Hoi,
Ben al een tijdje aan het dubben of ik een chainguard met bashguard op mijn fiets moet monteren. Het is niet echt een freeride fiets, meer een all-mountain (trek liquid 55). Wilde dan ook graag 2 bladen voor behouden en mijn grootste blad vervangen voor een bashring (aangezien ik gek wordt van het geklapper en geklier van mijn ketting)
Nu heb ik de E thirteen DS op het oog en evenyueel de turbo charger bashring. Wat echter ook een optie zou zijn is om een Shimano Saint bashring met kettingblad te monteren, en dan voor een 36t te gaan. Wat zijn jullie ideeen hierover, en zijn er ook andere goede opties??
Guido
Chainguard
Moderator:Beheerders
shift guide
hey,
ik heb nog wel een shift guide liggen van truvativ en ook wel een wite of zwarte bashguard. Voor 35 krijg je het setje.
greetz dennis
ik heb nog wel een shift guide liggen van truvativ en ook wel een wite of zwarte bashguard. Voor 35 krijg je het setje.
greetz dennis
Cold Rock Hard Ice
shift guide
hey,
ik heb nog wel een shift guide liggen van truvativ bb mount en ook wel een wite of zwarte bashguard. Voor 35 krijg je het setje.
greetz dennis
ik heb nog wel een shift guide liggen van truvativ bb mount en ook wel een wite of zwarte bashguard. Voor 35 krijg je het setje.
greetz dennis
Cold Rock Hard Ice
Dank je allebei voor het aanbod, enige probleem is dat ik op dit moment in Australie zit, althans voor op zijn minst nog een jaar....
Lees in een paar reviews dat de MRP af en toe wels een moeilijk willen doen bij freewheelen. Bij back pedaling willen ze weleens de ketting naar het kleinste blad duwen....
Lees in een paar reviews dat de MRP af en toe wels een moeilijk willen doen bij freewheelen. Bij back pedaling willen ze weleens de ketting naar het kleinste blad duwen....
-
Jaren zonder problemen gereden met een DRS. Montage problemen heb ik nooit gehad maar dat kan natuurlijk aan het frame liggen wat ik toen had (Bullit).Quido schreef:Dank je allebei voor het aanbod, enige probleem is dat ik op dit moment in Australie zit, althans voor op zijn minst nog een jaar....