specialized demo 8
Moderator:Beheerders
weet toevallig iemand of er ergens een specialized dealer een demo 8 heeft staan in maat maat m of L ?
- richard_librium
Re: specialized demo 8
ik heb hier wel een M staan voor weinigfroggy01 schreef:weet toevallig iemand of er ergens een specialized dealer een demo 8 heeft staan in maat maat m of L ?
SPECIALIZED BIGHIT 05 DH P2 08 dirt/street Fatboy 20 bmx
WWW.keespenders-autobanden.nl
WWW.keespenders-autobanden.nl
zoek een 2012 model weet niet of het dat is? alleen verwacht dat m te klein daarom zoek ik ergens een winkel waar ze er een hebben zodat ik eerst kan passenjohn p schreef:ik heb hier wel een M staan voor weinigfroggy01 schreef:weet toevallig iemand of er ergens een specialized dealer een demo 8 heeft staan in maat maat m of L ?
- bulldogg73
Mijn ervaring met specialized is dat je gewoon langs moet gaan bij een concept store en dat zij alles wat mogelijk is voor je zullen regelen.froggy01 schreef:weet toevallig iemand of er ergens een specialized dealer een demo 8 heeft staan in maat maat m of L ?
Althans bij aanschaf van een nieuwe fiets.
Dat Nederland de Europese importeur is van specialized, helpt wel natuurlijk.
2013 Canyon Nerve AL 29
- richard_librium
ga je em verkopen john?john p schreef:ik heb hier wel een M staan voor weinigfroggy01 schreef:weet toevallig iemand of er ergens een specialized dealer een demo 8 heeft staan in maat maat m of L ?
oke bedankt zal is een keer langs een concept store gaanbulldogg73 schreef:Mijn ervaring met specialized is dat je gewoon langs moet gaan bij een concept store en dat zij alles wat mogelijk is voor je zullen regelen.froggy01 schreef:weet toevallig iemand of er ergens een specialized dealer een demo 8 heeft staan in maat maat m of L ?
Althans bij aanschaf van een nieuwe fiets.
Dat Nederland de Europese importeur is van specialized, helpt wel natuurlijk.
-