weekeind van 6/7 okt winterberg?

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
degoe
Contacteer:
weekeind van 6/7 okt winterberg?

Bericht door degoe » di okt 02, 2007 7:03 pm

he hallo,
Ik heb mezelf + teamgenoot maar weer eens bereid gevonden om komend weekeind de lange weg van oostenrijk naar winterberg/willingen te maken.
Nu ben ik benieuwd wie van jullie een deze dgn ook in een van beide parks is
de bedoeling is zaterdag winterberg en zondag willingen(niet op zaterdag vanwege de vele dronken duitsers en hun kommentaar).
Lijkt mij namelijk leuk eens een paar van de dp'ers te treffen in realtime.
laat ff weten of je/jullie komen.

Ik ben degene met nox startrack bike en nox trikot. en ook al spreek ik met mijn teamgenoot duits ik kan ook gewoon nederlands dus zeg eens hallo.

groeten en tot zat of zon.

bastian.

ps heb nog een louise fr te koop met vele extra`s kijk bij te koop.
Laatst gewijzigd door degoe op wo okt 03, 2007 6:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

sunn

Bericht door sunn » di okt 02, 2007 7:56 pm

In willingen zijn ze een nieuwe lift aan het bouwen, een grote cabine-lift, welke in december klaar moet zijn. Ik zou dus effe op de website kijken wanneer de oude gesloopt wordt, want die ligt op het pad van de nieuwe lift.

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » di okt 02, 2007 7:58 pm

als ik het goed heb blijft de oude lift tot nov geopend (+++ Trotz Seilbahnneubau: Sesselbahn bis 4.11.07 täglich in Betrieb!+++)..maar toch bedankt voor je tip. thx

jojo

Bericht door jojo » wo okt 03, 2007 7:22 am

niet aanwezig, maar als je vanuit Oostenrijk komt zijn er toch zat parcoursen dichterbij die leuker zijn!!

(of zijn ze allemaal al dicht?)
keybone collector!!!

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » wo okt 03, 2007 12:57 pm

de meeste zijn komend weekeind voor het laatst open maar dat winterberg/willingen moet gewoon een keer in het jaar de parken bij mij in de buurt ken ik na een zomer ook wel weer genoeg.niet vergeten dat ik al meer als 7 jaar hier woon en dan rij ik ook nog elk weekeind (van begin tot einde seizoen)als ik geen wedstrijden heb, vaak ook nog doordeweeks als ik zin en tijd heb daarom verandering is goed, ik wil weer eens wat anders rijden en willingen dh vond ik tijdens de wc al leuk om te rijden en winterberg is gewoon lekker spelen.

groeten bastian.

ps gaat er nou helemaal niemand dit weekeind ?

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » wo okt 03, 2007 6:47 pm

Jammer (not :lol: ). Ik vertrek 7-10 naar Las Vegas, waarschijnlijk doe ik daar ook nog wel 'n dagje Bootleg Canyon :cowboy:
Laatst gewijzigd door Santa Cruz op do okt 04, 2007 6:54 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Sepp

Bericht door Sepp » wo okt 03, 2007 8:42 pm

Hoi Bastian,

jammer - ik zal pas het weekend daarop aanwezig zijn - ik ben net terug van Semmering, en heb de wedstrijd mee gereden - prachtig weer, en super track - we zien mekaar vast wel volgend jaar als de 24h race weer begint.

Cheers,

Joe

Plaats reactie