slotje aub..
Moderator:Beheerders
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
slotje!
Laatst gewijzigd door Goofy @ Team SoliD op di okt 17, 2006 1:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
TS
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
- Stainless Styles
Whaha, hey gast!DESL schreef:Yo Tuup, als er iemand is die 'm kan clearen dan ben jij 't, niks voor jou?Tuup J schreef:Jammer dat je de crash eruit geknipt hebt!![]()
Gr,
DESL
Waarom zou ik hem kunnen clearen..? Ik ga morgen eens kijken en dan zie ik wel wat er gebeurd.
Vind alleen beetje trieste actie dat ze de crash eruit laten en zo iedereen de indruk geven dat ze of hij hem gecleard heeft. Maar wel mad respect dat die het gedurfd heeft!
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
ik snap even jullie denkwijze niet..
de bedoeling van de Teaser is dat je maar een stuk laat zien..
De film word nog aan gewerkt! dus daarom maakte ik eerst een teaser..
en even @ DESL..
Waarom denk jij dat tuup j em alleen kan clearen?
denk je dat wij niet goed genoeg zijn?
ik denk dat het nivo van DP erg omlaag aan het gaan is.. en dan zo'n commentaar op deze gap..
nou.. DAT vind ik pas triest!
de bedoeling van de Teaser is dat je maar een stuk laat zien..
De film word nog aan gewerkt! dus daarom maakte ik eerst een teaser..
en even @ DESL..
Waarom denk jij dat tuup j em alleen kan clearen?
denk je dat wij niet goed genoeg zijn?
ik denk dat het nivo van DP erg omlaag aan het gaan is.. en dan zo'n commentaar op deze gap..
nou.. DAT vind ik pas triest!
TS
- Fullthrottle @ Team Solid
- Contacteer:
echt Vaag....
Ik snap ook niet waarom de teaser niet gewaardeerd wordt (Ik heb het even niet over de mensen die wel entosiast zijn ! bedankt jonges
)
We wilde gewoon een leuke intro maken voor dat we de echte film online zetten. dat leek ons wel een vet idee
Maar schijnbaar is dat een beetje moeilijk te begrijpen echt gek.
Hij is echt vet om te doen!
wel echt super ver.
greetz
Ik snap ook niet waarom de teaser niet gewaardeerd wordt (Ik heb het even niet over de mensen die wel entosiast zijn ! bedankt jonges

We wilde gewoon een leuke intro maken voor dat we de echte film online zetten. dat leek ons wel een vet idee
Maar schijnbaar is dat een beetje moeilijk te begrijpen echt gek.
Hij is echt vet om te doen!

greetz
- Stainless Styles
nounounou even over denkwijze!!!
ik denk dat je jezelf moet laten zien zoals het "echt" is, het kan ook een keer fout gaan
(zo gaat het ECHTE filmpje) en dat moet je ook laten zien vind ik dan ben je echt real
(het is toch een vet filmpie hoor)
neemt niet weg dat er geen respect is voor jullie maar toen ik filmpie zag dacht ik hmmmm... waar is de rest!!!? teaser of niet, people should know that it's not as easy as it looks!!!!! en nu denkt men eerder van wel. Jammer!
maar ja zo denk ik erover.
en ik denk dat dit los staat van het "niveau" van DP
ik denk dat je jezelf moet laten zien zoals het "echt" is, het kan ook een keer fout gaan

neemt niet weg dat er geen respect is voor jullie maar toen ik filmpie zag dacht ik hmmmm... waar is de rest!!!? teaser of niet, people should know that it's not as easy as it looks!!!!! en nu denkt men eerder van wel. Jammer!
maar ja zo denk ik erover.
en ik denk dat dit los staat van het "niveau" van DP
- Jop @ Team SoliD
- Contacteer:
Jow,
Had gisteren nog met Goofy hier over geluld..Wou geen gezeik ofzo, maar als je dan een teaser wou maken was dan gestopt nadat jij de take nam, had dat laatste stukje weg gelaten waar jij glimlachend staat, omhelst word enz. Dat geeft de indruk dat je hem goed gecleard had. Stel je zou hem niet meer durven te doen, komen dadelijk gastjes uit holland enz hier naartoe om naar dat ding te kijken en hoe jij hem doet...? Sta jij daar als je niet meer durfd..
Maar een ding moet ik je zeggen, heb echt dik respect ervoor dat je het alleen al gedurfd hebt!
Had gisteren nog met Goofy hier over geluld..Wou geen gezeik ofzo, maar als je dan een teaser wou maken was dan gestopt nadat jij de take nam, had dat laatste stukje weg gelaten waar jij glimlachend staat, omhelst word enz. Dat geeft de indruk dat je hem goed gecleard had. Stel je zou hem niet meer durven te doen, komen dadelijk gastjes uit holland enz hier naartoe om naar dat ding te kijken en hoe jij hem doet...? Sta jij daar als je niet meer durfd..
Maar een ding moet ik je zeggen, heb echt dik respect ervoor dat je het alleen al gedurfd hebt!
- Contacteer:
Hahaha
durven doe ik het zeker! geen probleem.
we maken de aanloop nog beter vanwege de zeerzachte grond waardoor het gemakkelijker is om je snelheid vast te houden.
De rede dat ik die dag niet nog eens had gedaan was dat ik moe was en mijn snelheid niet vast genoeg kon houden. en dan is het alleen maar gezond verstand en wachten tot de volgende keer. anders gebeuren er ongelukken.
maar,
Heeft hier niemand de teaser gezien van Roam ?
Dat was onze intensie. Daar hebben ze het zelfde gedaan. Door de film te laten vervagen net voor de landing.
En zo de intensie optewekken gaat hij dat wel halen ? of haalt hij het ?
Ik bedoel weet jij dan bij de pro's of ze het halen? ja okee je gaat er van uit van wel ja. We wilde gewoon alvast laten zien waar we mee bezich zijn.
Maar ik kan er in komen dat men het verkeerd kan berijpen. we hadden idd beter het laaste stukje weg kunnen laten.
maargoed ik weet wel dat ik weer een stap verder
ben.
en in de echte film zulen jullie de rest zien ook de keren dat we vallen. want niemand is perfect. En het kan altijd fout gaan.

we maken de aanloop nog beter vanwege de zeerzachte grond waardoor het gemakkelijker is om je snelheid vast te houden.
De rede dat ik die dag niet nog eens had gedaan was dat ik moe was en mijn snelheid niet vast genoeg kon houden. en dan is het alleen maar gezond verstand en wachten tot de volgende keer. anders gebeuren er ongelukken.
maar,
Heeft hier niemand de teaser gezien van Roam ?
Dat was onze intensie. Daar hebben ze het zelfde gedaan. Door de film te laten vervagen net voor de landing.
En zo de intensie optewekken gaat hij dat wel halen ? of haalt hij het ?
Ik bedoel weet jij dan bij de pro's of ze het halen? ja okee je gaat er van uit van wel ja. We wilde gewoon alvast laten zien waar we mee bezich zijn.
Maar ik kan er in komen dat men het verkeerd kan berijpen. we hadden idd beter het laaste stukje weg kunnen laten.
maargoed ik weet wel dat ik weer een stap verder

en in de echte film zulen jullie de rest zien ook de keren dat we vallen. want niemand is perfect. En het kan altijd fout gaan.
Laatst gewijzigd door Fullthrottle @ Team Solid op di okt 10, 2006 9:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan ook jullie kant wel begrijpen, maar dat dacht ik bij mezelf toen ik die teaser zag. Jullie hebben Tom gemaild, die dacht ook dat je hem gehaald had. Dus ben niet de enige, en aan reacties hier te lezen dachten meerdere het.
Wou niet lastig zijn (ben ik wel :P) en voor zeik zorgen. Maar als ik ergens me mening over heb wil ik dat ook kwijt.
P.s. Goofy heeft me verteld over de ondergrond, ik ga vandaag eens naar de gap kijken, neem schep mee en maybe dat ik de aanloop wel in orde maak.
Wou niet lastig zijn (ben ik wel :P) en voor zeik zorgen. Maar als ik ergens me mening over heb wil ik dat ook kwijt.
P.s. Goofy heeft me verteld over de ondergrond, ik ga vandaag eens naar de gap kijken, neem schep mee en maybe dat ik de aanloop wel in orde maak.
- Stainless Styles
je hebt waarschijnlijk gelijk maar wat mijn mening is ,iemand ziet dat filmpie met jou details erbij hoe lang hoe diep en hoe snel
stel er zijn fanatiekelingen die denken oh dat is te doen als ik maar 53 ga dan komt het goed maar dat is dus in het echt wel ff anders en dat wil ik er mee zeggen helemaal geen dis-respect begrijp mij niet verkeerd
wat jij hebt gedaan is gewoon vette shit dude maar zo lijkt het makkelijker dan het is en dat is het gewooon NIET
er komen genoeg knapies daar waar we fietsen dat weet je en die denken dat ze misschien die snelheid wel halen...... en die is niet genoeg 53km ph maar ja enough about it het blijft toch dope om te zien hahaha
peace en respect

stel er zijn fanatiekelingen die denken oh dat is te doen als ik maar 53 ga dan komt het goed maar dat is dus in het echt wel ff anders en dat wil ik er mee zeggen helemaal geen dis-respect begrijp mij niet verkeerd
wat jij hebt gedaan is gewoon vette shit dude maar zo lijkt het makkelijker dan het is en dat is het gewooon NIET
er komen genoeg knapies daar waar we fietsen dat weet je en die denken dat ze misschien die snelheid wel halen...... en die is niet genoeg 53km ph maar ja enough about it het blijft toch dope om te zien hahaha
peace en respect

- Contacteer:
okee nog maals sorry voor het misverstand het was zeker niet onze bedoeling.
Vindt het alleen jammer dan er zo veel overgezegt wordt en dan vergeet je even voor het gemak dat het was toch een grote stap was om hem te nemen. en ook al val ik de eerste keer wat maakt dat nu uit. Ik heb hem wel gedaan.
Ik weet dat ik het kan en ook waar het aan lag.
bedankt alvast voor het scheppen dan hoeven wij dat niet te doen.
Je zult zien wat we bedoelen.
succes want het is nog veel werk hahaha
Vindt het alleen jammer dan er zo veel overgezegt wordt en dan vergeet je even voor het gemak dat het was toch een grote stap was om hem te nemen. en ook al val ik de eerste keer wat maakt dat nu uit. Ik heb hem wel gedaan.
Ik weet dat ik het kan en ook waar het aan lag.
bedankt alvast voor het scheppen dan hoeven wij dat niet te doen.
Je zult zien wat we bedoelen.
succes want het is nog veel werk hahaha
- Contacteer:
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer: