http://www-test.bike2build.nl/toonartik ... 005f42e277
Heb binnenkort misschien nieuwe buitenbandjes nodig, heb bandjes nodig voor street, dual, bsx, dirt. Weet iemand of ik hiermee voldoende grip heb en zou deze band ook goed zijn om in willingen of bad wildbad mee te rijden? En weet iemand of deze band breed uitvalt?
Primo dirt monster.
Moderator:Beheerders
-
Re:Primo dirt monster.
ik hbe deze banden gehad, en 1.85 is echt 1.85, iet breed dus... maar super grip en ze slijten erg traag. maar badwilbad zou ik er niet mee doen
Deze banden hebben dus echt wel veel grip, ik heb ze 2 jaar gereden op me bmx, maar ik had dus het probleem bij me achter band, als ik echt heeeel hard ging door een bocht scheurde ze aan de zij kant open
ik heb nu zo"n voorbandje en heb er geen problemen mee. vind vergeleken met de dikke banden die ik vroeger op mtb had (2.5) mn smalle veel fijner. alleen is het jammer dat je hem maar zo zacht kan oppompen maar toch evenhard als je maxxis dus dat maakt jou denk ik niet uit. the general heeft mij ook zo"n opgengescheurd bandje mee gegeven, dankje :-*, maar met wat ducktape heb je die wandjes zo weer heel (wel weer gewicht erbij
)
ik zou wel achter slick/semi slick nemen en voor dat dirt bandje

lion schreef:
ik heb nu zo"n voorbandje en heb er geen problemen mee. vind vergeleken met de dikke banden die ik vroeger op mtb had (2.5) mn smalle veel fijner. alleen is het jammer dat je hem maar zo zacht kan oppompen maar toch evenhard als je maxxis dus dat maakt jou denk ik niet uit. the general heeft mij ook zo"n opgengescheurd bandje mee gegeven, dankje :-*, maar met wat ducktape heb je die wandjes zo weer heel (wel weer gewicht erbij)
Is voor op de mountainbike

Kenne jullie de 24 inch grossman buitenbandjes, 2.1 breed. Weten jullie daar wat over hoe deze zijn, misschien heeft eentje ze hiero.