Downhill bike gezocht!!!!!!!

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

A2C
Downhill bike gezocht!!!!!!!

Bericht door A2C » za apr 03, 2010 4:52 pm

Hallooo,ik zoek een goedkope DH bike en / of een FullFace helm
wat stellen jullie mij voor??
Grts A2C

streeter

Bericht door streeter » za apr 03, 2010 4:54 pm

ik stel meer info voor. Budget, maat, afmontage etc.
hetzelfde wat de helm betreft, niemand weet hoe dik je hoofd is..
Ditch the bitch, let's go riding

Simple bmx

wouter-kamerling

Bericht door wouter-kamerling » za apr 03, 2010 5:40 pm

ervaring??
dingen die je zelf in gedachten hebt??

A2C

Bericht door A2C » za apr 03, 2010 8:17 pm

wouter-kamerling schreef:ervaring??
dingen die je zelf in gedachten hebt??
euhm een small fullface van troy lee of een airoh cross

en van bike weetik specialized , en kona maar zoek tog nog beetje goedkoper

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » za apr 03, 2010 8:18 pm

A2C schreef: en van bike weetik specialized , en kona maar zoek tog nog beetje goedkoper
Goedkoper dan wat? Dan die van je buurman? Dan je andere fiets? Dan gisteren?

streeter

Bericht door streeter » za apr 03, 2010 8:24 pm

*zucht, is het misschien een idee om in het gezocht topic ook een soort van richtlijn te maken? Dan blijven dit soort onnodige topics achterwege.

Simple bmx

A2C

Bericht door A2C » za apr 03, 2010 8:43 pm

Steelboy schreef:
A2C schreef: en van bike weetik specialized , en kona maar zoek tog nog beetje goedkoper
Goedkoper dan wat? Dan die van je buurman? Dan je andere fiets? Dan gisteren?
mijn vorige was 2000 goedkoper dn1200 dus

streeter

Bericht door streeter » za apr 03, 2010 8:54 pm

2000 goedkoper dan 1200... Dus je wilt een dh fiets en er ook nog eens 800 euro bij krijgen?

Simple bmx

olger

Bericht door olger » za apr 03, 2010 10:07 pm

A2C

Bericht door A2C » zo apr 04, 2010 7:35 am

streeter schreef:2000 goedkoper dan 1200... Dus je wilt een dh fiets en er ook nog eens 800 euro bij krijgen?
nee vorige fiets was 2000 euro dus nu zoek ik iets rond de 1200

luv 2 ride

Bericht door luv 2 ride » zo apr 04, 2010 8:19 am

Die fiets die Olger je aanbied is echt een topfiets van een topmerk,als je 1200 euro te besteden hebt is dat echt een goede keuze,ga je veel plezier van beleven!
Intense Uzzi Vpx

A2C

Bericht door A2C » zo apr 04, 2010 8:40 am

luv 2 ride schreef:Die fiets die Olger je aanbied is echt een topfiets van een topmerk,als je 1200 euro te besteden hebt is dat echt een goede keuze,ga je veel plezier van beleven!
dat dacht ik ook , al die negatieve reacties , ik ben hier om geholpen te worden en my te kunnen amuseren

greenie

Bericht door greenie » zo apr 04, 2010 8:54 am

leuke attitude heb je daar..

Die reacties zijn terecht trouwens. Als je geholpen wil worden, stel je vragen dan duidelijk.

Verder het 'te koop' gedeelte van het forum blijven checken

luv 2 ride

Bericht door luv 2 ride » zo apr 04, 2010 10:14 am

Voor antwoorden die je zoekt zijn er hier genoeg mensen die je willen helpen,maar op globale vragen heeft niemand een antwoord.Orienteer je als eerste wat je precies wilt gaan doen,pure downhill of ook freeride,verschillende disiplines vragen andere fietsen.Wil je je alleen richten op downhill dan is zon fiets zwaarder en stugger als een fiets waar je freeride mee zou gaan rijden,andersom is een freerider te licht om puur downhill mee te gaan rijden,zet maar eens een foto van een freerider( bv Kona Coiler) naast een downhiller(Umf Duncan zoals aangeboden) dan zie je het verschil.Het hangt dus helemaal af van je wensen en budget,maar als je voor puur downhill zou gaan kiezen zou ik voor die Umf Duncan gaan,goede fiets en de prijs valt binnen je budget,fiets is in mijn ogen ook scherp geprijsd dus een goede overweging waard.... :o
Intense Uzzi Vpx

turbo

Bericht door turbo » zo apr 04, 2010 10:26 am

de duncan die word aangeboden is een zeeg goed geprijsde bike en ook goed ik rijd zelf de oudere duncan maar is egt top en heel sterk
maar het is indd wat je er mee wilt gaan doen ;)

mool

Bericht door mool » zo apr 04, 2010 3:04 pm

luv 2 ride schreef:Orienteer je als eerste wat je precies wilt gaan doen,pure downhill of ook freeride,verschillende disiplines vragen andere fietsen.Wil je je alleen richten op downhill dan is zon fiets zwaarder en stugger als een fiets waar je freeride mee zou gaan rijden,andersom is een freerider te licht om puur downhill mee te gaan rijden,zet maar eens een foto van een freerider( bv Kona Coiler) naast een downhiller(Umf Duncan zoals aangeboden) dan zie je het verschil.
Die beste knul heeft in de topictitel staan dat hij een downhill bike zoekt....

Als ik voor 1200 euro op zoek was naar een downhill bike, zou ik zeker bij die UMF gaan kijken!

Dav3
Contacteer:

Bericht door Dav3 » zo apr 04, 2010 4:45 pm

mool schreef:
luv 2 ride schreef:Orienteer je als eerste wat je precies wilt gaan doen,pure downhill of ook freeride,verschillende disiplines vragen andere fietsen.Wil je je alleen richten op downhill dan is zon fiets zwaarder en stugger als een fiets waar je freeride mee zou gaan rijden,andersom is een freerider te licht om puur downhill mee te gaan rijden,zet maar eens een foto van een freerider( bv Kona Coiler) naast een downhiller(Umf Duncan zoals aangeboden) dan zie je het verschil.

Als ik voor 1200 euro op zoek was naar een downhill bike, zou ik zeker bij die UMF gaan kijken!
Maar hij antwoord niet echt vaak, kwas ook geintreseerd gelijk wel meerdere wss, ma hij laat al een tijdje niks weten :p
Car-O-Meter : Low --|-------------- High

streeter

Bericht door streeter » zo apr 04, 2010 4:47 pm

Maar hij antwoord niet echt vaak, kwas ook geintreseerd gelijk wel meerdere wss, ma hij laat al een tijdje niks weten :p
praat even normaal Nederlands. Dan snappen anderen ook wat je probeert te vertellen

Simple bmx

Dav3
Contacteer:

Bericht door Dav3 » zo apr 04, 2010 5:05 pm

streeter schreef:
praat even normaal Nederlands. Dan snappen anderen ook wat je probeert te vertellen
ik snap niet, dat dit onduidelijk is :? Ma ik zal proberen ...

Heb met hem contact opgenomen dat ik geintreseerd was, maar dat ik nog mijn twijfels had over het frame maat (bang dat het te klein ging zijn). kreeg mail terug dat het nrm geen probleem moest zijn , als laatste vraag vroeg ik hem wat de eventuele verzendings kosten naar belgie zouden zijn. Sindsdien heb ik niets meer van hem gehoordt.
Car-O-Meter : Low --|-------------- High

luv 2 ride

Bericht door luv 2 ride » zo apr 04, 2010 5:09 pm

Inderdaad! Globale vragen zijn moeilijk te beantwoorden en dat Nederlanse "dialect" evenmin ;)
Intense Uzzi Vpx

luv 2 ride

Bericht door luv 2 ride » zo apr 04, 2010 5:22 pm

Denk dat je gewoon even geduld moet hebben en wachten op een antwoord,mischien is hij aan het uitzoeken wat de verzendkosten zijn en/of wil hij hem niet verzenden( meestal geen keuze die graag gedaan wordt) en met de maat moet je rekening houden dat je een kleinere maat moet hebben als met een "gewone" mountainbike..en het is ook pasen dus iemand kan de deur uit zijn....
Intense Uzzi Vpx

A2C

Bericht door A2C » do apr 08, 2010 8:11 pm

Dav3 schreef:
mool schreef:

gaat het hier nu over mij?XD

luv 2 ride

Bericht door luv 2 ride » do apr 08, 2010 8:34 pm

Nee,dit is iemand die al eerder contact heeft gehad met de verkoper van die Umf en niks terugehoord heeft na een vraag over verzending,bike staat nog te koop voorzover ik weet....
Intense Uzzi Vpx

mr-blister

Bericht door mr-blister » do apr 08, 2010 9:22 pm

Neem anders eens contact op met Bikes4fun in Vaals, Heb gehoord dat ze daar complete DEMO 7 hebben voor 1500 euro's Nieuw!
Is de moeite waard om eens te bellen of langs te gaan.
Nil Volentibus Arduum

Lorre

Re: Downhill bike gezocht!!!!!!!

Bericht door Lorre » vr jun 04, 2010 3:33 pm

A2C schreef:Hallooo,ik zoek een goedkope DH bike en / of een FullFace helm
wat stellen jullie mij voor??
Grts A2C
ik verkoop mijn downhill fiets + full face helm(sixsixone) + harnas (sixsixone)
commencal supreme DH 1 2009!!
nog zo goed als nieuw en amper een jaar oud,laat iets weten...grtzzz
commencal supreme DH1 2009 TE KOOP!

Gesloten