grtz jochim
Moderator:Beheerders
Als je dat doet moet je dan ook geen aangepaste voorvork kope? Dan lopen de kosten wel heel erg op voor jochim!Woody Nick schreef:Ik begrijp je frustraties! Maar er staat niet voor niets DS op! (dual slalom)
En de nieuwere woodbumbles zijn wel beter geschikt voor long travel vorken! Dus meer freeride gericht! Ik zal in ieder geval de demper vervangen voor een 165mm exemplaar!
Nick
ik krijg het gevoel dat jij niet het hele topic hebt gelezen. Hij heeft 'n woodbumble gekocht dus hij wil 'n woodbumble terug en niet 'n ds.Woody Nick schreef:Ik begrijp je frustraties! Maar er staat niet voor niets DS op! (dual slalom)
En de nieuwere woodbumbles zijn wel beter geschikt voor long travel vorken! Dus meer freeride gericht! Ik zal in ieder geval de demper vervangen voor een 165mm exemplaar!
Nick
Mech schreef:Om maar weer eens een oude koe uit de sloot te halen.
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... highlight=
Destijds is dat topic al gesloten vanwege onnodig gezeik. Zoals ik toen al aangegeven had is het een probleem 2 voudig.
1 die frames zijn er niet meer, Be One zoals toen de frames verkocht werden bestaat niet meer dus garantie of iets dergelijks kan je op je buik schrijven, dus netjes dat ze al iets hebben geregeld, maar waarschijnlijk wetenzij ook het verschil niet tussen die frames.
2 het probleem was makkelijk en goed op te lossen voor mischien een euro of 10-20. Waarschijnlijk had de koper hier geen zin in? En als je iets gebruikt koopt moet je zelf uit je doppen kijken voor je betaald, daarna is het jou verantwoordelijkheid. Of er moet opzet in het spel zijn waarvan ik zeker ben dat dat in dit geval niet was.
Ik ben niet de verkoper van die fiets maar ik ken wel de geschiedenis van die fiets.
Als je alleen geometrie wil weten, zit zojochim schreef:Jij bent hier wel de enige die in de andere richting zit te zeiken hé! Wat heb jij hier nu aan om dit topic te verpesten, staat het je niet aan ofzo? Het gaat hier trouwens over de geometrie, niet over de verkoper!
mvg jochim