Cube Flying Circus
Moderator:Beheerders
-
Hallo mensen,
Een vriend van mij heeft een tijdje terug zn cheapo €400,- Full Suspension (jawel!) gesloopt, en vraagt mij nu om advies voor een nieuwe (hardtail) bike..
Hij kwam vervolgens aan met plaatjes van een RockMachine (geloof ik ergens in een ander topic iets over gelezen?) voor rond de €900,- en een "van Limpurg" van rond de €700,-
Beide fietsen weet ik vrij weinig tot niets vanaf.. maar mijn tip voor hem was een Cube Flying Circus... Zit "ie wel net iets boven de €1000,- maar dit lijkt mij een veel betere deal als ik kijk naar het frame (geo, gussets, toy4-like dropouts en 1.5 headtube!), en hoe die is afgemonteerd...
Kortom, kan iemand hier iets zinnigs zeggen over een van deze bikes??
Alle tips en adviezen zijn welkom!
Alvast bedankt,
Lennart
Een vriend van mij heeft een tijdje terug zn cheapo €400,- Full Suspension (jawel!) gesloopt, en vraagt mij nu om advies voor een nieuwe (hardtail) bike..
Hij kwam vervolgens aan met plaatjes van een RockMachine (geloof ik ergens in een ander topic iets over gelezen?) voor rond de €900,- en een "van Limpurg" van rond de €700,-
Beide fietsen weet ik vrij weinig tot niets vanaf.. maar mijn tip voor hem was een Cube Flying Circus... Zit "ie wel net iets boven de €1000,- maar dit lijkt mij een veel betere deal als ik kijk naar het frame (geo, gussets, toy4-like dropouts en 1.5 headtube!), en hoe die is afgemonteerd...
Kortom, kan iemand hier iets zinnigs zeggen over een van deze bikes??
Alle tips en adviezen zijn welkom!
Alvast bedankt,
Lennart
Re:Cube Flying Circus
goede bike voor een goede prijs. Het blijft wel een cube dus niet zo "cool" als een 24. Voor de prijs is weinig met vergelijkbare afmontage.
Yo,
Ziet me er nochtans een vette bike uit , alleen vind ik de headtube wat raartjes , maar dat kan aan mij liggen ;D :-X ::)

-camou-
Prima fietsje hoor, het frame weet ik niets van maar de afmontage is top!
Edit: De Cube, that is.
Edit: De Cube, that is.
-
...rare headtube...?
Omdat "ie 1.5 is met een 1.1/8 vork, of..??
Omdat "ie 1.5 is met een 1.1/8 vork, of..??
-
Of gewoon mijn Toy frame kopen en opbouwen met de stuff van zijn full suspension..

-
Tsja, ik zag m al te koop staan, maar ik vrees dat ie je Toy geen eer aan doet met zn crappy parts van die FS... Zn derailleur stond ondersteboven na 1 lullig sprongetje! En ik wil m wel een beetje aan een goeie bike helpen..
Als ik geen 14mm achternaaf zou hebben, had ik m zelf van je gekocht..!
Sorry Ruff...
Als ik geen 14mm achternaaf zou hebben, had ik m zelf van je gekocht..!
Sorry Ruff...
-
Verder nog iemand info..??
Positief danwel negatief..
Positief danwel negatief..
camouflage schreef:
Yo,
Ziet me er nochtans een vette bike uit , alleen vind ik de headtube wat raartjes , maar dat kan aan mij liggen ;D :-X ::)
![]()
-camou-
fucking hell, wat kunnen sommige mensen prachtige dingen toch ongelofelijk bizar verneuken ik wed er een tientje op dat ie binnenkort bar ends erop gaat zetten..... pfffffffff
verder fijn ding.. parts zijn super, zitten ook op mn Nicolai zelfs ..
-
Ok, tot dusver iedereen bedankt voor de reakties...!
Ik mag er dus wel vanuit gaan dat ik deze jongen niet zijn volgende miskoop zit aan te praten, en dat ie ook niet gelijk zn derailleur krom zal springen?
Ik mag er dus wel vanuit gaan dat ik deze jongen niet zijn volgende miskoop zit aan te praten, en dat ie ook niet gelijk zn derailleur krom zal springen?