opgemerkt : Zijn XC"ers mietjes ?
Moderator:Beheerders
Als je de topic volgt over G. Houseman, krijg je daar dikwijls het standpunt van xc-ers tov dh-freeride-enz...
Bij deze dus daarom : wie vind dat xc-ers mietjes zijn ?
Mijn mening : ik vind 85% van de xc"ers dikke homos !
Re:opgemerkt : Zijn XC"ers mietjes ?
MX Plons schreef:
Mijn mening : ik vind 85% van de xc"ers dikke homos die het in het bos proberen omdat ze niet op de weg kunnen volgen.
En gij houdt dan ook van dikke homo"s....
:P
... uhuh... weinig....
-
XCers zijn helden, net als Wielrenners, helden!
Renee Froger is ook een held in sommige mensen hun ogen.
ik vind de xc"ers die vinden dat downhillen easy is (naar onder fietsen kan iedereen) dat vind ik pas [glow=green,3,500]SOFTY"S[/glow]
ik citeer dus een nonk van me, die xc rijd, die hier eens ooit naar mtb movies aan het kijken was, en hij maakte zich kwaad en zij: " die mensen, die zijn lui, naar onder rijden kan iedereen, daar heb je geen conditie voor nodig"... dat deed de deur dicht voor mij ;D, want zo simpel als hij vond... was het iig niet...
ik citeer dus een nonk van me, die xc rijd, die hier eens ooit naar mtb movies aan het kijken was, en hij maakte zich kwaad en zij: " die mensen, die zijn lui, naar onder rijden kan iedereen, daar heb je geen conditie voor nodig"... dat deed de deur dicht voor mij ;D, want zo simpel als hij vond... was het iig niet...
Toch bijzonder.. om te merken hoe enorm dit bij sommige mensen leeft... blijkbaar...
ik vind xc meestal een beetje: gewoon uithoudingsvermogen hebben, wielrennen al helemaal, hoe kan je dat leuk vinden denk ik dan? het idee van xc softy is ook omdat alle goede van die lange slungels zonder vet zijn geworden in slick pakjes en een grote glimlach. ik vind veel xcers mietjes ja, hoewel ik schoorl in anderhalf uur zelf heb gereden
(xc baan dan)

lion schreef:
ik vind xc meestal een beetje: gewoon uithoudingsvermogen hebben, wielrennen al helemaal, hoe kan je dat leuk vinden denk ik dan? het idee van xc softy is ook omdat alle goede van die lange slungels zonder vet zijn geworden in slick pakjes en een grote glimlach. ik vind veel xcers mietjes ja, hoewel ik schoorl in anderhalf uur zelf heb gereden(xc baan dan)
Van een tikje generalisering ben jij ook niet vies he??
XC kan veel meer zijn dan dat wat jij beschrijft... en het merendeel, trust me... is niet lang, slungeling en goed afgetraind...
Ik heb er toch al veel meegemaakt die het nie kunnen laten om ook eens het downhill parcours af te bollen met hun 2.1 bandjes en - waarom ook niet; eens jumpen.. maar jah. ::) Toch leuke beelden!
Mooi toch...
HoPe schreef:
Ik heb er toch al veel meegemaakt die het nie kunnen laten om ook eens het downhill parcours af te bollen met hun 2.1 bandjes en - waarom ook niet; eens jumpen.. maar jah. ::) Toch leuke beelden!
t waren 1.9 bandjes.... ::)
-
lion schreef:
ik vind xc meestal een beetje: gewoon uithoudingsvermogen hebben, wielrennen al helemaal, hoe kan je dat leuk vinden denk ik dan? het idee van xc softy is ook omdat alle goede van die lange slungels zonder vet zijn geworden in slick pakjes en een grote glimlach. ik vind veel xcers mietjes ja, hoewel ik schoorl in anderhalf uur zelf heb gereden(xc baan dan)
Lion, domme donder, ik kan je verklappen dat ik tijdens het wielrennen meer angst heb gehad in 1 seizoen dan nu op een MTB naar beneden rijdend.
Verder heb ik geen zin in deze discussie, of XCers (en wielrenners) mietjes zijn moet iedereen maar fijn voor zich zelf bepalen. Ik vind het geen mietjes en heb respect voor ze.
Allemaal nog veel plezier in dit topic.
tbkan ofzo, gekkie, dat is mijn mening en hoe ik het nu zie, ik dacht dat je dat hier moest "uiten"? als je me wat wil/kan bij brengen graag maar waarom angst bij wielrennen behalve dat je soms met aangename snelheden bochten pakt (tour de france) maar bij mij voor de deur waar elk jaar Rai race is val ik in slaap. nog maals, dat vind ik.
timmer en hokje en ga er lekker inzitten...
schoorl in 1,5u?
dan behoor jij bij deze bij de xc-mietjes, jij vreselijk snelle bikkel jij!
*someone please pick me up from the floor....*
schoorl in 1,5u?

*someone please pick me up from the floor....*
Ik vind helemaal niet dat alle XCers mietjes zijn. Ik vind wel dat spandex totaly gay is, dat veel XCers er bepaalde gedachten op nahouden waarvan ik zeg ja, overduidelijk mietjes.
btw Dat wil niet zeggen dat zo iemand minderwaardig is aan iemand anders maar het is zo leuk om die reacties altijd te lezen vandaar dat ik ze soms misschien een beetje pest :-*
btw Dat wil niet zeggen dat zo iemand minderwaardig is aan iemand anders maar het is zo leuk om die reacties altijd te lezen vandaar dat ik ze soms misschien een beetje pest :-*
Lap, daar gaan we weer...
Kijk, XC is keihard als je er echt voor gaat, net als DH, DS, 4X, trial, wegrennen, piste, cyclocross, unicycles, bmx enzovoort.
Het is waar dat xc parcoursen er soms triestig uitzien en je soms niet eens een mtb nodig hebt, maar als je naar beelden kijkt van bv. het WK van dit jaar, dan weet je toch ook wel dat het beestig wijs kan zijn.
Iemand die Meirhaeghe en co. mietjes noemt, hoeft van mij geen respect te verwachten.
En een échte xc-er WEET gewoon dat ook DH en al de rest zwaar is. Elke discipline op z"n eigen manier.
GOT IT?
p.s. : Wat spandex betreft: ook veel dh"ers rijden ermee als ze denken seconden te kunnen winnen. Minder flapperen is minder weerstand, dus sneller. En daar komt het nu eenmaal op aan.
Kijk, XC is keihard als je er echt voor gaat, net als DH, DS, 4X, trial, wegrennen, piste, cyclocross, unicycles, bmx enzovoort.
Het is waar dat xc parcoursen er soms triestig uitzien en je soms niet eens een mtb nodig hebt, maar als je naar beelden kijkt van bv. het WK van dit jaar, dan weet je toch ook wel dat het beestig wijs kan zijn.
Iemand die Meirhaeghe en co. mietjes noemt, hoeft van mij geen respect te verwachten.
En een échte xc-er WEET gewoon dat ook DH en al de rest zwaar is. Elke discipline op z"n eigen manier.
GOT IT?
p.s. : Wat spandex betreft: ook veel dh"ers rijden ermee als ze denken seconden te kunnen winnen. Minder flapperen is minder weerstand, dus sneller. En daar komt het nu eenmaal op aan.
"Veralgemenen" en "iedereen over de zelfde kam scheren" is zowiezo al een verkeerde instelling.
Maar iedereen die op een Harley-Davidson rijdt, heeft veel teveel betaald voor zijn brommer.
;D
Maar iedereen die op een Harley-Davidson rijdt, heeft veel teveel betaald voor zijn brommer.

MX Plons schreef:
Als je de topic volgt over G. Houseman, krijg je daar dikwijls het standpunt van xc-ers tov dh-freeride-enz...
Het strakke lycra is bij mij vooral bedoeld om de vette pens in bedwang te houden en te verhinderen dat hij tegen de stuurpen en de bovenbuis schuurt.
Waarschijnlijk val ik dan voor sommigen onder de categorie XC-mietjes.
Het zal me eerlijk gezegd chorizo zijn.
Vindt niet dat XC-ers mietjes zijn... Maar heb ook niks tegen Dh of FR ofzo... Want DH is meer dan alleen naar beneden fietsen... Zo worden wel veel meer sporten onderschat en iedere sport kan erg moeilijk zijn als je hem serieus beoefend...
mvg Ninko
mvg Ninko
Stelletje zeikstralen, ga fietsen! >:(
Ninko, zeker gelijk. als ik naar dh filmpjes kijk denk ik vaak: jezus, wat gaan jullie langzaam, maar toch weet ik dat ik het niet beter kan. spandex ofzo met een paar dikke vlammen erop, een vette ff en een dikke dh bike (vooral giant dh past er mooi bij vind ik, myles rockwell mijn idool) vind ik heel veel minder gay. en T 1.5 zonder 2 pauzes meegeteld he ::) (5/10 min). en sorry als ik xcers heb beledigd, een paar stukken van schoorl zijn gewoon vet (maar van dat soort stukken als het fietspad word ik schijtziek)
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Heerlijk zulke vragen en dan vooral wat er als antwoord op volgt.
Ik ben zelf xc" er en beleef dr veel plezier aan. Verder is het idd. zo dat er niet alleen maar lange slungles zijn in strakke pakkies, (zet Dk en mij naast elkaar en u zult zien).
Heb veel raspect voor dh" ers. Hoop het volgend jaar in T uit te kunnen gaan proberen. En naast xc ik heb nog een dual bike staan en ook die wordt gebruikt!
Ieder z"n eigen sport, respecteer elkaar en het wordt toch nog gezellig (als dat het al niet was)
Rinse
Ik ben zelf xc" er en beleef dr veel plezier aan. Verder is het idd. zo dat er niet alleen maar lange slungles zijn in strakke pakkies, (zet Dk en mij naast elkaar en u zult zien).
Heb veel raspect voor dh" ers. Hoop het volgend jaar in T uit te kunnen gaan proberen. En naast xc ik heb nog een dual bike staan en ook die wordt gebruikt!
Ieder z"n eigen sport, respecteer elkaar en het wordt toch nog gezellig (als dat het al niet was)
Rinse
Wat jammer om altijd een vergelijking te trekken.
Maar wat ben je dan als je aan XC doet en tevens een goede FR/DH ook niet kunt afslaan??????
Mvg Spike
Maar wat ben je dan als je aan XC doet en tevens een goede FR/DH ook niet kunt afslaan??????
Mvg Spike
Fok it...Xc"ers zijn geen mietjes. Ik ben opzich een XC"er, maar doe ook aan biketrial. MEt XC was het altijd de snelste zijn naar boven en naar beneden. Oja...mijn benen zijn harig.
Maar er zijn wel mietjes bi jja :-*
JD
Maar er zijn wel mietjes bi jja :-*
JD