iemand bekend met mtbverbier

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
divere rules
iemand bekend met mtbverbier

Bericht door divere rules » do mei 26, 2011 3:16 pm

http://www.mtbverbier.com/

we zijn met de zomer in morzine en we willen een gids huren die de ,mooiste trails laat zien in het gebied?

iemand bekend met mtbverbier???of een andere???

Sinter

MTB Verbier

Bericht door Sinter » do mei 26, 2011 10:52 pm

Hoi,

Wij van TWC Dommeldal zijn in juni 2010 met 8 personen naar Verbier gegeaan en hebben gebruik gemaakt van MTB Verbier. Wij zijn razend enthousiast over de accomodatie, de Nederlandse gidsen Bart en Eric ( die zelf een heel aardig stukje kunnen fietsen) en het heerlijke avond eten. Ook moet de omgeving niet vergeten worden.
De gidsen informeren van te voren wat voor rijder je bent en passen de tocht daar op aan. Hun kennis van de omgeving is perfect. Eric woont namelijk het hele jaar door in Vebier en is in de winter skileraar.
's Morgens wordt er na het ontbijt stokbroodjes gemaakt voor onderweg. Ook wordt er wel eens een terrasje gepakt.
Na afloop van de tocht is er de mogelijkheid om je fiets te reinigen en onderhoud te plegen. (veel gereedschap aanwezig) ook hebben ze voldoende populaire buiten en binnenbanden op voorraad.
Terwijl de fietsen onderhouden worden, wordt de avond maaltijd bereid. ( Eric kan beter koken dan mijn vrouw). Er staat dus iedere avond een heerlijke maaltijd gereed.
De accomodatie is perfect. Ruime 2 persoons kamers met iedere kamer een eigen badkamer en verder is het huis van alle gemakken voorzien.
Tevens is er de mogelijkheid om iedere avond de was te doen en tevens te drogen. Iedere dag dus schone kleren.

Al met al een enorme aanrader die voor alle stylen van rijden een aangepast programma heeft.

grt

Maarten

greenie

Bericht door greenie » do mei 26, 2011 11:01 pm

Hoeveel mag dat dan kosten, als ik vragen mag?
yep.

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » vr mei 27, 2011 6:39 am

Ik sluit me bij SInter aan...........PER-FECT daaro!!!
Wij hebben in het voorseizoen iets van 500/600 all-in betaald voor een week.
Dit is wel alweer eeen jaar of 4 geleden,van de huidige prijzen weet ik niets....
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

divere rules

Bericht door divere rules » za mei 28, 2011 5:50 am

we hebben hem geboekt voor 1 dag op 20-7 :arms:

ben benieuwd
:o

Plaats reactie