xf
Moderator:Beheerders
Re:rara.....
easy... commencal
greetz
bettes
greetz
bettes
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
bettes schreef:
easy... commencal
greetz
bettes
Copy that- zo"n Meta geval.
Rinse]
Uhuh Rinse, je bedoelt ene Supreme! Pics please!
Enneh, heb ik er nu een gewonnen? ;D
Enneh, heb ik er nu een gewonnen? ;D

xf
yep, "n Supreme FR
Specs:
Gewicht: 16.1 kg.
Doel was een fiets die alles kan, dus beetje tussen All-Mountain en Freeride in.
Hij moet nog een beetje op dieet, maar ik ben nu al heel tevreden. Sterk genoeg voor het FR werk en vorig weekend 45min op Schoorl gereden.
Wensen, onder de 15 kg. dus: CK headset, lichtere wielen (DT/CK naven, SuperComp spaken), lichter crankset......
Specs:
- Manitou Nixon vork, swinger 4way demper,
- SRAM X9 der. & trigger shifters, cassette, ketting,
- Formula Oro 200mm schijfremmen,
- Thomson zadelpen, Goobi Xeon zadel, Stone-Edge stuurpen
- Sun Singletrack+commencal naven v. 20mm a.12mm, Fat Albert 2.35
- RaceFace Evolve DH X-type crankset, Crankbrothers Mallet M trappers
Gewicht: 16.1 kg.
Doel was een fiets die alles kan, dus beetje tussen All-Mountain en Freeride in.
Hij moet nog een beetje op dieet, maar ik ben nu al heel tevreden. Sterk genoeg voor het FR werk en vorig weekend 45min op Schoorl gereden.
Wensen, onder de 15 kg. dus: CK headset, lichtere wielen (DT/CK naven, SuperComp spaken), lichter crankset......
Laatst gewijzigd door flash op ma nov 18, 2013 3:20 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Re:Commencal Supreme FR
foto"s doen het niet...

erg mooie fiets,men droom fiets(een van de zovele ;D) is de Commencal supreme dh(matzwart) met gele deemax wielen in.......en zo kan ik nog doorgaan, maar idd erg mooie fiets, voor in de belgische/nederlandse bossen,maar kan volgens mij best ook winterberg aan
amuseer je er mee(zal wel lukken denk k
)

amuseer je er mee(zal wel lukken denk k

vraagje:
Waarvoor dienen die nokjes op je ballehoofd???
Waarvoor dienen die nokjes op je ballehoofd???
- Xircuit
- Contacteer:
Verstelbare balhoofd, voor een nog groter inzet gebied van de fiets. Erg mooi! Zeker een van mijn favorieten in deze klasse.
Dikke shit, heel mooi! Hoe bevalt die vork, kan je een beetje met die IT overweg?
legion schreef:
Dikke shit, heel mooi! Hoe bevalt die vork, kan je een beetje met die IT overweg?
Ik heb geen Nixon platinum uitvoering, alleen TPC. En ben er wel blij om als je de reviews op mtbr leest.... heeft nog al last van kinderziektes. Ik ben wel van plan om er een TPC+ cartridge in te stoppen, maar eigenlijk droom ik nog steeds van een Fox 36 RC2.
Iemand trouwens nog tips om de massa nog te verlagen?