Bikpark SFA Nederland
Moderator:Beheerders
- freerideachterhoek
- Contacteer:
Lees meer in forum Bikeparken!!
check: http://www.sfabikepark.nl
SFA BIKEPARK,....... Achterhoekse gezelligheid!!!
Initiatief is idd goed en de naam Bikepark in Nederland is idd ook belachelijk, maar iedereen noemt zijn dirt spot of 4x baantje tegenwoordig een Bikepark dus ik kijk er nieteens meer van op.
Maar om nu in het downhill forum een topic te maken dat we in het bikepark forum moeten gaan kijken, nee dank je!
Maar om nu in het downhill forum een topic te maken dat we in het bikepark forum moeten gaan kijken, nee dank je!
SlapHappy
Maar die baantjes zijn baantjes, maar dit word geen baantje anders zijn er geen duizende euro's voor nodig.kevinv10 schreef:Initiatief is idd goed en de naam Bikepark in Nederland is idd ook belachelijk, maar iedereen noemt zijn dirt spot of 4x baantje tegenwoordig een Bikepark dus ik kijk er nieteens meer van op.
En dat hier neer word gezet in het "Bikepark" forum te gaan kijken is ook alleen maar handig om zo 1 topic te maken waar alles gepost word enzo. Stukken overzichtelijker toch??
-
- Contacteer:
Dat kan je van tevoren niet zien he Einstein.Roel@dTb schreef:Tja dat kan, dan moet je niet op zo'n topic klikkenkevinv10 schreef:ach ja de mods schijnen het niet erg te vinden dus het zal wel goed zijn.
persoonlijk vind ik het dikke onzin dat als ik een topic aanklik dat ik meteen word doorverwezen naar een ander topic.
Mensen zouden gewoon niet zulke domme topics moeten maken.
SlapHappy
- Jean-Pierre
Eensch!kevinv10 schreef:Dat kan je van tevoren niet zien he Einstein.Roel@dTb schreef:Tja dat kan, dan moet je niet op zo'n topic klikkenkevinv10 schreef:ach ja de mods schijnen het niet erg te vinden dus het zal wel goed zijn.
persoonlijk vind ik het dikke onzin dat als ik een topic aanklik dat ik meteen word doorverwezen naar een ander topic.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Kevin wat is loos, ben je gefrustreed dat je santa nog niet klaar is en je niet kunt biken, dat je hier de hele boel op de kop zet.
Support by www.everyday26.de & www.bike-sport-muenchen.de/
+1!Stillridingbmx schreef:Eensch!kevinv10 schreef:Dat kan je van tevoren niet zien he Einstein.Roel@dTb schreef: Tja dat kan, dan moet je niet op zo'n topic klikken
In Nederland zijn geen bikeparken,alleen her en der een baantje.(al zien sommige mensen dat anders.)
Als je meerdere opties ter beschikking hebt wordt het (misschien

Ik vind die initiatieven om iets te bouwen super hoor,maar noem het niet gelijk een "Bikepark"
Één achtbaan is ook nog geen Six Flag's of wel??

O'nee dat kun je natuurlijk niet zien neekevinv10 schreef:Dat kan je van tevoren niet zien he Einstein.Roel@dTb schreef:Tja dat kan, dan moet je niet op zo'n topic klikkenkevinv10 schreef:ach ja de mods schijnen het niet erg te vinden dus het zal wel goed zijn.

Ik ben schijnbaar niet de enige die dit soort topics onzin vindnpj schreef:Kevin wat is loos, ben je gefrustreed dat je santa nog niet klaar is en je niet kunt biken, dat je hier de hele boel op de kop zet.

En als je het wil weten, JA IK BEN GEFRUSTREERD DAT MIJN FIETS NOG NIET IN ELKAAR ZIT!!111

Zou dit weekend naar BWB gaan maar heb de verkeerde lagers opgestuurd gekregen

SlapHappy
- freerideachterhoek
- Contacteer:
Och ja,............ een spot of bikepark......... laten we daar even lekker moeilijk over doen
. Onze SPOT krijgt dirts, shores, drops van 50 cm (voor de beginners) tot 3 meter een foam pit een hamsterrad van 6 meter in doorsnede een oefenparcourse voor de beginnende biker en ga zo maar door!!!!. Dan noemen we het toch geen bikepark
.........whatever....
We zien wel hoe de Lagondeguy brothers van Kona het noemen als ze, met het toegezegde evenement van Kona, in ons bikepark
komen! See you

En euh Kevin,..... succes met je fiets!! Zodra die klaar is kun je frustratie misschien ergens anders kwijt.

We zien wel hoe de Lagondeguy brothers van Kona het noemen als ze, met het toegezegde evenement van Kona, in ons bikepark

En euh Kevin,..... succes met je fiets!! Zodra die klaar is kun je frustratie misschien ergens anders kwijt.

Enig dat kinderlijke enthousiasme...freerideachterhoek schreef:Och ja,............ een spot of bikepark......... laten we daar even lekker moeilijk over doen. Onze SPOT krijgt dirts, shores, drops van 50 cm (voor de beginners) tot 3 meter een foam pit een hamsterrad van 6 meter in doorsnede een oefenparcourse voor de beginnende biker en ga zo maar door!!!!. Dan noemen we het toch geen bikepark
.........whatever....
![]()
We zien wel hoe de Lagondeguy brothers van Kona het noemen als ze, met het toegezegde evenement van Kona, in ons bikeparkkomen! See you
![]()
![]()
![]()
Succes met jullie "bikepark"!
SlapHappy
- freerideachterhoek
- Contacteer:
Precies RTG, jij snapt het!!