Downhill partner/crew
Moderator:Beheerders
Ik ben 13 jaar oud en doe aan dh.
Ik zoek iemand om dh mee te rijden tussen 13 en 16 jaar?
Ik zoek iemand om dh mee te rijden tussen 13 en 16 jaar?
ben 15 en ben ook net begonnen met downhill.
maar woon in best bij eindhoven is beetje ver weg om een keer te komen fietsen
maar woon in best bij eindhoven is beetje ver weg om een keer te komen fietsen
Laatst gewijzigd door froggy01 op zo sep 18, 2011 8:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
ja kelpen bij roermond
En eindhoven is niet heel ver van mij vandaan want kunnen mis gwn bij een bikepark afspreken ofzo?
4x no dirt no dh yes!!!!
Hey ik ben ook 15 jaar en woon in zuid limburg bij heerlen in de buurt , Ik doe nu al een aantal jaren gwn mtb , maar nu wil ik graag overstappen naar freeride/downhille
ik mag het ook alleen ik mag het niet alleen doen , dus ik zoek ook nog n partner/crew
ik weet hier in de buurt ook wel een aantal leuke trails te vinden ,
Grt Ken
ik mag het ook alleen ik mag het niet alleen doen , dus ik zoek ook nog n partner/crew
ik weet hier in de buurt ook wel een aantal leuke trails te vinden ,
Grt Ken
met beginners rijden is ook heel gezellig hoor:)
jullie kunnen proberen de ouders een keer lief aan te kijken en naar filthy trails te gaan. Dat is prima rijden en niet zo ver dus dat wil een van jullie ouders nog wel rijden met wat geluk. Op zaterdag en zondag is er meestal wel iemand. Als jullie gaan kun je ook nog een oproepje doen. Waarschijnlijk komen er dan wel meer mensen.
jullie kunnen proberen de ouders een keer lief aan te kijken en naar filthy trails te gaan. Dat is prima rijden en niet zo ver dus dat wil een van jullie ouders nog wel rijden met wat geluk. Op zaterdag en zondag is er meestal wel iemand. Als jullie gaan kun je ook nog een oproepje doen. Waarschijnlijk komen er dan wel meer mensen.
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
wanneer heb ik geschreven dat ik een beginner was? heb ik niet gedaan. toen ik dat schreef was ik 14 jaar oud en geen 13 dat was een typefout jah ik weet dom maar ik rijd vanaf mijn 12e dh en ik ben nu 15 dus dat is nu ongeveer 3 en een half jaar dus nee ik ben geen beginner:P
4x no dirt no dh yes!!!!
- richard_librium
je kan ze idd wat leren maar ik heb ook de ervaring dat je wel eens op ze moet wachten omdat ze in de kreukels liggen.richard_librium schreef:maar dan alsnog... wat is er mis met het rijden emt beginners? dat je af en toe op ze moet wachten? dat je ze misschien iets kan leren?
omdat ze denken dat ze hetzelfde kunnen als dat jij kan, wat in praktijk niet altijd het geval is