Jurriaan schreef:
[s]toch vraag ik me ernstig af of Dekerf hier verstandig aan doet. Hij valt zijn starre geloof echt af.[/s]Te negatief vandaar door gestreept.
De switch van het jaar! Het ware mtb"en kan beginnen. Wel opvallend dat je kiest voor 1 draaipunt en niet een VPP
Yep. VPP was het ding geweest als ik een XC foelie zou willen. En ik val niets van mn geloof af want het XC-en blijf ik braaf doen op de ijzeren jongens met harde japen in t vooronder. Dit is om te "spelen".... heb inmiddels al meer malen aan den lijven ondervonden dat "spelen" met een ijzeren fiets van onder 9.5kg met starre vork niet de ideale combi is... en daarom dit project.
Nogmaals... geen VPP maar een "eenvoudige" Singlepivot.. omdat deze Heckler één van de beste fun-prijs-verhoudingen heeft. Daarbij maak ik me dan ook niet zo heel druk dat dit misschien niet de meest effeciente klimfiets is... daar is hij ook zeker niet voor bedoeld. Het extra wat die Blurr met zn VPP biedt, is het effectief klimmen. Kan echter tegen niet zo zeer tegen een stootje als een Heckler en is bovenal nog een stuk duurder. Van de Intense Spyder XVP hetzelfde verhaal alleen dan nog eens een dubbele nadruk op de prijs.
We doen het er maar mee ...