Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.
Moderator:Beheerders
-
Steelboy - Berichten:8100
-
Contacteer:
Brendan Fairclough op Honda
Bericht
door Steelboy » wo mar 21, 2007 7:49 pm
UK jonkie Fairclough rijdt dit seizoen op Honda. Ben benieuwd wat de junior van afgelopen jaar dit jaar kan laten zien, vooral nu het WK in zijn eigen land is...

foto: Victor Lucas
-
Gast
Bericht
door Gast » do mar 22, 2007 1:37 pm
Die fiets, de Honda RN01 wat een machine, dat is eigenlijk geen fiets meer maar een miniatuuur crossmotor.
Jammer dat dat speelgoedje niet te koop is
-
Xircuit
-
Contacteer:
Bericht
door Xircuit » do mar 22, 2007 3:02 pm
Klinkt als een talent.
En, inderdaad, geweldig ding die honda.
Ich Heisse Super Fantastisch!
-
Trekrules
Bericht
door Trekrules » do mar 22, 2007 3:37 pm
idd wat een machine is die honda en ook als die te koop was kon je het nog niet betalen.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
X rider
Bericht
door X rider » do mar 22, 2007 4:55 pm
Is volgens mij wel te koop , alleen betaal je dan ongeveer 13000 euro voor complete bike als ik me niet vergis
-
Bart
Bericht
door Bart » do mar 22, 2007 6:06 pm
X rider schreef:Is volgens mij wel te koop , alleen betaal je dan ongeveer 13000 euro voor complete bike als ik me niet vergis
Wie heeft je dat verteld?
-
Loeky
Bericht
door Loeky » do mar 22, 2007 6:31 pm
ik vind m spuuglelijk

-
tist - Berichten:818
Bericht
door tist » do mar 22, 2007 6:42 pm
Zotte bike!
'k Weet dat ze allesinds MASSA'S veel centjes kosten...
Mvg
-
Gast
Bericht
door Gast » do mar 22, 2007 6:49 pm
X rider schreef:Is volgens mij wel te koop , alleen betaal je dan ongeveer 13000 euro voor complete bike als ik me niet vergis
Dat lijkt me een beetje teveel vh goede, een CRF450 crosser van Honda kost
€ 8499,- en dan heb je ook een alu frame, Showa vering en daarbovenop nog een 450cc motorblok
4 a 5 duizend euro zou me echter niet verbazen.
-
Gast
Bericht
door Gast » do mar 22, 2007 6:52 pm
Loeky schreef:ik vind m spuuglelijk

als je dit lelijk vindt dan vind je een Bombproof zeker mooi of niet
Deze Honda is echt
"engineering at his finest"!
-
Gast
Bericht
door Gast » do mar 22, 2007 6:53 pm
Trekrules schreef:idd wat een machine is die honda en ook als die te koop was kon je het nog niet betalen.
zeg nooit nooit

-
Loeky
Bericht
door Loeky » do mar 22, 2007 6:58 pm
nwolsink schreef:Loeky schreef:ik vind m spuuglelijk

als je dit lelijk vindt dan vind je een Bombproof zeker mooi of niet
Deze Honda is echt
"engineering at his finest"!
haha waar slaat dat nou weer op? Die bombproofs zijn ook knetterlelijk.
Ik krijg een beetje de indruk dat alles waar jij het niet mee eens bent, niet deugt... maargoed ik zal me wel vergissen
Die Honda is gewoon één groot blok fiets, daar houd ik gewoon niet van.
Ik had het over het uiterlijk van 'dat ding' en twijfel er niet aan dat ie
goed is...
ik wil mooie buisjes zien...

-
Trekrules
Bericht
door Trekrules » do mar 22, 2007 7:00 pm
nwolsink schreef:Trekrules schreef:idd wat een machine is die honda en ook als die te koop was kon je het nog niet betalen.
zeg nooit nooit

ben jij verplan om er 1 te kopen
Dat lijkt me een beetje teveel vh goede, een CRF450 crosser van Honda kost € 8499,- en dan heb je ook een alu frame, Showa vering en daarbovenop nog een 450cc motorblok
Showa onderdelen heeft de honda RN01 ook erop zitten en sommige rijders van de honda team rijden ook met Kayaba vorken.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
BiKeRbOi
-
Contacteer:
Bericht
door BiKeRbOi » do mar 22, 2007 7:13 pm
nwolsink schreef:Trekrules schreef:idd wat een machine is die honda en ook als die te koop was kon je het nog niet betalen.
zeg nooit nooit

waar zie jij nooit in zijn zin staan dan

-
Marklesss
-
Contacteer:
Bericht
door Marklesss » do mar 22, 2007 7:14 pm
nwolsink schreef:X rider schreef:Is volgens mij wel te koop , alleen betaal je dan ongeveer 13000 euro voor complete bike als ik me niet vergis
€ 8499,- en dan heb je ook een alu frame, Showa vering en daarbovenop nog een 450cc motorblok
Meer dan dat, vergeet niet dat die CRF massaproductie is, en hier de meeste kosten opgaan aan R&D.
:: Turner DHR / Turner 4X / Turner Flux ::
-
Gast
Bericht
door Gast » do mar 22, 2007 7:39 pm
Marklesss schreef:nwolsink schreef:X rider schreef:Is volgens mij wel te koop , alleen betaal je dan ongeveer 13000 euro voor complete bike als ik me niet vergis
Meer dan dat, vergeet niet dat die CRF massaproductie is, en hier de meeste kosten opgaan aan R&D.
Honda is groot en commercieel, als hun deze bike op de markt zetten dan zijn de R&D kosten integraal onderdeel vd prijs, die gaan ze niet in 1 jaar terug verdienen zeg maar. De prijs zal dus echt wel "normaal" zijn. Het eerste jaar dat b.v. de CRF gelanceerd werd was hij ook "normaal" geprijsd
-
Marklesss
-
Contacteer:
Bericht
door Marklesss » do mar 22, 2007 7:52 pm
nwolsink schreef:Marklesss schreef:nwolsink schreef:
Honda is groot en commercieel, als hun deze bike op de markt zetten dan zijn de R&D kosten integraal onderdeel vd prijs, die gaan ze niet in 1 jaar terug verdienen zeg maar. De prijs zal dus echt wel "normaal" zijn. Het eerste jaar dat b.v. de CRF gelanceerd werd was hij ook "normaal" geprijsd
Klopt, maar ze weten wel dat ze het met de CRF zullen terugverdienen ( of in ieder gevale een deel ervan ) maar aangezien de Honda-bike geen productiemodel is, zullen ze het nooit terugverdienen en hopen de R&D kosten zich op op de enkele fietsen die er zijn..
:: Turner DHR / Turner 4X / Turner Flux ::
-
Gast
Bericht
door Gast » do mar 22, 2007 8:26 pm
Marklesss schreef:nwolsink schreef:Marklesss schreef:
Klopt, maar ze weten wel dat ze het met de CRF zullen terugverdienen ( of in ieder gevale een deel ervan ) maar aangezien de Honda-bike geen productiemodel is, zullen ze het nooit terugverdienen en hopen de R&D kosten zich op op de enkele fietsen die er zijn..
Ik vraag me af of de bikes die in omloop te koop zijn (als dat zo is) wel legaal zijn. Laten we hopen dat deze mooie creatie snel in productie gaat, waar kan ik reserveren

-
bettes
Bericht
door bettes » do mar 22, 2007 8:46 pm
Die dingen zijn niet te koop... Als hun mech (een belg) er geen krijgt dan weet je dat het echte works snoepjes zijn!
Ik heb wel horen vertellen dat er in japan een hele hoop van die dingen rondrijden, de meeste bij de japan HRC mechs...
Wel mooi dat ze er ook talent uitpikken, nu zien wat het verschil is tussen een orange met zelfonderhoud en een honda met the full works treat...
Ik wacht echter op de trailversie van deze slee!
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
-
b-dirt
Bericht
door b-dirt » za mar 24, 2007 7:30 pm
die honda is volgens mij te koop in mei 2007 voor maar (ja ja daar komt het)13,000.000
en de wedstrijd fiets van minaar is maar 60,000 pond en weegt tussen de 20 en de 16 kilo licht aan het weer
dan weten jullie het even en hoeven jullie geen ruzie over de prijs
te maken

[/img]
-
b-dirt
Bericht
door b-dirt » za mar 24, 2007 7:31 pm
ik krijg het maar niet voor mekaar om zo'n kl*te foto er op te krijgen
-
Plip
Bericht
door Plip » za mar 24, 2007 9:07 pm