chaka
Moderator:Beheerders
ik vond dit ding ff op internet, vast bekend, maar opvallend goedkoop, ziet er goed uit, is dit iets misschien? (niet van plan te kopen ofzo hoor) uwe mening graag... je kan hem ook kopen als montageset, weet iemand misschien wat dit inhoud? ook spaken enzo? http://www.100prozentbike.de/catalog/pr ... cts_id=279
-
Re:chaka
het merk dat vroeger chacke heete heet nu CMP => Chaka Mud Proven...
kopen , want het is zeker kwaliteit
kopen , want het is zeker kwaliteit
-
chaka kwaliteit? ...... hou toch op.....
WTR schreef:
haha
marzochie dirtjumper 3 2004 mit 13cm federweg![]()
bij b2b staat dat die vork maar 11cm veerweg heeft
bij bike-mailorder.de ook, dus ik dacht dat de 13 cm aantrekkelijker was voor de genen die hem willen kopen... (ik dus niet)
-
Kinders, deze vork heb je met 11 en in 13 cm uitvoering, ( ander setje veren)......................
Ik heb dit seizoen op de firestrom gereden en ik moet zeggen dat ik me dr goed mee vermaak! helemaal als bedenkt wat dat zown frame kost vergeleken met merken als dabomb, 24 en intense. Nu zeg ik niet dat het net zo goed rijdt maar voor budget verantwoordelijk rijden ist goed naar mijn mening!
-
wat weet ik van chaka? ken je die moto dh? is gelijk aan outlaw ed. vraag peter van bwb heeft die dingen ook verkocht maar is er mee stopt nadat kinderen van 11 ze braken enz enz.
zelf ook mee gereden, dnm knoei geld sparen en echte fiets kopen......
heb het hier dus enkel over de fs frames van ze .........
zelf ook mee gereden, dnm knoei geld sparen en echte fiets kopen......
heb het hier dus enkel over de fs frames van ze .........