Downhill partner/crew
Moderator:Beheerders
Ik ben 13 jaar oud en doe aan dh.
Ik zoek iemand om dh mee te rijden tussen 13 en 16 jaar?
Ik zoek iemand om dh mee te rijden tussen 13 en 16 jaar?
ben 15 en ben ook net begonnen met downhill.
maar woon in best bij eindhoven is beetje ver weg om een keer te komen fietsen
maar woon in best bij eindhoven is beetje ver weg om een keer te komen fietsen
Laatst gewijzigd door froggy01 op zo sep 18, 2011 8:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
ja kelpen bij roermond
En eindhoven is niet heel ver van mij vandaan want kunnen mis gwn bij een bikepark afspreken ofzo?
4x no dirt no dh yes!!!!
Hey ik ben ook 15 jaar en woon in zuid limburg bij heerlen in de buurt , Ik doe nu al een aantal jaren gwn mtb , maar nu wil ik graag overstappen naar freeride/downhille
ik mag het ook alleen ik mag het niet alleen doen , dus ik zoek ook nog n partner/crew
ik weet hier in de buurt ook wel een aantal leuke trails te vinden ,
Grt Ken
ik mag het ook alleen ik mag het niet alleen doen , dus ik zoek ook nog n partner/crew
ik weet hier in de buurt ook wel een aantal leuke trails te vinden ,
Grt Ken
met beginners rijden is ook heel gezellig hoor:)
jullie kunnen proberen de ouders een keer lief aan te kijken en naar filthy trails te gaan. Dat is prima rijden en niet zo ver dus dat wil een van jullie ouders nog wel rijden met wat geluk. Op zaterdag en zondag is er meestal wel iemand. Als jullie gaan kun je ook nog een oproepje doen. Waarschijnlijk komen er dan wel meer mensen.
jullie kunnen proberen de ouders een keer lief aan te kijken en naar filthy trails te gaan. Dat is prima rijden en niet zo ver dus dat wil een van jullie ouders nog wel rijden met wat geluk. Op zaterdag en zondag is er meestal wel iemand. Als jullie gaan kun je ook nog een oproepje doen. Waarschijnlijk komen er dan wel meer mensen.
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/