waar freeriden
Moderator:Beheerders
waar kan ik freeriden in nederland.
een maat van me wil een keer mee, maar zegt zelf dat ie nog niet naar het buitenland durft, en ik vind het te ver rijden.
Kwintelooien ken ik natuurlijk al, maar daar is het altijd te druk en verder kun je daar eigenlijk alleen maar jumpen.
wie weet er nog leuke plekjes
een maat van me wil een keer mee, maar zegt zelf dat ie nog niet naar het buitenland durft, en ik vind het te ver rijden.
Kwintelooien ken ik natuurlijk al, maar daar is het altijd te druk en verder kun je daar eigenlijk alleen maar jumpen.
wie weet er nog leuke plekjes
Re:waar freeriden
hehehehehe... was da nou voor een opmerking dude??
Ninko
Ninko
halleee ik weet niet waar je vandaan komt moet natuurlijk nie te ver rijden zijn

Nou daar kun je beter freeriden als hier denk en anders knal jum naar de ardennen maarjah dat wou je bikemaat niet toch

Namur? Chaudfontaine?
Wat zegt die man nou in zijn topic dat is te ver rijden en wil zijn maat niet !
Crash schreef:
Wat zegt die man nou in zijn topic dat is te ver rijden en wil zijn maat niet !
nee man. dat zegt ie helemaal niet,,, je kan nie leze ;D ;D
Allee koop een bril dude
zegt ie wel !!!
maare tja voor wat freeride mischien loonse drunese duinen
zegt ie wel !!!
maare tja voor wat freeride mischien loonse drunese duinen

ik was eigenlijk van plan in jouw kont, dus scheer maar alvastDude© schreef:
In je kont
als je zuid limburg - Namur/Chaudfontaine al te ver rijden vindt dan zou ik zeker maar niet gaan fietsen

voor een middagje is belgie te ver ja. chuadfontaine is altijd te ver, want daar is geen hol aan.GTLTS schreef:
als je zuid limburg - Namur/Chaudfontaine al te ver rijden vindt dan zou ik zeker maar niet gaan fietsen![]()