Re:DH Vork
Moderator:Beheerders
Aangezien er 2 scheuren in de carbon brug van mijn X-vert zitten heb ik volgende opties...
- onderpoten ergens zien te scoren en mijn X-vert weer in elkaar zetten
- goedkope boxxer race kopen en Mojo Kit erin en die laten afstellen
- cheapo second hand Dorado kopen in de VS en die door Stendec onder handen laten nemen
- een 888 kopen (zijn er mensen die er al flink mee geDHd hebben?)
- Manitou Slider Plus kopen met SPV demping
Wat is wijsheid? Liefst van al zou ik onderpoten vinden, want die X-vert beviel me prima, lekker licht en wendbaar en sinds de afstelling door Stendec was ie zalig!
Greetz,
Animine
- onderpoten ergens zien te scoren en mijn X-vert weer in elkaar zetten
- goedkope boxxer race kopen en Mojo Kit erin en die laten afstellen
- cheapo second hand Dorado kopen in de VS en die door Stendec onder handen laten nemen
- een 888 kopen (zijn er mensen die er al flink mee geDHd hebben?)
- Manitou Slider Plus kopen met SPV demping
Wat is wijsheid? Liefst van al zou ik onderpoten vinden, want die X-vert beviel me prima, lekker licht en wendbaar en sinds de afstelling door Stendec was ie zalig!
Greetz,
Animine
-
- Forumbeheerder
Onderpoten vinden zal niet simpel zijn, maar hoor eens bij Bikeright.
Wat heeft Stendec aan je Xvert gedaan?
van de andere opties: zonder te weten hoeveel alles precies kost:
Slider SPV zou ik pas kopen als je achteraan ook SPV hebt.
Mojo schijnt bere te zijn.
Dorado 2e hands uit de states halen, goh, zijn de TPC+ versies nog nie betaalbaar nieuw?
Misschien nog de Mojo
Wat heeft Stendec aan je Xvert gedaan?
van de andere opties: zonder te weten hoeveel alles precies kost:
Slider SPV zou ik pas kopen als je achteraan ook SPV hebt.
Mojo schijnt bere te zijn.
Dorado 2e hands uit de states halen, goh, zijn de TPC+ versies nog nie betaalbaar nieuw?
Misschien nog de Mojo
Stendec heeft toen "race tuning" gedaan aan mijn Xvert, er zijn toen evil genius seals ingezet en de demping en oliepeil zijn toen helemaal afgesteld op mijn gewicht, beviel prima want was super smooth, nooit meer arm pump gehad sindsdien...
Heb al een aantal sites afgezocht en onderpoten wordt inderdaad moeilijk, ik zal BikeRight eens mailen.
Dorado nieuw is +- 1700 - 1900 euro, vind ik een beetje veel voor een nieuwe vork...
Boxxer Race + Mojo kit komt op ongeveer 875 euro
Achteraan spv betekent nieuwe demper en eigenlijk heb ik geen klagen van mijn Fox Vanilla RC (ook door Stendec onder handen genomen). Dus spv haal je pas voordeel uit als je achter ook spv hebt?
Heb al een aantal sites afgezocht en onderpoten wordt inderdaad moeilijk, ik zal BikeRight eens mailen.
Dorado nieuw is +- 1700 - 1900 euro, vind ik een beetje veel voor een nieuwe vork...
Boxxer Race + Mojo kit komt op ongeveer 875 euro
Achteraan spv betekent nieuwe demper en eigenlijk heb ik geen klagen van mijn Fox Vanilla RC (ook door Stendec onder handen genomen). Dus spv haal je pas voordeel uit als je achter ook spv hebt?
Ik weet niet of het bullS is,maar ik hoorde dat Sliders 04 niet meer te krijgen waren...
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
ik heb duz net een 888R gekocht eb ik moet zeggen dat deze vork super is! ik ga em volgende week in willingen optimaal testen ;D
en dan zeg ik je wel hoe deze vork in actie is .. maar tot nu toe.. PERFECTO!!
drops van 3 meter hoog.. is nix ervoor..
dirts kun je er makkelijk mee doen..
en hij vangt alle kleine hobbeltjes en bobbeltjes op! ;D
g00fy

g00fy
-
888R roeuleerd big taim.
Drops geen enkel probleem en 10x zo stijf als een Dhiver DC en ook nog lichter.
Als je er 2 verslijt per seizoen [wat onmogelijk is] ben je nog goedkoper uit als met een Manitou.
MOet je hem wel bij mij halen
E
Drops geen enkel probleem en 10x zo stijf als een Dhiver DC en ook nog lichter.
Als je er 2 verslijt per seizoen [wat onmogelijk is] ben je nog goedkoper uit als met een Manitou.
MOet je hem wel bij mij halen

E
-TGR- schreef:
ik heb duz net een 888R gekocht eb ik moet zeggen dat deze vork super is! ik ga em volgende week in willingen optimaal testen ;D
en dan zeg ik je wel hoe deze vork in actie is ..
Hoe ga je in hemelsnaam een DH vork testen in Willingen? ::)
Waarom kom je niet langs Winterberg ? En ander laat even weten welke dag je in Willingen bent. Kan ik even geilen op je vork :P-TGR- schreef: ik heb duz net een 888R gekocht eb ik moet zeggen dat deze vork super is! ik ga em volgende week in willingen optimaal testen ;D
g00fy
En echt testen doe je op een DH track !
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
ja oeps ik bedoel dus ook winterberg! ::)
ik haal die 2 altijd door elkaar oepz.. nou ik ben duz nu zondag in winterberg ;D
en al zeker bij de DH zul me vinden :P :-*
ik haal die 2 altijd door elkaar oepz.. nou ik ben duz nu zondag in winterberg ;D
en al zeker bij de DH zul me vinden :P :-*
Top zien we je dan............
Winterberg een echte DH track? Waar? Een beetje ruwe boarderX misschien ja. Als je je vork echt fatsoenlijk wil testen, ga dan vlammen in T. of BWB, daar krijg je pas slagen.
winterberg aint willingen dus....!
in winterberg kan je t net zo extreem maken als je zelf wilt, dus als je een beetje feeling wil met je dh vork kan dat best in winterberg...
zane
in winterberg kan je t net zo extreem maken als je zelf wilt, dus als je een beetje feeling wil met je dh vork kan dat best in winterberg...
zane
- Ghostdog - X
- Contacteer:
die Mojo kit klinkt interessant. Wat houdt dat in en waar is dat te krijgen tegen welke prijs? Ben benieuwd.
adios, Jop
adios, Jop
-
Denk da Felix nog wel aan poten weet te komen en anders staat de zijne te koop nu hij een 888 gestoken heeft. Anders kan ik ook wel voor mooie prijs een dorado scoren bij Peter van BWB. Heeft nog bijna nieuwe liggen voor 1200 denk ik.
-
- Forumbeheerder
http://www.mojo.co.ukGhostdog - X schreef: die Mojo kit klinkt interessant. Wat houdt dat in en waar is dat te krijgen tegen welke prijs? Ben benieuwd.
adios, Jop
He Ani
nog 2 opties:
Mojo X1
Fox DH (in t najaar....)
-
Vraag BF zijn Dorado te verkopen, hij wilde volgens mij een Slider Plus......
Mojo kit voor boxxer kost £ 199
Had er tot nu toe 2 gevonden in de UK, waarvan een al was verkocht, nog wachtend op reactie van de andere...
Had er tot nu toe 2 gevonden in de UK, waarvan een al was verkocht, nog wachtend op reactie van de andere...
Zo kogel is door de kerk, Manitou Slider+ is het geworden ;D
Vork wordt dinsdag verstuurd en nu mogen jullie es raden voor welke prijs ik een nieuwe Slider+ heb gescoord :P
ik had toch voor de dorado gegaan...
Om welke reden dan wel? Voor die extra cm veerweg? Voor het extra gewicht? Voor de USD? Voor de prijs die je er nieuw voor betaald?
Welkom bij de manitou club.
Veel jump en speed fun ermee.
Gr Simon
Veel jump en speed fun ermee.
Gr Simon
Animine schreef:
Aangezien er 2 scheuren in de carbon brug van mijn X-vert zitten heb ik volgende opties...
Jep, newest member...