iemand hier al iets van gezien?
Net gevonden op pinkbike:

Moderator:Beheerders
WTF!! Jij bent wel erg avereks, is juist omgekeerd hé!absest schreef:vette fiets
lelijke schets. ONtzettend krampachtig getekend. tenminste als het door een ontwerper getekend is.
welke verhoudingen kloppen dan niet??
dat is het enige zowat dat volgens mij wel klopt.
helemaal mee eens,zijn tekeningen zijn echt schitterend.Hij kan zo bij een fabrikant werken als frame designer.b-dirt schreef:ja ik wel meer van die vent gezien hij tekent egt bizar mooi moet je maar kijken naar het andere wat ie tekent
avereks? WTF! Bedoel je misschien averechts?tist schreef:WTF!! Jij bent wel erg avereks, is juist omgekeerd hé!absest schreef:vette fiets
lelijke schets. ONtzettend krampachtig getekend. tenminste als het door een ontwerper getekend is.
welke verhoudingen kloppen dan niet??
dat is het enige zowat dat volgens mij wel klopt.
Is prachtig getekend maar verhoudingen zoals zadel, veerweg, ... kloppen niet 100%. Ik wil u het wel eens zien doen
Die gasst kan er wat van!
Mvg TiSt
Tekenen is 1 ding, goede frames ontwerpen iets heel andersTrekrules schreef:helemaal mee eens,zijn tekeningen zijn echt schitterend.Hij kan zo bij een fabrikant werken als frame designer.b-dirt schreef:ja ik wel meer van die vent gezien hij tekent egt bizar mooi moet je maar kijken naar het andere wat ie tekent
zijn album.
http://www.pinkbike.com/photo/?op=list& ... erid=19746
Rocky Mountain anyone??larzveenz schreef:*tekening*
nogmaals: het is kindertekening stijl - een schets maak je snel en met oog voor proporties - want je moet je ideen aan anderen "verkopen". Pas als bvbld. de product manager voor een variant gekozen heeft ga je aan de slag met CAD (want het kost veel tijd een dus geld)...Sneeck schreef:Die gast kan gewoon goed tekenen, als het een definitief ontwerp zou zijn gaat het echt wel door autocad/ solidwork/ andere ontwerp programma's. Lekker belangrijk dat er een paar puntjes niet kloppen zoals schaal en buisdiktes, alsof die kerel ze zelf gaat maken?larzveenz schreef:*tekening*
Zo leuk hé, jaloers zijn omdat jij niet zo kan tekenen en het gelijk de grond in trapt. Alle nieuwe concepten worden eerst op papier getekend en daarna door de computer gegooid, in welke branche dan ook.