even voorstellen & wie gaat er met mij naar winterberg

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Sepp
even voorstellen & wie gaat er met mij naar winterberg

Bericht door Sepp » zo mar 04, 2007 5:31 pm

Hoi Dudes,

ik ben een oostenrijker, die toffe freeriders in nederland zoekt...
ben 36 jaar, werkzaam in Amersfoort en woon in Utrecht.

Tot nu toe hab ik allen geruite overhemddraagers ontmoet... dat wil ik gauw veranderen - vakantie breng ik meestal in oostenrijk door, maar ben wel van plan, om minstens een weekend per maand in Winterberg door te brengen.

Alleen is saai en duur - het zou mooi zijn anderen met dezelfde interesses te leren kennen, om zulke weekendjes samen te kunnen genieten.

Ik gaa voor downhill en ook een beetje dirt - zal ook aan de IXS wedstrijd eind mei in Winterberg mee doen.

Tot vorig jaar reed ik allen XC an marathons, maar ben nu helemaal gek van long-travel avontuuren - heb vroeger heel veel snowboard wedstrijden gereden, en dit segment van de fietssport spreekt me dan ook veel meer aan - gek dat het zoo lang geduurt heeft, voor ik daar achter kwam.

Ik heb goed materiaal, dus alles wat fout gaat ligt aan mezelf.

Misschien zit er wel een kleine downhill scene in Utrecht - ik hoor het graag, om al in April met jullie een reisje naar Sauerland te wagen.

Cheers,

Joe

ps: nog wat fotos van mij & fiets.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Sepp op zo mar 04, 2007 6:41 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

b-dirt

Bericht door b-dirt » zo mar 04, 2007 5:39 pm

wat is eind mei want ik ben 30 mei jarig miss wel leuk om me vierjaardag daar te vieren ;) dus als ik het hoor van jou vin ik dat fijn

Christiaan

Bericht door Christiaan » zo mar 04, 2007 5:52 pm

Nice ridez, zeker de Session 10!

Let me guess, je werk in Amersfoort, bij TREK?

me

Bericht door me » zo mar 04, 2007 6:03 pm

b-dirt schreef:wat is eind mei want ik ben 30 mei jarig miss wel leuk om me vierjaardag daar te vieren ;) dus als ik het hoor van jou vin ik dat fijn
18-20 mei.

Damn, mooie bakies!

Sepp

Bericht door Sepp » zo mar 04, 2007 6:43 pm

Christiaan schreef:Nice ridez, zeker de Session 10!

Let me guess, je werk in Amersfoort, bij TREK?
hoe wist je dat zoo snel... :lol:

Sepp

Bericht door Sepp » zo mar 04, 2007 6:45 pm

b-dirt schreef:wat is eind mei want ik ben 30 mei jarig miss wel leuk om me vierjaardag daar te vieren ;) dus als ik het hoor van jou vin ik dat fijn
www.ixsdownhillcup.de ...site wordt net geupdate...

zoals al vermeld: 18-20 mei

T
Contacteer:

Bericht door T » zo mar 04, 2007 8:11 pm

Ik sprak laatst een collega van je, die vertelde laatst over jou, dat jij op de Session naar werk komt. Die Remedy ziet er wel heel cool uit trouwens, schitterende kleur!!

Dennis W.

Bericht door Dennis W. » zo mar 04, 2007 8:44 pm

T schreef:Ik sprak laatst een collega van je, die vertelde laatst over jou, dat jij op de Session naar werk komt. Die Remedy ziet er wel heel cool uit trouwens, schitterende kleur!!
Patser! :bounce:
Commencal Absolut 4X Team Replica

Sepp

Bericht door Sepp » zo mar 04, 2007 9:41 pm

T schreef:Ik sprak laatst een collega van je, die vertelde laatst over jou, dat jij op de Session naar werk komt. Die Remedy ziet er wel heel cool uit trouwens, schitterende kleur!!
meestal ben ik met m'n vouwfietsie onderweg
da's misschien een enkele keer het geval geweest, als ik nieuwe remmen gemonteerd heb, of de veering ingesteld heb - gewoon om te testen, want zo lekker is het niet fietsen, op vlak terrein... :lol:

wie heb je dan gesproken?

T
Contacteer:

Bericht door T » zo mar 04, 2007 9:43 pm

Ik vond het al erg fanatiek :D , ik had Bob gesproken.

Sepp

Bericht door Sepp » zo mar 04, 2007 10:45 pm

T schreef:Ik vond het al erg fanatiek :D , ik had Bob gesproken.
die goeie Bob...

met 254mm veerweg naar je werk...verrschill van cultuuren, he - oostenrijk-nederland :lol:

goofy2
Contacteer:

Bericht door goofy2 » ma mar 05, 2007 10:10 am

Ik zie een paar overeenkomsten. De belangrijkste zijn woonplaats en voornemens.

Nu rolt mij dieseltje dit jaar minimaal 1x per maand naar Winterberg of andere hobbels waar je vanaf kan fietsen. Als je wilt kun je instappen. Ik rij soms voor een dag soms voor een weekend.

Lautje

Bericht door Lautje » ma mar 05, 2007 8:09 pm

Ik ben in mei veelvuldig in Winterberg te vinden, maar waarschijnlijk vaak gedurende de week. Als ik in een weekend ga meld ik het nog wel even.

Gr. Erik

Sepp

Bericht door Sepp » ma mar 05, 2007 8:37 pm

Mooooiiii, dat zijn er al tweeeee - @ goofy2 en Lautje: ik heb jullie een email gestuurd

Gast

Bericht door Gast » ma mar 05, 2007 9:50 pm

en ik heb doordeweeks en in het weekeinde ook nog wel eens plek, ik woon niet in de buurt van utrecht echter maar net over de grens bij Winterswijk > ja in Dtsld dus ;)

Raffie

Bericht door Raffie » do mar 15, 2007 1:31 am

Volgens mij ben ik jou vorig jaar tijdens het weekend van de worldcup tegengekomen in Willingen. Ik was met Jeroen van Bikeshop Amersfoort.

Sepp

Re: even voorstellen & wie gaat er met mij naar winterbe

Bericht door Sepp » do mar 15, 2007 9:25 am

Raffie schreef:Volgens mij ben ik jou vorig jaar tijdens het weekend van de worldcup tegengekomen in Willingen. Ik was met Jeroen van Bikeshop Amersfoort.
Ja de wereld is klein - dat was ik.
Zien we elkaar vast wel eens in Winterberg dit jaar...

Greets,

J

raggertje

Bericht door raggertje » do mar 15, 2007 1:04 pm

Ik zie een paar overeenkomsten. De belangrijkste zijn woonplaats en voornemens.

Nu rolt mij benzienetje ;) dit jaar minimaal 1x per maand naar Winterberg of andere hobbels waar je vanaf kan fietsen. Als je wilt kun je instappen. Ik rij soms voor een dag soms voor een weekend.

dit alles soms ook met goofy2 :lol: :lol: :lol:

Sepp

Bericht door Sepp » do mar 15, 2007 1:23 pm

raggertje schreef:Ik zie een paar overeenkomsten. De belangrijkste zijn woonplaats en voornemens.

Nu rolt mij benzienetje ;) dit jaar minimaal 1x per maand naar Winterberg of andere hobbels waar je vanaf kan fietsen. Als je wilt kun je instappen. Ik rij soms voor een dag soms voor een weekend.

:)

toppie :thumbsup:

Utrecht schijnt echt wel een freeride mekka te zijn - behalve de missende bergen dan... :lol:

raggertje

Bericht door raggertje » do mar 15, 2007 2:32 pm

Sepp schreef:
raggertje schreef:Ik zie een paar overeenkomsten. De belangrijkste zijn woonplaats en voornemens.

:)

toppie :thumbsup:

Utrecht schijnt echt wel een freeride mekka te zijn - behalve de missende bergen dan... :lol:
klopt, super koele scene hier... alleen dragen er wel veel van die geruite overhemden ;)

vrx

Bericht door vrx » zo mar 18, 2007 9:27 am

ik kom niet meer uit utrecht,
maar mijn roots liggen wel daar, en ik kom er nog vaak
mijn session moet nog ontmaagd worden in winterberg, en ik ga niet in mijn eentje, dus als er nog plek voor mij is hoor ik het graag
HYDRATE OR DIE!!

Sepp

Bericht door Sepp » zo mar 18, 2007 10:31 am

vrx schreef:ik kom niet meer uit utrecht,
maar mijn roots liggen wel daar, en ik kom er nog vaak
mijn session moet nog ontmaagd worden in winterberg, en ik ga niet in mijn eentje, dus als er nog plek voor mij is hoor ik het graag
is goed - als we een bus huren voor een weekend zal ik het hier vermelden, zodien er nog plaatsen vrij zijn - helaas moet ik nog op mijn rijbewijs wachten - dat hebben de duitsers ingepikt voor een maand - nee hoor ik ben normalgesproken geen wegmisbruiker :angelnot: , alleen heb ik vorig jaar bij een bouwplaats wat te hard gereden, en daar wilden ze 230,- voor - in beroep heb ik voor 110,- en een maand rijbewijs inleveren gekozen - en dat is nog even 2 tot 3 weken wachten. :oops:

Trekrules

Bericht door Trekrules » zo mar 18, 2007 10:32 am

Mooi dan kunnen we met z'n 3en naar winterberg.Ik heb besloten dat ik naar Amesfoort kom met de trein,dan kunnen jullie mij daar op picken naar winterberg
Laatst gewijzigd door Trekrules op zo mar 18, 2007 10:37 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Trekrules

Bericht door Trekrules » zo mar 18, 2007 10:36 am

:oops: had 2 keer dezelfde bericht gepost.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Caramba

Bericht door Caramba » ma mar 19, 2007 12:52 am

Even iets offtopic, maar zie ik daar een Cane Creek Double Barrol demper in die Session 10?

Plaats reactie