leuk frame

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
dirty maus
leuk frame

Bericht door dirty maus » zo okt 15, 2006 5:11 pm

heej ik wil gaan beginnen met freeride en lichte downhill en ben op zoek naar een leuk frame ik heb er 2 gevonden en wil graag weten wat jullie mening is en welke ik het best kan kopen :D

1 de poison
http://www.poison-bikes.de/shopart/B-07600203.htm
is weliswaar zonder demper maar wel een nette prijs en geen lelijk frame. 8) je kan nog kiezen welke kleur je wilt ook als ik het goed heb gelzezen

2 de fat fr 150 www.fat-cycles.de en dan rahmen en dan de fr 150

als iemand nog een ander frame weet wat max 700 euro kost wel met demper laat het even weten alsjeblieft nou brand maar los met de reacties :arms:
Giant XTC 850
Giant Sierra Nevada
Rocky Mountain RM7 DH

Loki

Bericht door Loki » ma okt 23, 2006 7:52 pm

Iets meer dan 700 euro.. maar volgens mij wel een goeie keus, Yeti AS-x. Voor zo'n 900 euro heb je zon frame nieuw. Die lijkt op welke jij plaatst maar heeft nog een extra link om de veerweg mee te veranderen en om de achterveer te beschermen tegen zijdelingse krachten. Die frames koop je met een 5th of fox 5.0 demper en dat is geen rommel!

Reprox

Bericht door Reprox » ma okt 23, 2006 10:29 pm

Nieuw / 2e hands ?

Dit is echt geweldig!, mocht je 2e hands zoeken: ( Is wel even zoeken..) http://search.ebay.de/search/search.dll ... age=search

Nieuw is er zeer weinig in aanbod in jou prijsklasse, voor kwaliteit tel je al gauw +/- 500 euro meer neer..

Het is gewoon een kwestie van goed rondkijken op het internet.

Tip!: Probeer 2ehands .nl/.be , ben daar de laaste paar maanden veel mooie bikes tegen gekomen die voor een laag bedrag weg gingen..

Groeten Daan
Normal people worry me.

Plaats reactie