Bestelling was toen om 0:06 afgerond, een L. Ik doe er wel een hogere stuur op, de standaard Renthal gaat eraf een Renthal met iets meer "Rise" komt erop. Dit puur op gevoel t.o.v. andere DH bikes die ik gereden heb. Kan ik misschien na een paar afdalingen op terug komen natuurlijk.
Ik hoop morgen de YT uit te kunnen proberen, als er iets noemenswaardig is dan zal ik je dat hier melden.
YT Industries Tues 2.0
Moderator:Beheerders
Zondag uitgeprobeerd, de eerste rit met de YT Tues ltd. Voelt als dat ie alles aan kan. Stuurt verassend nauwkeurig en ontspannen, dat heb ik weleens anders meegemaakt Ikzelf ben nog maar een beginner, kan nog niet alles aan rijmogelijkheden benutten. Dit is maar een bescheiden eerste impressie, na wat rijden op beginners stukjes.
De Bos vering komt goed over, pakt alles op, je voelt op de luchtgeveerde voorvork geen aanspreekmoment of iets dergelijks. Ook demping lijkt meteen wel op orde, alleen achter zou ik misschien een tikkie meer achterdemping willen, had alleen geen tooltje om meer uitgaande demping in te kunnen stellen op de achterdemper . Bij Bos moet dat met een schroevendraaier of sleutel. Puntje van aandacht was wel gevoel van veerspanningsverlies op de voorvork na een vijftal keren Conti afdaling te Winterberg. Vork lucht bijgepompt. Daarna bleef de druk (veerspanning) voor het gevoel stabiel.
De Bos vering komt goed over, pakt alles op, je voelt op de luchtgeveerde voorvork geen aanspreekmoment of iets dergelijks. Ook demping lijkt meteen wel op orde, alleen achter zou ik misschien een tikkie meer achterdemping willen, had alleen geen tooltje om meer uitgaande demping in te kunnen stellen op de achterdemper . Bij Bos moet dat met een schroevendraaier of sleutel. Puntje van aandacht was wel gevoel van veerspanningsverlies op de voorvork na een vijftal keren Conti afdaling te Winterberg. Vork lucht bijgepompt. Daarna bleef de druk (veerspanning) voor het gevoel stabiel.