Downhill-riders in Zuid-Holland?
Moderator:Beheerders
Vroeg me af of er in de buurt van Leiden nog meer downhillers zijn die zo af en toe een dagje/weekendje naar een bikepark gaan. Lijkt me handig met meerijden enzo....
Groeten,
Joris
Groeten,
Joris
-
- richard_librium
Ja hoor die zijn er wel
Waar ga je zelf wel eens naar toe?

Waar ga je zelf wel eens naar toe?
Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit
-
- richard_librium
- richard_librium
- richard_librium
Ja meestal wel. Anders moet ik er vrije dagen voor inleveren en dat lukt helaas niet altijd... De baas plant altijd iets als ik op het laatste moment wat leuks wil gaan doen 

Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit
Hier bericht uit Den Haag.
Vrijdag 13 januari (!!!!) naar Filthy met minimaal 2 man, maar derde staat ook op de lijst. Als er nog mensen zijn die eerder gaan/willen, ik hou me aanbevolen. Moet nog steeds mijn bike dopen, hoe eerder hoe beter. Leuk initiatief, nu de uitvoering nog.
Kan elke dag op afspraak
, maar weekenden zijn natuurlijk standaard vrij.
Grt Martijn
Vrijdag 13 januari (!!!!) naar Filthy met minimaal 2 man, maar derde staat ook op de lijst. Als er nog mensen zijn die eerder gaan/willen, ik hou me aanbevolen. Moet nog steeds mijn bike dopen, hoe eerder hoe beter. Leuk initiatief, nu de uitvoering nog.
Kan elke dag op afspraak

Grt Martijn
-
- richard_librium
-
- Contacteer:
Kijk even naar de Uplift Service van MTBM, die gaan redelijk vaak naar verschillende tracks in Belgie:
Uplift #1 La Roche & Malmedy (10-11 maart)
Uplift #2 La Roche, Huy & Malmedy (7-8-9 april)
Uplift #3 Malmedy 2x (5-6 mei)
Uplift #4 Namen & Malmedy (16-17 juni)
Uplift #1 La Roche & Malmedy (10-11 maart)
Uplift #2 La Roche, Huy & Malmedy (7-8-9 april)
Uplift #3 Malmedy 2x (5-6 mei)
Uplift #4 Namen & Malmedy (16-17 juni)
Community: www.facebook.com/dutchdownhill
Ook ik zal dan maar van me laten horen.
Kom zelf uit den haag, en zie steeds vaker op het spui plein gozers met DH bikes, alleen geen idee of ze ook iets kunnen
Enige nadeel is dat we hier geen enkele plek hebben waar je een beetje kan rijden, ik zelf heb wat aangelegd in rijswijk maar is niet het benoemen waard helaas, gewoon te slechte ondergrond en te weinig hoogte meters.
Misschien moeten we in Zuid-Holland maar een berg maken ofzo
Kom zelf uit den haag, en zie steeds vaker op het spui plein gozers met DH bikes, alleen geen idee of ze ook iets kunnen

Enige nadeel is dat we hier geen enkele plek hebben waar je een beetje kan rijden, ik zelf heb wat aangelegd in rijswijk maar is niet het benoemen waard helaas, gewoon te slechte ondergrond en te weinig hoogte meters.
Misschien moeten we in Zuid-Holland maar een berg maken ofzo
Ga aub niet zelf aan de gang op beide locaties. Wij als locals zitten al op een heel dun lijntje bij de gemeente en illegaal bouwen kan dat lijntje net doen breken. Wacht voor beide plaatsen even rustig afTinus96 schreef:Ik heb toch eens zitten kijken bij Snowworld en Bergschenhoek, maar naast die hellingen kan toch een leuke trail gemaakt worden. Zal niet heel lang zijn, maar iets is beter dan niets....
zowel de locatie in Bergschenhoek als in Zoetermeer zijn voormalige vuilstorten. Het is daar ten strengste verboden om te graven! Dit ivm de toplaag. Door dit soort grappenmakers is de 4x baan in Bergschenhoek gesloopt.Tinus96 schreef:Ik heb toch eens zitten kijken bij Snowworld en Bergschenhoek, maar naast die hellingen kan toch een leuke trail gemaakt worden. Zal niet heel lang zijn, maar iets is beter dan niets....
Het recreatieschap in Bergschenhoek is al boos omdat er 2 jaar geleden na de mini dh nog steeds op het parcours werd gereden. Met als gevolg dat er dit jaar geen mini dh kon worden georganiseerd.
Als je dus ergens wat wilt bouwen, en zeker in deze regio doe het dan via de officiele weg. Probeer in contact te komen met het recreatieschap of de gemeente en kijk wat de opties zijn.