mijn rm7
Moderator:Beheerders
gister ff op gereden, en het blijven wereld bikes die rm"s. Zijn enkel alleen niet zo geschikt voor op n dual baan of nie Pzytex

Re:mijn rm7
[Rodger schreef:
Ik ben het niet met je eens Ruud, op je laatste alinea na dan.
Sorry hoor, maar mijn tenen krullen dan en de haren in
mijn nek (vroeger ook de haren op mijn cohones maar
sinds ik Ilona"s scheersetje ge-/misbruik niet meer) gaan
rechtop staan. Moet iedereen voor zichzelf weten vind ik,
zonder enige vorm van commentaar. Ook ik ben mij bewust
van pzytex zijn skills maar nevernooitnie krijg ik zulke woorden
mijn strot uit. Ik vind het een brute bak en leuk voor hem dat
hij er content mee is. Wat hij er mee gaat doen moet ie
zelf weten, al gaat ie boodschappen doen bij de Aldi met dat
ding (zoals ik met de le Dude), alstie er maar plezier van heeft.
Nueken?
OK.
Tuurlijk moet iedereen het zelf weten. Leuk als je het geld hebt en het bereid bent uit te geven aan een fiets zoals deze, maar ik denk persoonlijk dan dat je je bike wel wat meer af kunt stellen op je skills of aankomende skills. Als ik op Zane/Plons/BF z"n bike zou gaan rijden zou dat gewoon vette overkill zijn, simpel zat.
Hier moei wel weten dat ik pZyTeX niet wil aanvallen, goed voor "m dat hij hem nu eindelijk heeft en nogmaal, veel plezier ermee.
Ruud schreef:
en nogmaal, veel plezier ermee.
Vieze MTB.NL-nicht !!!
Ok Judge DT doet uitspraak. P is gewoon de slimste hiero, zo ben je t minste geld kwijt als telkens iets beter bike te kopen!
Dat je skillz moeten matchen met de bike is een leuke stelling, maar als je een brute bike koopt kun je daar alvast niet de schuld leggen. En als je het geld hebt, waarom niet? Maar dan niet gaan zeuren dat je last van je pink hebt als je iets niet durft

Wat een IuI allemaal zeg, je moet dus geweldig kunnen fietsen om een rm te kopen.
Blij dat ik m dan niet heb gekocht want ik kan helemaal niks... :-X
Mag ik nog wel gewoon op mn bighit blijven fietsen of moet je daar ook bepaalde skills voor hebben ???
Dude
Blij dat ik m dan niet heb gekocht want ik kan helemaal niks... :-X
Mag ik nog wel gewoon op mn bighit blijven fietsen of moet je daar ook bepaalde skills voor hebben ???
Juist om deze rede heb ik meteen een goede bike gekocht. Kwestie van makkelijker grenzen durven verleggen en daar is t geloof ik wel om te doen ;DMaar dan niet gaan zeuren dat je last van je pink hebt als je iets niet durft
Dude
integendeel, een RM7 kan je op leren, als je iets fout doet lost je veerweg dat op, probeer het eens laten mis te gaan op een HT
-
moeten jullie niet fietsen ofzo?
GT dude schreef:
integendeel, een RM7 kan je op leren, als je iets fout doet lost je veerweg dat op, probeer het eens laten mis te gaan op een HT
::)
Oftewel duidelijk niet mee eens.
Als je al redelijk kan biken op een hardtail zal dit zeker in je voordeel zijn als je daarna op een fully stapt.
Als jij me ff een kabeltje voor een 8er der. geeft wel :-*
Dude
DudeHimself schreef:
Dude
Ja shit hej, die zijn echt vreselijk moeilijk te krijgen ook!
Ik heb daarentegen wel een goed excuus, mijn bike is nu een 200> km van me vandaan.
Zuur.
Winkels zijn hier gesloten na 6uur
En why O why is je bike in hemelsnaam 200km van je vandaan? ???
Dude

En why O why is je bike in hemelsnaam 200km van je vandaan? ???
Dude
DudeHimself schreef:
[GT dude schreef:
::)
Oftewel duidelijk niet mee eens.
Als je al redelijk kan biken op een hardtail zal dit zeker in je voordeel zijn als je daarna op een fully stapt.
Dude
zeker en vast, biken op een hardtail tot je je limiet bereikt omdat je fiets of je lichaamsstructuur de slag gewoon niet meer kan casen, dan overstappen op fully en nog bigger gaan.
Mijn eerste post in deze discussie
(ohja voor ik vergeet: wat een schoonheid, Pzytex)
Ik vind die stelling dat je op een betere fiets makkelijker grenzen durft te verleggen grote bullshit, ik heb allemaal low-budget fietsjes en één supermooie dure Nicolai. Op die budget fietsjes (een oude Trek voor urban en een noname singlespeedje) durf ik gewoon het meeste, op die Nicolai zit ik in m"n broek te schijten dat ik em mol.
Zo leer je volgens mij het ook het beste je moet gewoon af en toe over de grens gaan om te weten waar die is, dat doe ik liever op een fiets van 500 euro dan op één van 4000. En vooral bij urban gaat het echt om je skills (niet dat Ãk die in overvloed heb ;D) en dan pas om de fiets, kijk bij downhillen verleg je makkelijker je grenzen en zul je ook sneller zijn op een duurdere bike, maar bij urban ::).
maarja das mijn idee
(ohja voor ik vergeet: wat een schoonheid, Pzytex)
Ik vind die stelling dat je op een betere fiets makkelijker grenzen durft te verleggen grote bullshit, ik heb allemaal low-budget fietsjes en één supermooie dure Nicolai. Op die budget fietsjes (een oude Trek voor urban en een noname singlespeedje) durf ik gewoon het meeste, op die Nicolai zit ik in m"n broek te schijten dat ik em mol.
Zo leer je volgens mij het ook het beste je moet gewoon af en toe over de grens gaan om te weten waar die is, dat doe ik liever op een fiets van 500 euro dan op één van 4000. En vooral bij urban gaat het echt om je skills (niet dat Ãk die in overvloed heb ;D) en dan pas om de fiets, kijk bij downhillen verleg je makkelijker je grenzen en zul je ook sneller zijn op een duurdere bike, maar bij urban ::).
maarja das mijn idee

-
Niet lullen, laat gewoon iedereen in zijn/haar waarde, moet iedereen gewoon zelf weten wat ie koopt, wat maakt het uit, als je maar happy bent met wat je hebt.
...zoiets als "puur voor de hep" iets hebben bestaat ook nog.......waarom zou je een Impreza willen hebben als je toch niet zo kan rijden als Colin Mcrae....????.......daarom dus.....
vette bike man...trouwens....
vette bike man...trouwens....
leftyboy schreef:
[tom schreef:
in één woord AF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-*
Inderdaad.. maar als je de vork nou ook in het blauw zou spuiten zou ie mooier bij het frame uitkomen.
zeiken is ook een vak >:(
[offtopic]
[
Omdat McRae niet in een gewone Impreza reed, maar een 22B...
RC
[/offtopic]
Nu ff ontopic: mooie bike....
[
GTLTS schreef:
.......waarom zou je een Impreza willen hebben als je toch niet zo kan rijden als Colin Mcrae....????.......
RC
[/offtopic]
Nu ff ontopic: mooie bike....
Hmz...hmz...beide kanten hebben wel gelijk, MAAR
Toen ik een trialbike kocht kon ik er ook geen ene zodemieter van...en nu ik hem heb boek ik veel sneller vooruitgang.
Moraal: Who cares? De een heeft liever een bak om te mollen (incl. zichzelf) de ander liever een bjoetie die wat vergevingsgezinder is.
En noa oe bek houd"n
JD (heeft gezegd)
Toen ik een trialbike kocht kon ik er ook geen ene zodemieter van...en nu ik hem heb boek ik veel sneller vooruitgang.
Moraal: Who cares? De een heeft liever een bak om te mollen (incl. zichzelf) de ander liever een bjoetie die wat vergevingsgezinder is.
En noa oe bek houd"n

JD (heeft gezegd)
.......waarom zou je een Impreza willen hebben als je toch niet zo kan rijden als Colin Mcrae....????.......
RC
[/offtopic]
22B heeft een 2,2 boxer met turbo, denk niet dat Colin daar mee had mogen meedoen aan een WK-proef... (om maar even komma"s te n..ken)
Nu ff ontopic: mooie bike
Christiaan schreef:
Niet lullen, laat gewoon iedereen in zijn/haar waarde, moet iedereen gewoon zelf weten wat ie koopt, wat maakt het uit, als je maar happy bent met wat je hebt.
"Oké Ren.. let"s do da Happy... Happy... Joy... Joy song!"
Ren says: "Stimpy... joe IDIOT!" ;D
Chris kzen hardstikke happy met m"n Zaskar-Xje voor DS!
Oké ooit nog eens "upgraden" naar nen Tazer HT...
@Pzytexx: vraag aan Maurice (die Orange "Ms. Isle" dude) of ze in B"hoek een "Northshore track" aanleggen... ge ziet zo uit uwen plaats met die Rocky op de BSX! ::)
En ga over een paar weken meej naar Ritterhausen... NAH!
Happy... Happy... Joy... Joy...
Happy... Happy... Joy... Joy...
hele vette bike !!!!!!!!
en ik ben het er niet mee eens dat je niet een dikke fiets moet/mag kopen als je maar dunnetjes presteert .
nou en je moet kopen wat je mooi vind ( als je het geld heb )
hoeveel heb je daar nou voor betaald?
groeten
en ik ben het er niet mee eens dat je niet een dikke fiets moet/mag kopen als je maar dunnetjes presteert .
nou en je moet kopen wat je mooi vind ( als je het geld heb )
hoeveel heb je daar nou voor betaald?
groeten