Gaat er iemand naar Willingen 17-4?
Moderator:Beheerders
Ik wil dus gaan rijden in Willingen maar de webcams maken het er niet echt duidelijker op, half sneeuw half niet sneeuw... Op de cameras zie ik ook niet echt waar de DH en 4x zijn...
Is iemand er afgelopen week geweest?
Is iemand er afgelopen week geweest?
Laatst gewijzigd door N I E L S op zo apr 16, 2006 7:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
Ja, maar dan moet ik wel een goed mailadres hebben. Ik heb wel al iemand gemaild maar ik vraag het me af of ik reactie zal krijgen...ELVIS schreef:Email die lui en vraag of de lift weer open is voor fietsers. das denk het makkelijkst.
sucsex
www.ettelsberg-seilbahn.de
www.ettelsberg-sesselbahn.de
info@ettelsberg-seilbahn.de
onderste link,
sucsex
www.ettelsberg-sesselbahn.de
info@ettelsberg-seilbahn.de
onderste link,
sucsex

- Pieter en zijn V10
DE lift is vast wel geopend voor fietsers.. (het hele jaar wel)
Maar in de (sneeuw) modder de Dh doen succes!!
Ook succes met toekijken hoe de eerste krassen op de m3 komen (mits je daar mee gaat) door het zo vriendelijk op de lift zetten van je bike door het oooo zo leuke liftpersoneel!!!!..
Aan de andere kant kan ik het goed begrijpen dat je wilt rijden, als ik de beelden van de webcam zo bekijk lijkt het erop dat je het er wel op kan gokken...
Ik heb zelf helaas mijn enkelband ingescheurd anders was ik er zeker ook zeer snel te vinden....
Ook succes met toekijken hoe de eerste krassen op de m3 komen (mits je daar mee gaat) door het zo vriendelijk op de lift zetten van je bike door het oooo zo leuke liftpersoneel!!!!..
Aan de andere kant kan ik het goed begrijpen dat je wilt rijden, als ik de beelden van de webcam zo bekijk lijkt het erop dat je het er wel op kan gokken...
Ik heb zelf helaas mijn enkelband ingescheurd anders was ik er zeker ook zeer snel te vinden....
Is het echt zo erg? Bij mij hebben ze mijn bike nog nooit beschadigd anders en je moet hem toch zelf vasthouden? Dus hoe is het misgegaan?Pieter en zijn V10 schreef:DE lift is vast wel geopend voor fietsers.. (het hele jaar wel)
Tja, DH in de sneeuw is misschien niet zo geweldig maar ik wil gewoon rijden!
Echt waar???ELVIS schreef:vaak als er sneeuw ligt zijn fietsers niet toegestaan in de lift. ben 1x voor niets heen gereden
Damn, dat moet ik niet hebben...
Anders moet ik ze maar even bellen!
- Pieter en zijn V10
het is verschillende keren mis gegaan, ik zat en meneer zou de fiets er wel op zetten, nou de beste man gooide de fiets er bijna op (was op een zaterdag, en de duitsers waren goed dronken en vervelend. Maar goed ik dus lekker schelden en vloeken, maar ja dat heeft weinig zin.
als je eenmaal in de lift zit is het idd geen probleem. Maar hoe ze hem soms onderaan tegen de lift aan gooien dat wel!!!!
Maar als ik zo die webcam beelden bekijk ziet het er niet uit alsof er nog geskiet kan worden....
Welke baan wil je gaan rijden dan???
als je eenmaal in de lift zit is het idd geen probleem. Maar hoe ze hem soms onderaan tegen de lift aan gooien dat wel!!!!
Maar als ik zo die webcam beelden bekijk ziet het er niet uit alsof er nog geskiet kan worden....
Welke baan wil je gaan rijden dan???
Ok, ik heb gebeld!
De baan is te berijden maar echt mooi ligt hij er nog niet bij. Ze zeggen dat ie er volgend weekeinde wel een stuk beter bij zal liggen. Er ligt nog wat sneeuw nu en het is er nat. Desalniettemin wil ik toch gaan rijden morgen.
Weer is wisselvallig nu maar goed. Echte regen is niet voorspeld.
De baan is te berijden maar echt mooi ligt hij er nog niet bij. Ze zeggen dat ie er volgend weekeinde wel een stuk beter bij zal liggen. Er ligt nog wat sneeuw nu en het is er nat. Desalniettemin wil ik toch gaan rijden morgen.

Weer is wisselvallig nu maar goed. Echte regen is niet voorspeld.
Ben je ook nog op de Freeride geweest? Zo ja, hoe lag die er bijN I E L S schreef:Het was slecht, nog sneeuw (lees ijs) op de track en hij lag er slecht bij.Mudfreak schreef:Ben benieuwd hoe het was. Misschien ga ik volgende week dan FF.
Ik zou nog een week extra wachten totdat er weer te rijden valt.

Ook niet best. Vooral bij de de kombochten lag redelijk wat sneeuw. Opzich waren de dubbels nog wel goed te doen. Ik zou zeggen dat die er ook over een week of twee wel goed uitziet. Dat zei die man van de lift trouwens ook.Jass schreef:Ben je ook nog op de Freeride geweest? Zo ja, hoe lag die er bijN I E L S schreef:Het was slecht, nog sneeuw (lees ijs) op de track en hij lag er slecht bij.Mudfreak schreef:Ben benieuwd hoe het was. Misschien ga ik volgende week dan FF.
Over twee weken is het pasen = Willingen (als Winterberg dan nog niet open is)N I E L S schreef:Ook niet best. Vooral bij de de kombochten lag redelijk wat sneeuw. Opzich waren de dubbels nog wel goed te doen. Ik zou zeggen dat die er ook over een week of twee wel goed uitziet. Dat zei die man van de lift trouwens ook.Jass schreef:Ben je ook nog op de Freeride geweest? Zo ja, hoe lag die er bijN I E L S schreef: Het was slecht, nog sneeuw (lees ijs) op de track en hij lag er slecht bij.
-
Ik ben komend weekend minstens 1 dag in Willingen (zeker nu het lijkt dat winterberg nog niet open gaat). Bad Wildbad is trouwens sinds afgelopen weekend gewoon geopend en komend weekend wordt er zelfs een dual wedstrijdje gehouden.Don schreef:gaan dr lui met pasen die kant op?
wilde eigenlijk naar bwb maar das wat te groot risico als t daar nog blubber is. Willingen is wel te doen voor n dagje denk ik zo.
Dus uhm... anyone?
-