Mega Avalanche 2010

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
JansenS
Mega Avalanche 2010

Bericht door JansenS » wo dec 23, 2009 10:02 pm

Hoi,
de inschrijving voor de mega-avalanche van 2010 komt dichtbij, 10 januari is het zover.
http://www.avalanchecup.com/megavalanch ... ideos.html

Ik wil hier heel graag aan mee doen en ik zoek mensen die mee willen gaan. Ik heb zelf beschikking over een auto + caravan (auto 5 personen, caravan 2 + tentjes) maar ik heb geen vrienden hier die Freeriden dus ik probeer het zo maar!

JansenS

Re: Mega Avalanche 2010

Bericht door JansenS » wo dec 23, 2009 10:04 pm

JansenS schreef:Hoi,
de inschrijving voor de mega-avalanche van 2010 komt dichtbij, 10 januari is het zover.
http://www.avalanchecup.com/megavalanch ... ideos.html

Ik wil hier heel graag aan mee doen en ik zoek mensen die mee willen gaan. Ik heb zelf beschikking over een auto + caravan (auto 5 personen, caravan 2 + tentjes) maar ik heb geen vrienden hier die Freeriden dus ik probeer het zo maar!
Oja, mensen die eventueel mee willen moeten wel een rijbewijs B hebben want ik ga dat end niet mijn eentje rijden :)

Dav3
Contacteer:

Bericht door Dav3 » wo dec 23, 2009 11:27 pm

shit zeg :p heb geen rijbewijs , heb ook geen vrienden dat freeride :x

nuja , veel plezier ginder ! ( maar moest er toch een plaatske vrij zijn , laat iets weten )
Laatst gewijzigd door Dav3 op do dec 24, 2009 4:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Car-O-Meter : Low --|-------------- High

greenie

Bericht door greenie » do dec 24, 2009 9:35 am

oeh, aanlokkelijk. Mooi initiatief maar ik ga passen. Zal zelf al een week naar PDS gaan en dan waarschijnlijk weer aan mijn herexamens beginnen :) volgend jaar probeer ik misschien.

Veel plezier! en hopelijk wordt dat een onvergetelijke trip :)

r2man

Bericht door r2man » di dec 29, 2009 7:02 pm

hoi,

Ik wil graag wel met je meegaan, maar zit voorlopig wel nog met een hoop onbeantwoorde vragen.

Heb je enig idee hoelang dit evenement duurt en hoeveel dagen je hiervoor ongeveer zou uittrekken?

Hoe hoog liggen de inschrijvingskosten?

mvg

Dav3
Contacteer:

Bericht door Dav3 » di dec 29, 2009 7:11 pm

inschrijving was iets rond 45-55 ofzoiets evenement durt iets minder dan een week ofzo
info kan je vinden op de site ;)
Car-O-Meter : Low --|-------------- High

mtb arno

Bericht door mtb arno » di dec 29, 2009 8:55 pm

als ik mij niet vergis is het iets duurder dan 55 euro , dacht iet van 80-90.
en je bent best dat je minimum vanaf donderdag daar ben. ideaal is vanaf di of woe, tot zondag dan .kwetsie van het parkoers wat te verkennen.
wij zijn dit jaar vanaf do geweest en dit was niet ideaal om parcours te verkennen van qualificatie en mega.
dit jaar normaalgezien weer maar dan vanaf woe proberen daar te zijn.

claus

Mega 2010

Bericht door claus » di dec 29, 2009 9:42 pm

Gentlemen,

Trek er ongeveer een week voor uit.

Heb je echt nodig als je voor een resultaat gaat. Neem de tijd om de tracks voor de quali/ race goed te verkennen.

hubertje

Bericht door hubertje » wo dec 30, 2009 7:39 am

Pak een dikke slaapzak mee. Als't daar overdag 25° is, kan't snachts nog vriezen.
En rijd het beter niet met je DH tank.

Christiaan

Bericht door Christiaan » wo dec 30, 2009 7:41 pm

Liftkaart van maandag tot en met zondag kostte iets meer dan EUr 100 als ik me niet vergis, met annuleringsverzekering(Geen overbodige luxe, blijft gevaarlijk ,dat DH, hahahaha)

Dinsdag/woensdag aanwezig is wel handig, is namelijk vanaf wonesdag/donderdag erg druk, daarvoor lekker rustig, kun je goed verkennen

JansenS

Bericht door JansenS » do jan 07, 2010 7:30 pm

Ok even een update vanuit mijn kant.
Het plan is ondertussen sterk veranderd, mijn vriendin heeft aangegeven zeer graag mee te willen. Ik kreeg dit te horen van der: He maar dan kan ik toch ook wel mee rijden? Je hebt toch nog een mountainbike?
Mijn reactie: pfffffffffffffffff piste bijna in mijn broek hehe, ontzettend lief en aardige vrouw maar de Megavalanche op een Singlespeed Kona Cowan maatje S rijden terwijl ze 1.83 is en 2x heeft gedownhilled lijkt me toch iets te gek haha. Geniaal overigens dat ze mee wil rijden maar ik doe het wel zonder haar dit keer.

Welnu, ze heeft de data rond de Megavalanche aangevraagd om vrij te krijgen en zodra ze dit ook daadwerkelijk krijgt vervalt mijn aanbod uiteraard. Want dan plakken we er ook nog een weekje Italie bij aan :)

Krijgt ze deze data nou niet vrij dan ga ik wederom op zoek naar mensen die mee willen en dan heb ik sowieso 4 plaatsen vrij in de auto.

Plaats reactie