Ik ben van plan om van xc over te stappen naar freeride. Ik heb nu de specialized big hit 1 op 't oog

Alvast bedank mensen.

Moderator:Beheerders
Bikepark is de habitat van de "Big Hit" bij uitstek.freek-073 schreef:Maare... is ie ook geschikt voor bijv. bikeparken ofzo? zoals winterberg , ...
Nu is Winterberg al niet al te extreem, maar alles wat er te doen is, heb ik er mensen op een Big Hit zien doen...freek-073 schreef:zoals winterberg , natuurlijk niet TE xtreem want anders ...
IMHO niet zo'n heel goed idee, aangezien de prijsstelling van frames in vergelijk met complete fietsen vaak helemaal nergens meer over gaat.Trekrules schreef:misschien kun je ergens een bighit frame kopen en opbouwen naar eigen smaak,is maar een idee.
denk dat die bij erin genaaid is eh........ge zou die van u ook beter s vast zette................07bighit schreef:is geen enkel probleem een 200 mm vork ma naaien is niet zo stevig hefreek-073 schreef:
dit is dus die nieuwe wel vette paint enzo, oja weet ook iemand of ik er bijv. er een 200 mm vork in kan naaien zonder de geo te verstoren??![]()
beter vast zette