Downhill bike gezocht!!!!!!!
Moderator:Beheerders
Hallooo,ik zoek een goedkope DH bike en / of een FullFace helm
wat stellen jullie mij voor??
Grts A2C
Grts A2C
-
-
-
Voor antwoorden die je zoekt zijn er hier genoeg mensen die je willen helpen,maar op globale vragen heeft niemand een antwoord.Orienteer je als eerste wat je precies wilt gaan doen,pure downhill of ook freeride,verschillende disiplines vragen andere fietsen.Wil je je alleen richten op downhill dan is zon fiets zwaarder en stugger als een fiets waar je freeride mee zou gaan rijden,andersom is een freerider te licht om puur downhill mee te gaan rijden,zet maar eens een foto van een freerider( bv Kona Coiler) naast een downhiller(Umf Duncan zoals aangeboden) dan zie je het verschil.Het hangt dus helemaal af van je wensen en budget,maar als je voor puur downhill zou gaan kiezen zou ik voor die Umf Duncan gaan,goede fiets en de prijs valt binnen je budget,fiets is in mijn ogen ook scherp geprijsd dus een goede overweging waard.... 

Intense Uzzi Vpx
Die beste knul heeft in de topictitel staan dat hij een downhill bike zoekt....luv 2 ride schreef:Orienteer je als eerste wat je precies wilt gaan doen,pure downhill of ook freeride,verschillende disiplines vragen andere fietsen.Wil je je alleen richten op downhill dan is zon fiets zwaarder en stugger als een fiets waar je freeride mee zou gaan rijden,andersom is een freerider te licht om puur downhill mee te gaan rijden,zet maar eens een foto van een freerider( bv Kona Coiler) naast een downhiller(Umf Duncan zoals aangeboden) dan zie je het verschil.
Als ik voor 1200 euro op zoek was naar een downhill bike, zou ik zeker bij die UMF gaan kijken!
Maar hij antwoord niet echt vaak, kwas ook geintreseerd gelijk wel meerdere wss, ma hij laat al een tijdje niks weten :pmool schreef:Die beste knul heeft in de topictitel staan dat hij een downhill bike zoekt....luv 2 ride schreef:Orienteer je als eerste wat je precies wilt gaan doen,pure downhill of ook freeride,verschillende disiplines vragen andere fietsen.Wil je je alleen richten op downhill dan is zon fiets zwaarder en stugger als een fiets waar je freeride mee zou gaan rijden,andersom is een freerider te licht om puur downhill mee te gaan rijden,zet maar eens een foto van een freerider( bv Kona Coiler) naast een downhiller(Umf Duncan zoals aangeboden) dan zie je het verschil.
Als ik voor 1200 euro op zoek was naar een downhill bike, zou ik zeker bij die UMF gaan kijken!
Car-O-Meter : Low --|-------------- High
ik snap niet, dat dit onduidelijk isstreeter schreef:praat even normaal Nederlands. Dan snappen anderen ook wat je probeert te vertellenMaar hij antwoord niet echt vaak, kwas ook geintreseerd gelijk wel meerdere wss, ma hij laat al een tijdje niks weten :p

Heb met hem contact opgenomen dat ik geintreseerd was, maar dat ik nog mijn twijfels had over het frame maat (bang dat het te klein ging zijn). kreeg mail terug dat het nrm geen probleem moest zijn , als laatste vraag vroeg ik hem wat de eventuele verzendings kosten naar belgie zouden zijn. Sindsdien heb ik niets meer van hem gehoordt.
Car-O-Meter : Low --|-------------- High
-
-
Denk dat je gewoon even geduld moet hebben en wachten op een antwoord,mischien is hij aan het uitzoeken wat de verzendkosten zijn en/of wil hij hem niet verzenden( meestal geen keuze die graag gedaan wordt) en met de maat moet je rekening houden dat je een kleinere maat moet hebben als met een "gewone" mountainbike..en het is ook pasen dus iemand kan de deur uit zijn....
Intense Uzzi Vpx
gaat het hier nu over mij?XDDav3 schreef:Maar hij antwoord niet echt vaak, kwas ook geintreseerd gelijk wel meerdere wss, ma hij laat al een tijdje niks weten :pmool schreef:Die beste knul heeft in de topictitel staan dat hij een downhill bike zoekt....luv 2 ride schreef:Orienteer je als eerste wat je precies wilt gaan doen,pure downhill of ook freeride,verschillende disiplines vragen andere fietsen.Wil je je alleen richten op downhill dan is zon fiets zwaarder en stugger als een fiets waar je freeride mee zou gaan rijden,andersom is een freerider te licht om puur downhill mee te gaan rijden,zet maar eens een foto van een freerider( bv Kona Coiler) naast een downhiller(Umf Duncan zoals aangeboden) dan zie je het verschil.
-
-
Re: Downhill bike gezocht!!!!!!!
ik verkoop mijn downhill fiets + full face helm(sixsixone) + harnas (sixsixone)A2C schreef:Hallooo,ik zoek een goedkope DH bike en / of een FullFace helm
Grts A2C
commencal supreme DH 1 2009!!
nog zo goed als nieuw en amper een jaar oud,laat iets weten...grtzzz
commencal supreme DH1 2009 TE KOOP!