De zaterdag 1 lekker wa local trails en jumps gedaan om vervolgens maasmechelen nog eens te gaan verkennen en de ganse zondag wa gravel gaan verplaatsen in Huy, als da nie plezant is

Dus werner, smijt maar wa fotookes é

Moderator:Beheerders
Nice nice, is da nen air of coil? Tis lijk met alles hé dajt een beke moet inslierenbikerfreak schreef:ahja enne steve'ke, die fourche rijdt bomme, zo goed of e boxxer, duurt wel zeker 2 dagskes om in te rijden, ma e keer datn sliert, sliert'en goed
dialect, da valt goed mee. ga ne keer een paar weekskes naar portes met die mannen en ge zult het al veel beter verstaan, niet waar gatmong!Sven schreef:Vette SX trail, geweldige fiets!
Kan het by the way ook ietwat leesbaarder? Ik snap er niet altijd wat van, dat dialect?
barbies? negerinnekes ja.Hydraulic_Pimp schreef:
Kgaat ne keer doormeelen.
ah en @ Jean: khoop gvd achter al diene tijd dak je niemeer gezien heb en daj in de broesse gezeten hebt da, der toch beter uitziet dan vroeger wi.
Btw, waar zitte gij eigenlijk ganse tijd ik zie je nergens op foto's staan, teveel met de barbies aant spelen?
Mss wel madamekes kleur, ma hij rijdt met zijnen janette velo wel 99.9% van dp naar huis. Uitgezondert mezelf natuurlijk want ik behoor tot die 0.1% die eerst zijn banden plat stekt voor we ne run doenM@lphy schreef:Schoon fotookes TBX... maar geraakt ge nog zelf aant fietsen ofwa?
Wel ne madamekes kleur da baby blauw!