Bikepark Nord Eifel
Moderator:Beheerders
Dag bikers,
ik vernam enkel maanden geleden dat er een nieuw bikepark gebouwd wordt juist over de grens in Duitsland. Wat denken jullie daarover? Gaat het een bikepark zijn met een lift? Wanneer zou het open gaan? En vinden jullie dat er nog meer bikeparks in de buurt moeten komen? Laat jullie horen!
Link: www.nordeifel-gravity.de
mvg
ik vernam enkel maanden geleden dat er een nieuw bikepark gebouwd wordt juist over de grens in Duitsland. Wat denken jullie daarover? Gaat het een bikepark zijn met een lift? Wanneer zou het open gaan? En vinden jullie dat er nog meer bikeparks in de buurt moeten komen? Laat jullie horen!
Link: www.nordeifel-gravity.de
mvg
Kona Five-O 2008
Geen lift, idd een shuttle service.
Blijkbaar hebben ze €300.000,- om er wat moois te bouwen. En voor wat ik gezien heb, ziet het er tot nu toe heel vet uit! Nico Vink en ik geloof ook Kristof Lenssens helpen mee.
Tijd terug nog daar geweest met een flinke enduro ronde biken. Toen de toen nog "illegale" dh gereden, heel vet en meer hoogte verschil als Winterberg wat ik gehoord heb.
Blijkbaar hebben ze €300.000,- om er wat moois te bouwen. En voor wat ik gezien heb, ziet het er tot nu toe heel vet uit! Nico Vink en ik geloof ook Kristof Lenssens helpen mee.
Tijd terug nog daar geweest met een flinke enduro ronde biken. Toen de toen nog "illegale" dh gereden, heel vet en meer hoogte verschil als Winterberg wat ik gehoord heb.
Life begins at the end of your comfortzone.
-
Dus volgend jaar alle NL dh bakken in de uitverkoopMrUnlimited schreef:Laten we hopen dat de Duitsers geen tol gaan heffen komend jaar, dan zou ik toch wel even achter mijn oren krabbelen om naar Duitsland te gaan.

Even een dagje bollen in DE brengt dan wel wat extra kosten met zich mee idd.
maar voor car poolers is de schade te delen.
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----
http://www.mtb-park-huertgenwald.de/ de site van het park, evenals het park zelf, under construction...