Dave Weagell gaat voor 2009 niet meer verder met zijn DW-link technologie bij Iron Horse.
De Sunday, zoals we hem kennen, zal niet meer bestaan.
Eerder las ik op descent-world dat Iron Horse een scharnier ging gaan gebruiken op de achterbrug.
Zal hij naar Specialized gaan voor een opvolger voor de Demo? Zal Iron Horse het trek - split pivot systeem gaan gebruiken?
Nog maar te zwijgen dat Hill's contract ook eind 2008 afloopt bij hen.
RIP Sunday
Moderator:Beheerders
dw heeft ook patenten op een split pivot systeem dus ik verwacht niet dat iron horse met de split pivot wel verder gaat met dw. Het was de beslissing van dw om te stoppen met iron horse.
maar ben wel benieuwd hoe het met iron horse zal gaan. Ze wisten al 2 jaar lang dat DW de licentie niet wou verlengen dus ze hadden genoeg bedenk tijd.
De vraag is nog wel waar de dw link nu zal gaan opduiken, eveneens de split pivot.
maar ben wel benieuwd hoe het met iron horse zal gaan. Ze wisten al 2 jaar lang dat DW de licentie niet wou verlengen dus ze hadden genoeg bedenk tijd.
De vraag is nog wel waar de dw link nu zal gaan opduiken, eveneens de split pivot.
Pivot, Ibis... Erg mooi spul, maar totaal andere markt dan IH.Djamgils schreef:dw heeft ook patenten op een split pivot systeem dus ik verwacht niet dat iron horse met de split pivot wel verder gaat met dw. Het was de beslissing van dw om te stoppen met iron horse.
Dave weagle heeft zelf besloten om ermee te stoppen, wat zijn redenen waren zullen we misschien weten als we zien waar hij mee gaat kopen.
volgens een aantal insiders op rm zal 2009 een verbazingwekkend jaar worden dus ben benieuwd.
de vraag is ook waar IH mee gaat komen volgens DW zijn ze al 2 jaar bezig met een vervanger en zal die zeker de moeite waard zijn.
Ibis en pivot gebruiken idd de dw link maar niet voor dh.
volgens een aantal insiders op rm zal 2009 een verbazingwekkend jaar worden dus ben benieuwd.
de vraag is ook waar IH mee gaat komen volgens DW zijn ze al 2 jaar bezig met een vervanger en zal die zeker de moeite waard zijn.
Ibis en pivot gebruiken idd de dw link maar niet voor dh.