Re:Todtnau lovers unite
Moderator:Beheerders
-
- Forumbeheerder
Folks,
Ik kreeg net mail binnen van Felix.
Openingsweekend zou pasen zijn. Hij verwacht goed weer veel volk en nogal wat hungover mensen op zondag.
Maarrrrrr!!
er is nog heel veel werk.
Ikzelf ga t weekend van 4 april naar ginder om te gaan helpen. Felix ging zorgen dat hij die hulp compenseert. Dat kan korting zijn, dagpasje that cup of tea. Hij moest t nog bekijken maar wie helpt krijgt lekkers. Ik laat meer detail weten.
Who puts his money where his mouth is en wil Todtnau weer in topvorm brengen voor dit seizoen? Wie is er bereid zijn handen uit te steken volgend weekend?
Zane, Chmod, XXL, Stevo, Luc, Katze, Plons, Koenie, Ruben, Suri, Werner en de Companie uit antwerpen, Fré, Pervert, Christiaan, sharkey, Ollie en Co, Links, TBX
komen jullie?
Mail me
Ik kreeg net mail binnen van Felix.
Openingsweekend zou pasen zijn. Hij verwacht goed weer veel volk en nogal wat hungover mensen op zondag.
Maarrrrrr!!
er is nog heel veel werk.
Ikzelf ga t weekend van 4 april naar ginder om te gaan helpen. Felix ging zorgen dat hij die hulp compenseert. Dat kan korting zijn, dagpasje that cup of tea. Hij moest t nog bekijken maar wie helpt krijgt lekkers. Ik laat meer detail weten.
Who puts his money where his mouth is en wil Todtnau weer in topvorm brengen voor dit seizoen? Wie is er bereid zijn handen uit te steken volgend weekend?
Zane, Chmod, XXL, Stevo, Luc, Katze, Plons, Koenie, Ruben, Suri, Werner en de Companie uit antwerpen, Fré, Pervert, Christiaan, sharkey, Ollie en Co, Links, TBX
komen jullie?
Mail me
Ga datum is checken op agenda. Als ik niks te doen heb zie ik dat wel zitte!
zijn der nog andere data mogelijk om te komen helpen?
Zane en Emiel kunnen dan niet.
Ik dacht, ik denk: hej, ik zeg het maar ff.
Ik dacht, ik denk: hej, ik zeg het maar ff.
-
- Forumbeheerder
Allicht dat het komende weekend (27-28) ook mogelijk is, (alleen dan kan ikzelf niet, weet ik t ook niet van Felix)
Voor de echt ambitieuze rakkers zal ik s vragen of Felix er in de week ook te vinden is.
Weekend van de 10-11e is t al pasen. En moet t daar al helemaal geborsteld en ge-wc-eend liggen.
Voor de echt ambitieuze rakkers zal ik s vragen of Felix er in de week ook te vinden is.
Weekend van de 10-11e is t al pasen. En moet t daar al helemaal geborsteld en ge-wc-eend liggen.
-
Hakke en ikke gaan dit weekend al, denk zelfs tot maandag. En mss weekend daarna weer ;D ;D ;D
Ps: wel beetje slecht nieuws weer gekregen, knie en schouder weer eens onder t´mes :"( :"( :"(
Ps: wel beetje slecht nieuws weer gekregen, knie en schouder weer eens onder t´mes :"( :"( :"(
aha, gaan jullie daar naartoe en nemen bikes mee?
Ik wil best wel graag komen helpen, scheppen of wat dan ook...
alleen wil ik graag dan een precieze datum enzo...
evt of tbx ofzo gaat? Beast? want ik mag nog niet zelf rijden...
Ik wil best wel graag komen helpen, scheppen of wat dan ook...
alleen wil ik graag dan een precieze datum enzo...
evt of tbx ofzo gaat? Beast? want ik mag nog niet zelf rijden...
je bedoelt 27 en 28 maart?
helemaal naar T rijden om te graven?
dan ga ik wel in Bh graven, dat is iets dichterbij
helemaal naar T rijden om te graven?
dan ga ik wel in Bh graven, dat is iets dichterbij
fok......
ik kan dan gewoon echt niet, anders was ik zeker bij geweest om wat te graven en wat te andy-en...
too bad...
zane
ik kan dan gewoon echt niet, anders was ik zeker bij geweest om wat te graven en wat te andy-en...
too bad...
zane
-
- Forumbeheerder
Dus? wie nog?
vanaf 2 april zit ik 10 dagen in risoul, so...
Check effe mijn agenda, maar zie wel een mogelijkheid om lans te komen.
Laat me even weten wanneer je meer info hebt.
MvG Spike.
P.S mailen mag ook
Laat me even weten wanneer je meer info hebt.
MvG Spike.
P.S mailen mag ook
-
- Forumbeheerder
Meer info:
Hakke, ikzelf, plons en Micha zouden dit weekend gaan.
Nu jullie nog....
Hakke, ikzelf, plons en Micha zouden dit weekend gaan.
Nu jullie nog....
-
- Forumbeheerder
he Stelletje praatzieke salonhelden!
walk the walk!
Voor ons begint t seizoen vanavond!
WOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Gaan jullie maar lekker van een trappetje rijden aan t station!
wij gaan de nieuwe finishdrop in T gaan bouwen.
YEAH Baby, t leventje is weer bezig!
walk the walk!
Voor ons begint t seizoen vanavond!
WOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Gaan jullie maar lekker van een trappetje rijden aan t station!
wij gaan de nieuwe finishdrop in T gaan bouwen.
YEAH Baby, t leventje is weer bezig!
Vanaf het moment dat mijn nieuw vriendin weekendshiften werkt ga ik mee! Heb alleen vervoer nodig, nieuwe relatie en auto in vorige kunnen afgeven... oh ja en nog altijd geen rijbewijs ;D Dus als ik met iemand kan meerijden, let me know.
Greetz,
Animine
Greetz,
Animine
BF = Chief Wiggum schreef:he Stelletje praatzieke salonhelden!
*ahem*
:-*
-
- Forumbeheerder
Ruut schreef:
[BF = Chief Wiggum schreef:he Stelletje praatzieke salonhelden!Berichten: 4180
*ahem*
:-*
ik rij morgen DH
ahem
-
Ikke jaloers, have fun BF!
BF = Chief Wiggum schreef:
ik rij morgen DH
ahem
Ik vind je een etter.
*ahem*

Tyfus wat baal ik dat ik een low cash flow heb!
Moet je goffer de goffer eens kijken!
http://www.schwarzwald.at/webcam.php
Moet je goffer de goffer eens kijken!
http://www.schwarzwald.at/webcam.php
Dit kan nooit de bedoeling zijn.
wat jammer dat we nou net bijna allemaal in NL zitten :"(
MvG Spike
wat jammer dat we nou net bijna allemaal in NL zitten :"(
MvG Spike
Nog foto"s getrokken BF danwel Plons?
Ik zat mooi thuis, tering collega van mij heeft een hersenbloeding gekregen, anders zat ik in Portugal...
-
- Forumbeheerder
geen foto"s getrokken
moet een verrassing blijken
In t kort: we waren zaterdagmorgen met onze bek open van verbazing hoe ellendig veel werk er nog is. Na goed wat ruzie met die duitsers was Zaterdagavond de start klaar.
Er zullen oogjes open gaan geloof me. Wie de startdrop niet dierf, of met klamme handjes deed: neem maar een ommetje langs de wildride.....
Want start drop 2004 is er eentje waar er velen raar van gaan opkijken. En weinigen doen. Ga eerst rustig op verkenning uit volgend weekend. Ik wil m ook eerst zien doen voor ik er zelf af donder.
heel het middenstuk ligt voorlopig nog ongewijzigd, maar de jumps in de wei worden heraangelegd.
De finish 2004 wordt een pareltje. een Katapult van een kombocht die leidt naar 2 mogelijkheden: droppen of racy kombochten en stepdown. dan een paar metershoge kombochten (type les gets aan de rode liftjes) en nog een verrassingkje voor je weer een beer van een kombocht into ne lange tafel gaat.
Todtnau is ne stap vetter geworden.
moet een verrassing blijken
In t kort: we waren zaterdagmorgen met onze bek open van verbazing hoe ellendig veel werk er nog is. Na goed wat ruzie met die duitsers was Zaterdagavond de start klaar.
Er zullen oogjes open gaan geloof me. Wie de startdrop niet dierf, of met klamme handjes deed: neem maar een ommetje langs de wildride.....
Want start drop 2004 is er eentje waar er velen raar van gaan opkijken. En weinigen doen. Ga eerst rustig op verkenning uit volgend weekend. Ik wil m ook eerst zien doen voor ik er zelf af donder.
heel het middenstuk ligt voorlopig nog ongewijzigd, maar de jumps in de wei worden heraangelegd.
De finish 2004 wordt een pareltje. een Katapult van een kombocht die leidt naar 2 mogelijkheden: droppen of racy kombochten en stepdown. dan een paar metershoge kombochten (type les gets aan de rode liftjes) en nog een verrassingkje voor je weer een beer van een kombocht into ne lange tafel gaat.
Todtnau is ne stap vetter geworden.
Vragen we toch gewoon of Plons het effe voor doet.