orange subzero
Moderator:Beheerders
is deze fiets hier te krijgen enheeft iemand een idee hoeveel deze fiets dan zou kosten in Belgie of nederland?
thx
thx
Re:orange subzero
ow oke...de prijs staat gewoon op de site van orangebike hoor (www.orangebikes.com). Daar staat dat de prijs van het frame £499.95 is.
Als ik het niet verkeerd heb dan is dat ca 750 Euro ??? Dat moet je zelf maar ff uitrekenen...
Als ik het niet verkeerd heb dan is dat ca 750 Euro ??? Dat moet je zelf maar ff uitrekenen...
dat zijn adviesprijzen, geen verkoopsprijzen (hopelijk ligt die wat lager
)

hoop ik ook voor je :P
ik heb er zo al eens zien rondrijden, mega lekker.
vooral met een 1.5 balhoofd, met natuurlijk nen manitou.
gewoon ervoor gaan, desnoods iets langer sparen
gewoon ervoor gaan, desnoods iets langer sparen

hagar schreef:
gewoon ervoor gaan, desnoods iets langer sparen![]()
andere mogelijkheid zou een beone rockbumble zijn, maar ik wil eerst iets meer horen over de subzero
er horden britten die ermee rijden, dus als je meer info wilt kan je misschien eens een brits forum proberenles alpes schreef: [andere mogelijkheid zou een beone rockbumble zijn, maar ik wil eerst iets meer horen over de subzerohagar schreef: ik heb er zo al eens zien rondrijden, mega lekker.

o ja, vergeet niet dat je er enkel met kunt freeriden. ie heeft nl te veel veerweg om te touren (mijn meining!) en lijkt me niet wendbaar genoeg om goed te dirten.
hagar schreef:
[les alpes schreef:
[hagar schreef:
andere mogelijkheid zou een beone rockbumble zijn, maar ik wil eerst iets meer horen over de subzero
er horden britten die ermee rijden, dus als je meer info wilt kan je misschien eens een brits forum proberen![]()
o ja, vergeet niet dat je er enkel met kunt freeriden. ie heeft nl te veel veerweg om te touren (mijn meining!) en lijkt me niet wendbaar genoeg om goed te dirten.
dirten is niet nodig, voor touren zou ik er een pike inzetten. daarom wil ik ook weten of het frame only bestaat met 1*1/8 balhoofd ipv 1*1/2
maar ik zal eens rondkijken op de britse fora