waar is satans wood

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Giant dude 0ss...........
waar is satans wood

Bericht door Giant dude 0ss........... » wo apr 07, 2004 6:43 pm

Heej crash

we zij in de drunese duinen geweest ma nergens satan te bekennen we waren bij die ingang bij da restaurant de drie linden.
??? ??? ???

BOMBPROOF erik

Re:waar is satans wood

Bericht door BOMBPROOF erik » wo apr 07, 2004 6:48 pm

Typisch DP fenomeen afspreken en niet komen opdagen en dan achteraf volhouden dat ze er wel geweest zijn.

Helaas.

E

Xtuv

Bericht door Xtuv » wo apr 07, 2004 6:52 pm

BOMBPROOF erik schreef:
Typisch DP fenomeen afspreken en niet komen opdagen en dan achteraf volhouden dat ze er wel geweest zijn.

Helaas.

E

Wissel dan ff telefoonnummers uit.. dan krijg je dat soort dingen ook niet.. ik heb "t iig nooit meegemaakt, niet dat ik zo"n meetingbeest ben :P maar overal waar ik tot nu toe geweest ben waren meer mensen dan op DP stond aangegeven...

24 Martijn

Bericht door 24 Martijn » wo apr 07, 2004 7:34 pm

BOMBPROOF erik schreef:

Helaas.

E

Ik weet er alles van.... :-*

Gast

Bericht door Gast » wo apr 07, 2004 7:38 pm

24 Martijn schreef: Ik weet er alles van.... :-*
Ik mis nu een plaatje van een bitchslap eigenlijk 8)

//edit: typo

The General
Contacteer:

Bericht door The General » wo apr 07, 2004 8:18 pm

nou ik heb gehoord van crash dat ze alles weg hebben gehaalt aan drops enzo. toch zijn er toch nog leuke vaste drops die er liggen je moet ze alleen weten te liggen enzo. daarom kun je beter een keer met hem mee rijdenkan hij je een toer geve

Crash

Bericht door Crash » wo apr 07, 2004 8:46 pm

heey

Umh tja aan die bikers die geweest zijn sorry :-[ maar had dan ff contact opgenomen !
Maar helaas alles is weg tja er liggen nog wel wat jumps en hier en daar een drop.
Volgende week heb ik een gesprek mee de bosw8er, ik hoop dat ik daarmee een legaal stuk freeride uit kan slepen.
Maar dan moeten er nie van die gasten gaan komen die herrie schoppen enzo oke tis leuk als jut doet in t begin maar als naderhand alles weer weg is :"(
Ik doe mn best om er wat van te maken maar in uw eentje schiet da ook weinig op :)
Er lagen mooie jumps maar die zijn dus ff weg als alles er weer ligt kunne er best een paar man mee gaan freeriden maar ik denk geen groepen van 15 man meer !
Dat trekt iets te veel aand8 8) naar de bosw8ers

Maar ik laat gauw iets horen hoe dat gaat lopen mee die bosw8er ik hoop good maar die kans is klein ::)

Crash

anders post hier dat je t leuk vind voor een stuk legaal freeride dan laat ik dat aan hem zien !

Smittie

Bericht door Smittie » wo apr 07, 2004 9:15 pm

aha net als in Schoorl dus, als het het SBB is kan je het wel vergeten die laten je niet legaal rijden buiten de XCpaden, ze zeggen dan dat je een kleine kans heb maar daar doen ze niets mee.
Jij wordt dus ongeduldig en gaat !x rijden en ze pakken je en je kan het vergeten.
Zo ging het hier, hopelijk lukt het jullie wel om een stukkie te krijgen.
succes ermee.

Ninko

Bericht door Ninko » wo apr 07, 2004 9:45 pm

veel succes ruud... hoop dat het gaat lukken met die boswachter, ik hoop in ieder geval dat er daar een stukje komt waar een klein beetje gefreeride mag worden... is toch ook een tak van mtb-en..

Ninko

Magic75

Bericht door Magic75 » wo apr 07, 2004 9:59 pm

Ruut schreef:
[
24 Martijn schreef:
Ik weet er alles van.... :-*

Ik mis nu een plaatje van een bitchslap eigenlijk 8)

//edit: typo

Afbeelding

Plaats reactie