alvast bedankt

Moderator:Beheerders
Bullshit, hij vroeg niet naar de kwaliteit van de rijders die het beoefenen, hij vroeg naar het verschil tussen de disciplinesPlons schreef:Zet een freerider op een dh course en ge weet hoe laat het is
en zet een dh-er op een freeride course en ge weet hoelaat het is en ge weet hoe laat het is !
dh = skilzz
freeride = mislukte dh-ers.
LOLErikje schreef:
Ik heb gewoon een zeem in mijn broek hoor...
Erikje
Jezus man, jij kan je echt drukmaken om helemaal niks he. (Ik heb niks tegen je, want ik ken je niet eens.) Maar die gast vraagt gewoon om het verschil tussen downhill en freeride en jij begint freeriders gelijk af te zeiken omdat ze mislukte downhillers zouden zijn usw . . . trap je bankstel in elkaar ofzo. En nee, ik ben geen freerider noch downhiller, maar ik moest hier gewoon om lachenPlons schreef:tuurlijk het is iedereen zijn ding.
de top van de freeride zijn allemaal mislukte dh-ers of mislukte bmx-ers (je moet eens horen hoe hard bmx-ers lachen met een darren berrencloth)
10 jaar geleden was er iemand in belgie (Peter Geys, team xtreme) die deed toen al 360 van drops af op een mtb...
Dat ze maar eens een contest doen, dan zal je het effect krijgen zoals de uitdaging tussen colin mcrae en michael shumacher.
Shumacher durfde gewoon niet mee doen.....
gewoon ruzie maken roeleert.
ZiekPlons schreef:yeah dude,Bansheebeest gain schreef:da zou je wel graag doen eh plons , me andere jonges hun klote spele..
perv !
in belgie zeggen we zo :
een kinderkont is snel gevuld ! amen to that ! Praise the lord !