Who got pictures of Malmedy 2003???????? Ik weet adt er mensen zijn die van ABC fietsen foto hebben genomen, mijn naam is David Van Leuven, ik heb een Kona Stab Primo 2003, ik zou graag foto"s van mij hebben! Kan iemand mij helpen misschien, ik had een truike van Abc op die wedstrijd!
Misschien hebben jullie ook foto"s van in Namen, ik kon de grrote tafel jump springen!? ook foto opsturen A.U.B.
Ik denk dat Geert van ABC foto"s heb van mij heeft getrokken of zijn vrouwke, zo iemand aan hun kunnen vragen of ze die foto zou kunnen opsturen!
foto"s opsturen op: leculdechico@hotmail.com
in iedere geval bedankt voor uw hulp en tijd!
Groetjes van Chîco!
Re:Who got pictures of Malmedy 2003????????
Moderator:Beheerders
-
Enigste foto die ik van je heb, is er eentje uit Todtnau van ergens in het voorjaar.
Greetz,
Animine

Greetz,
Animine
-
jij zij bedankt Lionel denk ik!
Enige roadtrip geplnad,? als je wil is er een hoop belgen die volgende week end of de week end derna naar todnau ga rijden om de einde van deze seizoen te sluiten!
Wil je , of ken je mensen die er ook naar toe willen gaan dat ze maar mailen en jij ook!
Groetjes!
Enige roadtrip geplnad,? als je wil is er een hoop belgen die volgende week end of de week end derna naar todnau ga rijden om de einde van deze seizoen te sluiten!
Wil je , of ken je mensen die er ook naar toe willen gaan dat ze maar mailen en jij ook!
Groetjes!
iemand foto"s van mij ook? Stab Primo in"t rood-zilver, flashy gesponsord truike, meestal in"t bijzijn van onze waarde chico?
frewuyts@hotmail.com
frewuyts@hotmail.com
-
Fredje hoe is het ermee, ik zal proberen u fiets bij u te brengen!
moelijk om aan een foto te geraken, ik hoor altijd veel dingens maar zie maa weinig, van de paparazies! Mopke tuurlijk, ken je de mail niet van geert met cmp full suspension? Die had toch foto"s genomen! Let me know big pussy! op min mail als kan, leculdechico@hotmail.com
moelijk om aan een foto te geraken, ik hoor altijd veel dingens maar zie maa weinig, van de paparazies! Mopke tuurlijk, ken je de mail niet van geert met cmp full suspension? Die had toch foto"s genomen! Let me know big pussy! op min mail als kan, leculdechico@hotmail.com