Orange 222 of Trek Diesel...???
Moderator:Beheerders
Wat denken jullie, het is voor me broer die toe is aan een nieuw frame. Daarbij heeft hij twee frames op het oog;
- Orange 222 Global met IBS, 5th element, en 321 op een Hope...
is een tweedhandsje, maar zo goed als nieuw...vraagprijs €1100
- Trek Diesel nieuw en met de standaard bijgeleverde spulletjes, iedereen weet waar deze hangt...prijs; die kent iedereen ook wel inmiddels en paar honderd euro"s goedkoper als de 222....
roept u maar...
- Orange 222 Global met IBS, 5th element, en 321 op een Hope...
is een tweedhandsje, maar zo goed als nieuw...vraagprijs €1100
- Trek Diesel nieuw en met de standaard bijgeleverde spulletjes, iedereen weet waar deze hangt...prijs; die kent iedereen ook wel inmiddels en paar honderd euro"s goedkoper als de 222....
roept u maar...
-
Re:Orange 222 of Trek Diesel...???
orange , gewoon voor de looks alleen al.
-
- Contacteer:
Orange : ik weet ni wat er met deze fietsen is, maar gelijk wie je ermee ziet rijde ziet er veel relaxter uit als gelijk wie anders.denk maar aan hoe peat op je dh movies precies op zn gemak ant cruisen is terwijl t final is. of hij nu mee nen 222 rijdt of iet anders weet k niet maa k zou voor de 222 gaan
Had ie niet al een Intense?
- cHoc
Orange, voor de looks en de diesel is way overpriced
nee, heeft geen intense, deal ging niet door....
Hebben wel al op een 222 gereden; stiekum best wel een kut fiets als je meer doet dan alleen race....maar op de baan een bom...
heb m"n handen nooit mogen leggen op een Diesel, schijnt ook best wel verrot te zijn om op te fietsen,...de verhalen die je hoort zijn echter dat het een puur race frame is....iemand ervaring?
In principe lijken de fietsen op het eerste gezicht vrij identiek,....volgens mij zit de pivot op ongeveer dezelfde hoogte enz.
idd; de looks van de 222 zijn stukken beter, maar wie ziet dat nou als je erop zit, doe mij dan maar de rijeigenschappen,...
Hebben wel al op een 222 gereden; stiekum best wel een kut fiets als je meer doet dan alleen race....maar op de baan een bom...
heb m"n handen nooit mogen leggen op een Diesel, schijnt ook best wel verrot te zijn om op te fietsen,...de verhalen die je hoort zijn echter dat het een puur race frame is....iemand ervaring?
In principe lijken de fietsen op het eerste gezicht vrij identiek,....volgens mij zit de pivot op ongeveer dezelfde hoogte enz.
idd; de looks van de 222 zijn stukken beter, maar wie ziet dat nou als je erop zit, doe mij dan maar de rijeigenschappen,...
Of je neemt een Morewood,komt ook verrekte veel overeen met Orange.Alleen de prijs niet ::)
-
- Forumbeheerder
waarom enkel die 2
How bout Micha"s M1? of Pie"s SGS?
How bout Micha"s M1? of Pie"s SGS?
M1 zit net even boven het budget, Pies SGS is een goeie optie...
Maar m"n broertje net als ik, blijven toch die-hard singlepivot rijders....
misschien ook maar eens overheen stappen...
En de Morewood heb ik nog niet langs zien komen voor goede prijzen....(wel een lage prijs, maar dan volledig afgeraced)
Maar m"n broertje net als ik, blijven toch die-hard singlepivot rijders....
misschien ook maar eens overheen stappen...
En de Morewood heb ik nog niet langs zien komen voor goede prijzen....(wel een lage prijs, maar dan volledig afgeraced)
-
DIESEL
(looks zeggen ze dan, ik dacht dat monocogue zo "uber vet was" , anyways, chaintorque eliminator werkt fucking goed!!! je mechanische stable platform, rijd echt heerlijk met 888, en nieuw t.o.v. de orange)
(looks zeggen ze dan, ik dacht dat monocogue zo "uber vet was" , anyways, chaintorque eliminator werkt fucking goed!!! je mechanische stable platform, rijd echt heerlijk met 888, en nieuw t.o.v. de orange)
-
- Contacteer:
wat is het geworden????????
ook ik zou voor de orange gaan .
Rijd volgens mij reuze .
-camou-
Rijd volgens mij reuze .
-camou-
Ik rij op een diesel rijd (bergaf) lekker maar denk dat er weinig verschil is qua geometrie in vergelijking met de 222 denk dus dat de rijeigenschappen vrijwel gelijk zijn. Niet omdat ik hem zelf heb maar vind de Diesel toch mooier afgewerkt . Van de 222 is de achterbrug dan weer vetter van de Diesel de voorkant. Zou dus voor de goedkoopste gaan. De coating op de Diesel is trouwens superdik die beschadigd niet snel.