Wat is jouw sterkste punt op de dh bike?
Moderator:Beheerders
Wil weer wat bijleren hé

-
Re:Wat is jouw sterkste punt op de dh bike?
vliegen en impressive hard op bochten aanknallen.
tegenvallers zijn de zin om te droppen, weet nie waarom alhoewel mij ribbenbrekende crash na de wod er wat mee te maken kan hebben [probeerde ver te jumpen daar nou best ver ja lag pas 10m na de kom stil]
E
tegenvallers zijn de zin om te droppen, weet nie waarom alhoewel mij ribbenbrekende crash na de wod er wat mee te maken kan hebben [probeerde ver te jumpen daar nou best ver ja lag pas 10m na de kom stil]
E
jumpen en droppen op de fully zwaar relaxd
alleen bochten is echt minder.
technische spul zit weinig kick aan het is kicke als je het kunt alleen zelf
kan ik er geen kick of iets uithalen met een flinke drop heb je zon achtbaan effect dat is leuk :P
maar denk ook dat het miss een beetje aan de instelling en opbouw van je bike ligt een drop bike is niet voor snelle en technische bochten en tja een racer is niet fijn om te jumpen en droppen.
als ge wa wil leren moet ge gaan biken en waarschijnlijk ook wat pijn leiden
alleen bochten is echt minder.
technische spul zit weinig kick aan het is kicke als je het kunt alleen zelf
kan ik er geen kick of iets uithalen met een flinke drop heb je zon achtbaan effect dat is leuk :P
maar denk ook dat het miss een beetje aan de instelling en opbouw van je bike ligt een drop bike is niet voor snelle en technische bochten en tja een racer is niet fijn om te jumpen en droppen.
als ge wa wil leren moet ge gaan biken en waarschijnlijk ook wat pijn leiden

Op me bek gaan!!!!!
Onderuit gaan lukt me aardig, voor de rest moet ik nog veeeeeel bijschaven ;D
Ik mis de optie: langs de kant staan en commentaar leveren op anderen...
Vergeet Posen er niet bij te zetten he???
Of de combinatie :
met je super DH bak in je Laatste Nieuwe Fox kleren langs de kant staan en zeggen hoe het moet en commentaar geven over de andere !
Dat was mijn sterk punt !
met je super DH bak in je Laatste Nieuwe Fox kleren langs de kant staan en zeggen hoe het moet en commentaar geven over de andere !
Dat was mijn sterk punt !

zal posen erbij gaan zetten ok.
-
- Contacteer:
kheb afgelopen zomer voor t eerst aan downhill gedaan... 3x naar beneden. 4 keer op bek. Ik kies dus voor hard op me bek gaan.
Blijven oefenen is de boodschap dan lukt het wel!!!!
- Eddy_the_Eagle
Al die kleine kinderen de ogen uitsteken met een fiets waar je helemaal niet op kan rijden... ;D en dat dan later weer teruglezen op DP.
Tja, iedereen heeft zo dingen waar hij goed in is!
Tja, iedereen heeft zo dingen waar hij goed in is!
Posen, niks lukt me en dan op de bek gaan. Dit moet als laatste optie ;D
Of ik jump alles behalve de dubbels
(inside joke)
Of ik jump alles behalve de dubbels

Ik lig meer op de grond dan dat ik op de fiets zit......
Wel heu, ja, vind van mezelf dat niet echt ergens een beetje in uitblink, gewoon rijden wat er voor je wielen ligt, soms op je bek gaan, en heelhuids aankomen natuurlijk. Maar technishe stukken vind ik wel tof, al vind ik snelle parcours (Morzine) ook wel fijn. Wel heb ik liever drops in een parcour dan grote jumps, maar je hebt jumps en jumps he (geldt ook voor drops natuurlijk).
Yipz i know

Ik ben goed in het vergeten van de hot spots in het parcour. Beneden worden verhalen verteld van het parcour en ik kan niet meel*llen.
Zag je die jump? Zag je dat waarschuwingsbord?
..eeeuuuuhhhh.. :-X

Ben erg goed in het bij de verkenningsrit me erbij neerleggen dat er spots zijn waar ik zeker een keer snoeihard over de kop ga...
Uiteindelijk gaan die plekken juist wel goed en ga ik enorm op me muil op een onbenullig recht stukkie... dan zie je iedereen om zich heen kijken van; "heeft die gast een dikke local-secret drop gedaan?"
dan rijdt er eentje voorbij en vraagt; "Ca va?",....je steekt je duim op en doet alsof er niks aan de hand is, terwijl je al aan voelt komen dat je de volgende dag niet meer kan lopen.
Uiteindelijk gaan die plekken juist wel goed en ga ik enorm op me muil op een onbenullig recht stukkie... dan zie je iedereen om zich heen kijken van; "heeft die gast een dikke local-secret drop gedaan?"
dan rijdt er eentje voorbij en vraagt; "Ca va?",....je steekt je duim op en doet alsof er niks aan de hand is, terwijl je al aan voelt komen dat je de volgende dag niet meer kan lopen.
k@tze schreef:
Ik ben goed in het vergeten van de hot spots in het parcour. Beneden worden verhalen verteld van het parcour en ik kan niet meel*llen.![]()
Wees blij dat je niet de tijd hebt om naar de waarschuwingsborden enzo te zien, zegt veel over je rijstijl/snelheid ;D

Dan gevoel ken ik van die pijn.GTLST

Dat en stenen koppen...
greetz
bettes
Abubacas into fakie ;D