nieuwe DH bike.. maar welke?

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Sting
nieuwe DH bike.. maar welke?

Bericht door Sting » ma nov 19, 2007 12:24 pm

hoi,

ik ben nu aan het kijken voor een nieuwe DH fiets,
ik heb nu een scott high octane uit 2003 maar die begint een beetje oud te worden. ik heb een budget tot ongeveer 3000 euro,
ik was naar de dealer geweest en die raadde mij een tweedehandse fiets af en dat ik beter een bighit 3 of demo 7 kan kopen. maar ik zat zelf ook te denken aan en canyon frx wat denken jullie? :? :?

tnx sting

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » ma nov 19, 2007 1:04 pm

Gebruik de zoek-functie anders even en je zult zien dat er meerdere van deze topics lopen,het ziet er naar uit dat dit (nutteloos)topic nummer zoveel gaat worden........................................

En daarbij,iedereen heeft een eigen voorkeur voor merk,type veersysteem en afmontage.Echt veel verder ga je op deze manier mijns inziens niet komen.

Even terugkomend op jouw voorstellen......Van die drie zou ik voor de Demo gaan.
Waarom.....Ik denk dat je met een nieuwe Speci.beter geholpen wordt(service)t.o.v.een fiets die alleen op internet te koop is.En daarbij is het FSR-systeem bewezen en hufterproof.(Demo vind ik mooier dan de Bighit,dus daarom de Demo.)

Succes ermee!
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

Rik_B

Bericht door Rik_B » ma nov 19, 2007 6:37 pm

He Sting,

weet niet wat je er allemaal mee van plan bent maar een Sx is echt een top bike en een demo is ook een super bak.

Moet zeggen dat ik op het internet ook goede reacties heb gelezen over die Canyon.

Ik ben een Specialized fan dat moet ik bekennen maar kijk goed want voor 3000,- kun je een HELE leuke bike kopen.

Succes gozer.

Cheers Rik.
Ride it like you stole it!

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » di nov 20, 2007 7:58 am

Volgens de topictitel zoekt hij een DOWNHILLBIKE .....
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

christoff

Bericht door christoff » di nov 20, 2007 7:27 pm

Hey,
Ik ben ook op zoek naar een DH. ik ga kiezen uit de digger of de Big hit. de meeste mensen raden mij de bighit aan en die isnog schappelijk van prijs (2599 voor de FSRIII, 1999 voor de FSRII en 1649 voor de FSRI, de digger kan ik kopen voor 2600)

sayn

x

Bericht door sayn » di nov 20, 2007 9:25 pm

Ik heb zelf een demo 7 van dit jaar en ik kan u zeggen is echt een super fiets! Ik geloof dat je voor iets meer als 3000 euro de eerste versie ervan al kunt kopen! Tweedehands heb je in alle geval al een mooie demo voor 3000 euro! 8)
Specialized Enduro S-works 2018
Saracen Myst Team 2017
Santa Cruz Highball CC 2017

Plaats reactie