sorry dat ik de layout op ga fukken, maar dat moet maar ff

Pre-Trek Klein, vaste vork, singlespeed, fakkin grote dubbel (bult nr2 op de bmx baan voor kenners).

tabletop

more of the same...

X-Up!

BMX droppin!..
more soon..
Laters
stzr.
Moderator:Beheerders
allicht one schreef:
Goedzo patrick, dat is de lelijkste xup die ik ooit gezien heb. En trouwens wedde dat ik mijn stuur verder draai in xups. Kijk maar naar het stukje Bustrails sessie, daar zie je een one footed xup van mij, die is al een stuk verder gedraaid. Het zijn mooie foto"s, maar je ben niet de beste rijder hier, en ik krijg een beetje het gevoel dat je zelf wel zoiets denkt.
Yo Allicht One ik ben niet Patrick voor alle duidelijheid. Ik ben de man die achter de camera stond (je moet wat als je zelf niet zo veel skills hebtallicht one schreef: Goedzo patrick, dat is de lelijkste xup die ik ooit gezien heb. En trouwens wedde dat ik mijn stuur verder draai in xups. Kijk maar naar het stukje Bustrails sessie, daar zie je een one footed xup van mij, die is al een stuk verder gedraaid. Het zijn mooie foto"s, maar je ben niet de beste rijder hier, en ik krijg een beetje het gevoel dat je zelf wel zoiets denkt.
allicht one schreef:
Oew, ok
Ik vind patrick normaal ook altijd wel een goeie ker0l, maar ik d8 dat hij die captions over hem zelf geschreven had.
Die jongen is 0,0 mm veerweg gewend, en weet echt niet beter. En dat van de petjes we know, dat was onsM@LPHY schreef: ± 80mm voldoet ook met veel preload!
Enne een starre sjaak in een 26" kan zeer zeker totdat je niet zo "smooth" landt... of de voorkant lekker "cased"!
Helpen die petjes tegen gravel in je hoofd ofwa?
Leuke fotoos overigens...
zal geen probleem zijn. General en ik zijn toevallig maandag op onze bmx fietsen van het parcours afgegaan. Ging goed hoor. we konden bijna alles gewoon springen.M@LPHY schreef: Kweet het... ge hoeft er ook niet zo zwaar aan te tillen "t zijn tenslotte hun onnozele hoofden!
Maare Pat mag de Mtn/. X weleens af in Bergschenhoek op z"n BMX, da"s andere pap dan zo"n gladde gravel track! ! !
M@LPHY schreef:
Ja maar t.o.v. een 26" Mtn. X masjien?
Ik doel NIET op het springen maar de snelheid!![]()
De Dirts die El Generale mag uitzetten staan op een laag pitje ofwa?
M@LPHY schreef:
En met rollen ipv. springen maak je minder meters is sneller!
Ja sommige delen van het parcours MOET je springen...
No-Sweat, Practice makes Purrfect of nie dan? Ja toch?
M@LPHY schreef:
Maar zet een BMX v. MTB op de Mtn. X in B"hoek dan wordt het andere koek.