Willingen DH en 4x

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
woodbimbo
Willingen DH en 4x

Bericht door woodbimbo » ma mar 13, 2006 5:40 pm

Hey dudes,

Heeft iemand enig idee hoe de baan in Willingen er bij ligt? En dan bedoel ik de Worldcup banen. Is dr een lift bij aanwezig?

Ciao,
Maarten
Van het rijden.... niet van het forums bezoeken..

Djamgils
Contacteer:

Bericht door Djamgils » ma mar 13, 2006 5:52 pm

bedoel je hoe die er nu bij ligt, of gewoon in het algemeen?

Mathijs

Bericht door Mathijs » ma mar 13, 2006 8:33 pm

Denk dat je er nu beter met een paar ski's, een board of een slee naar toe kan gaan.

Maar als de sneeuw weg is kan je er wel weer biken. Er is een lift aanwezig (weet niet of ie tussen ski en bike tijd nog ff op slot gaat).

Ik ben er in de zomer voor het laatst geweest. Ze lagen er toen niet zo mooi bij (veel erosie) maar ik had ergens vernomen dat ze onderhoud hadden uitgevoerd of dat ze dat nog gaan doen. Staat ergens vaag in mijn geheugen.
Mathijs: De Benjamin

Pieter en zijn V10

Bericht door Pieter en zijn V10 » ma mar 13, 2006 8:55 pm

er is een lift aanwezig,
als je de 4x baan wilt rijden heb je die niet nodig!!!

Baan lag er voor de winterstop waardeloos bij, hetzelfde mag gezegt worden over de DH.

De lift is ook niet geweldig, zit er lang in!! en liftpersoneel onderaan is over het algemaan verre van vrolijk, en netjes je fiets op de lift doen kennen ze ook niet.

De liften draaien het hele jaar, Ik hooop dat ze de uci dh ook wat aan gaan passen en er een leuke baan van maken en niet zo gooi maar neer parcours als dat het nu is...

Steel Farmer
Contacteer:

Bericht door Steel Farmer » ma mar 13, 2006 10:38 pm

Het ging ons er meer om of er ook een lift is bij de Worldcupbanen was en of deze al waren bijgewerkt. Maar als ik het goed begrijp kun je voor de downhill gewoon dezelfde lift gebruiken als voor de oude lift en voor de 4x heb je geen lift nodig. Dan rest nog de vraag of de banen er al weer wat beter bij liggen :? .

Pieter en zijn V10

Bericht door Pieter en zijn V10 » ma mar 13, 2006 10:46 pm

reken er maar op dat de banen er nog slechter bij liggen door de sneeuw.
En idd je kan de superlangzame lift gebruiken voor de downhill, je stapt uit gaat naar links en je loopt een stukje, en je bent op de startheuvel....

ELVIS

Bericht door ELVIS » di mar 14, 2006 7:52 am

Ja en onderweg in je langdurige lifttocht wordt je ongeveer drie keer uitgescholden of anders zins aangesproken door lallende Duitsers. :lol: :cry:

Pieter en zijn V10

Bericht door Pieter en zijn V10 » di mar 14, 2006 4:14 pm

idd op zaterdag zeker!!!! Dan zijn ze zo zat als een aap(en veel ook)!!
Hoe vaak je dan wel niet te horen krijgt, dat je naar boven moet fietsen nou nou, gewoon wat terug zeggen, en sommige worden nog boos ook! GEWELDIG...

crazy canuck
Contacteer:

Bericht door crazy canuck » di mar 14, 2006 6:36 pm

Ja en onderweg in je langdurige lifttocht wordt je ongeveer drie keer uitgescholden of anders zins aangesproken door lallende Duitsers.
pak wa stenen mee n bekogel ze, vuile duitsers

Pieter en zijn V10

Bericht door Pieter en zijn V10 » di mar 14, 2006 7:18 pm

die lui hebben de volgende dag toch een kater dus een steen gooien heeft geen zin,, en ik kan er wel om lachen, lift doet er toch lang over, dus onderweg wat vermaak prima

RattleHead

Bericht door RattleHead » za mar 18, 2006 9:28 pm

Er in januari weze snowboarden. parcour (dh en 4x) ff bekeken. Zooitje. In de bike zeggen ze dan nog dat ie is aangepast en verbeterd, maar nee, er wordt pas weer voor 3 juni naar gekeken.
RATTLE YOUR GODDAMN HEAD!

Plaats reactie