geld teveel, brand in je zaken
ik ga niet teveel los laten over mijn nieuw project.

€299+€145(voor mrp syst. 3)

€399of €299 voor syst.1
Moderator:Beheerders
en bij race face kun je een upgrade kopen voor het saint crank, een raceface bb - dezelfde als die in de diabolus en evolve DH.illuminatastigmata schreef:alleen zijn de X-type lagercups hopeloos![]()
wellicht vervangen door SAINT-lagers(ik heb me
laten vertellen dat die combi moet passen)............
en er is nog een of andere rare upgrade waar ik nog niet het nut van in zieraceface website schreef:Manufactured from high strength aluminum and featuring twice the number of ball bearings than our competitors, the Diabolus BB cups are also compatible with ShimanoÂ’s external system, making for a great upgrade.
Wat niet automatisch betekend dat die dus feitelijk ook bèter is als de saint.(al vinden ze bij Raceface natuurlijk van wèlGoofy @ Team SoliD schreef:[en bij race face kun je een upgrade kopen voor het saint crank, een raceface bb - dezelfde als die in de diabolus en evolve DH.:
snap ik... maar ik fiets zelf nu al dik 2 jaar op een x-type evolve dh op me dh bike en die is helemaal nog in orde.. en op m'n cowan ds heb ik ook een evolve dh en na 2 maanden was ie al kapot.. maar door de goede garantie heb ik meteen een nieuwe gekregen. en deze werkt tot nu toe nog prima.. (af kloppen)..illuminatastigmata schreef:Wat niet automatisch betekend dat die dus feitelijk ook bèter is als de saint.(al vinden ze bij Raceface natuurlijk van wèlGoofy @ Team SoliD schreef:[en bij race face ... blah blah..)