Mijn nieuwe Agent Cooper!
Greetings Daan
Moderator:Beheerders
Ik weet niet of die Hopes erop blijven maar als dat het geval is haal dan absoluut de zwevende schijven, deze remmen zo veel harder en beter dat is niet normaal, beste upgrade die je kan doen!mokumpje schreef:mijn V10 afgelopen zomer. ben nu met nieuwe overhaal bezig.
http://photo.pinkbike.com/photo/1128/pbpic1128504.jpg
ff ontopicnwolsink schreef:Ik weet niet of die Hopes erop blijven maar als dat het geval is haal dan absoluut de zwevende schijven, deze remmen zo veel harder en beter dat is niet normaal, beste upgrade die je kan doen!mokumpje schreef:mijn V10 afgelopen zomer. ben nu met nieuwe overhaal bezig.
(P.s. het zit hem in het grotere schijfoppervlak, die je nu heb zijn kleiner dan de blokken)
Ik had eerst bij mijn Mono4 achter ook de niet zwevende schijf, dit remoppervlak is gewoon kleiner, je zult ze beiden naast/op elkaar moeten leggen om het te zien.mokumpje schreef:ff ontopicnwolsink schreef:Ik weet niet of die Hopes erop blijven maar als dat het geval is haal dan absoluut de zwevende schijven, deze remmen zo veel harder en beter dat is niet normaal, beste upgrade die je kan doen!mokumpje schreef:mijn V10 afgelopen zomer. ben nu met nieuwe overhaal bezig.
(P.s. het zit hem in het grotere schijfoppervlak, die je nu heb zijn kleiner dan de blokken)
kun die wetenschap van je eens nader verklaren. ik zie namelijk weinig of geen verschil tussen een vaste en zwevende schijf wat betreft het te remmen oppervlak.
Ik zie dat je er veel van weet, maar leg mij eens ff uit waarom Hope nu claimt dat die Moto V2 15% harder remt dan een M6??nwolsink schreef:Ik had eerst bij mijn Mono4 achter ook de niet zwevende schijf, dit remoppervlak is gewoon kleiner, je zult ze beiden naast/op elkaar moeten leggen om het te zien.mokumpje schreef:ff ontopicnwolsink schreef: Ik weet niet of die Hopes erop blijven maar als dat het geval is haal dan absoluut de zwevende schijven, deze remmen zo veel harder en beter dat is niet normaal, beste upgrade die je kan doen!
kun die wetenschap van je eens nader verklaren. ik zie namelijk weinig of geen verschil tussen een vaste en zwevende schijf wat betreft het te
remmen oppervlak.
Maar goed, ik heb dus nu de zwevende versie erop gezet en waar ik aanvankelijk zelf ook dacht dat het weinig uit zou maken was ik enorm verbaasd, het is gewoon een andere/veel betere rem geworden!
Daar ben ik ook heel benieuwd naar ik heb nl de Moto6 en de Moto V2 in bestelling staan, het enige wat ik er zo aan kan zien is dat het simpelweg 1 hele grote piston is die qua oppervlak groter is dan de 3 pistons van de Mono 6 (alles x2 dan).mokumpje schreef:Ik zie dat je er veel van weet, maar leg mij eens ff uit waarom Hope nu claimt dat die Moto V2 15% harder remt dan een M6??nwolsink schreef:Ik had eerst bij mijn Mono4 achter ook de niet zwevende schijf, dit remoppervlak is gewoon kleiner, je zult ze beiden naast/op elkaar moeten leggen om het te zien.mokumpje schreef: ff ontopic
kun die wetenschap van je eens nader verklaren. ik zie namelijk weinig of geen verschil tussen een vaste en zwevende schijf wat betreft het te
remmen oppervlak.
Maar goed, ik heb dus nu de zwevende versie erop gezet en waar ik aanvankelijk zelf ook dacht dat het weinig uit zou maken was ik enorm verbaasd, het is gewoon een andere/veel betere rem geworden!
OK, ik heb de Moto6 voor besteld en de MotoV2 achter, dit leek me wel een mooie combo, ik heb dan geen vented discs erbij. ik denk dat de Moto6 ook wel anders zal zijn als de Mono door het nieuwe hendel, ik denk dat daar veel in zit!Chmod schreef:ik heb de V2's reeds steken (incl vented disc). Ik kom ook van de Mono6. Wat opmerkelijk is dat de rem een heel stuk agressiever is. Hij is wel nog niet volledig ingereden.