winterberg
Moderator:Beheerders
ik ga dees weekend misshien na winterberg en ik vroeg mij af hoe de tracks er bij lagen ik wil er echt na toe gaan mja mijn pa wil nie als er te koud is. nu kan iemand mij er meer uitleg ver geven en ligt er eigelijk nog sneeuw mercikes
grtz me
grtz me
-
http://www.wetter.com/v2/?SID=&LANG=DE& ... e=20060429
Damn, zaterdag 90-100% kans op neerslag, sneeuw! En de andere sites geven ook dit aan. hmmmmm
Damn, zaterdag 90-100% kans op neerslag, sneeuw! En de andere sites geven ook dit aan. hmmmmm
-
Re: winterberg
Tja, dat de baan open gaat zegt natuurlijk wel wat. Het weer is zoals gezegd niet echt lekker dit weekend dus we zullen het beleven. Ik ga misschien zondag.F.B. schreef:ik ga dees weekend misshien na winterberg en ik vroeg mij af hoe de tracks er bij lagen ik wil er echt na toe gaan mja mijn pa wil nie als er te koud is. nu kan iemand mij er meer uitleg ver geven en ligt er eigelijk nog sneeuw mercikes
grtz me
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
wij waren vrijdag in Willingen en zaterdag voor de opening in Winterberg met ons tentje.
Kort maar krachtig, de freeride in willingen is redelijk netjes gebleven.
Winterberg 6cross en slopestyle gedeelte zien er goed uit.
Wij zijn echter zaterdag ochtend ongedane zaken weer retour gekeerd vanwege hevige sneeuwval. Lag redelijk wat poeder op ons tentje en uiteraard op de tracks.
Die nieuwe North-Shores zien er indruk wekkend uit hoor
Sucses.
(volgens de chief from the camping kwam er meer regen aan.)
Wij zijn echter zaterdag ochtend ongedane zaken weer retour gekeerd vanwege hevige sneeuwval. Lag redelijk wat poeder op ons tentje en uiteraard op de tracks.
Die nieuwe North-Shores zien er indruk wekkend uit hoor

Sucses.
Ahh wat jammer man! Zit je daar maar mooi in dat weer...ELVIS schreef:wij waren vrijdag in Willingen en zaterdag voor de opening in Winterberg met ons tentje.
Die nieuwe North-Shores zien er indruk wekkend uit hoor![]()
Sucses.
Hoelaat ben je daar vanmorgen vandaan vertrokken?
-
http://www.winterberg.de
onder webcams, dan kan je diverse actuele foto`s zien.
(mooie fiets hoor, die sneeuwwitje van je, zal zich thuis voelen in de sneeuw
)
(mooie fiets hoor, die sneeuwwitje van je, zal zich thuis voelen in de sneeuw

ELVIS schreef:http://www.winterberg.de
(mooie fiets hoor, die sneeuwwitje van je, zal zich thuis voelen in de sneeuw)

Maar dat alles is niet vandaag gevallen neem ik aan?
Dat ziet er niet echt lekker uit. Iemand die de track heeft bereden?
voor die mensen die niet zijn gekomen... JULLIE ZIJN STOMMERDS HAHAHA!
vandaag naar winterberg gegaan, openingsweekend, eind april, ligt dr gewoon nog verse sneeuw! Dikke blubber dus de track, maar echt dikke fun ook! Super dagje gehad, weer werkte goed mee, t was rustog op de track en lift en in de blubber rijden is niet alleen dikke pret maar ook goed voor je skills!
en nu ben k moe....

vandaag naar winterberg gegaan, openingsweekend, eind april, ligt dr gewoon nog verse sneeuw! Dikke blubber dus de track, maar echt dikke fun ook! Super dagje gehad, weer werkte goed mee, t was rustog op de track en lift en in de blubber rijden is niet alleen dikke pret maar ook goed voor je skills!
en nu ben k moe....

-
Als het weer net zo mooi was als gisteren zul je geen zand tussen je tanden krijgen hoogstens wat stof. Druk was het wel hoewel het er wel eens drukker is. De rij voor de lift stond vaak tot aan de rand van het bos en soms nog een stukkie het bos in. De wachttijd kon ik persoonlijk wel gebruiken want mijn armen zijn het fietsen niet meer zo gewend en met een HT wordt je behoorlijk door elkaar gehost.
Wat me ook opviel is dat er weinig nederlanders aanwezig waren, dat is wel eens anders geweest. Waarschijnlijk zaten deze in Groningen.
Nu spierpijn in de armen en een enorme drang om weer te gaan. oa omdat ik die 4 meter drop niet heb genomen.
Wat me ook opviel is dat er weinig nederlanders aanwezig waren, dat is wel eens anders geweest. Waarschijnlijk zaten deze in Groningen.
Nu spierpijn in de armen en een enorme drang om weer te gaan. oa omdat ik die 4 meter drop niet heb genomen.