carbon is stijf en sterk,dus prima toch?GTLTS schreef:Het werd juist aangeraden ivm de stijfheid van het frame...Trekrules schreef:Niet zo druk maken om een carbon pen mensen,zal toch niet 1,2,3 doormidden scheuren op een hardtail.
The Last Samurai.
Moderator:Beheerders
Thanx Trek!Trekrules schreef:Tering man die wordt echt te vet voor woorden![]()
,die BOR cranks zijn echt sjiek.Neem aan dat dit de 68/73mm BB versie is van hun DH crank?.
Kijk erna uit voor het eind resultaat van deze Chromag
Die Bor cranks zijn een klasse apart idd; ben er erg blij mee. Dit is de 68/73mm versie van hun DH crank ja... echt wel een klasse apart, supersmooth. Ook de FRM BB; fitting like a gloooooveeeee!
keep you updated

Nice, dussuh nu alleen nog de kabels en klaar? Mijn Gravity Dropper is 1 van de beste upgrades die ik heb gemaakt aan een bike. Het enige nadeel is dat je geen excuus meer hebt om even bovenop je net beklommen heuvel te pauseren om je zadel goed af te stellen voor de afdaling. Haha.
Ik ben a.s. vrijdag in Amsterdam ,got time? Anders ben ik er zaterdag ochtend ook nog tot zo'n 12 uur. Ruik je later...
Ik ben a.s. vrijdag in Amsterdam ,got time? Anders ben ik er zaterdag ochtend ook nog tot zo'n 12 uur. Ruik je later...
Kabels zitten erop. Mis nog een aantal bouten etc..SITH schreef:Nice, dussuh nu alleen nog de kabels en klaar? Mijn Gravity Dropper is 1 van de beste upgrades die ik heb gemaakt aan een bike. Het enige nadeel is dat je geen excuus meer hebt om even bovenop je net beklommen heuvel te pauseren om je zadel goed af te stellen voor de afdaling. Haha.
Die Gravity Dropper wordt dus een blijvertje? Ben benieuwd...zal em eens testen van je

Vrijdag en zaterdag werken man...dus wordt 'em denk ik niet. Afspreken at your place als ie klaar is?
Dank jullie heren! Dat zadel is inderdaad net even te voor mn gevoelige fullsuspension-achterwerk. Maar een Bel Air kan altijd nog.
Het rijdt als een raket met de karakteristieken van een freerider... de Nico's kunnen in de mottenballen.
Zoals ie hier staat gaat 'ie, zonder dat er ingeboet is op degelijkheid, ruim onder de twaalf kilo door. Met een Tune DC15 as, wat gefrummel hier en daar en een lichtere cassette zou die rond de de 11 komen.
Het rijdt als een raket met de karakteristieken van een freerider... de Nico's kunnen in de mottenballen.
Zoals ie hier staat gaat 'ie, zonder dat er ingeboet is op degelijkheid, ruim onder de twaalf kilo door. Met een Tune DC15 as, wat gefrummel hier en daar en een lichtere cassette zou die rond de de 11 komen.
Ik zal eens kijken of het zadel meevalt als je met een zeempje rijdt.
En die schijven (afgezien van het feit dat ik ze er niet onaardig uit vond zien) zijn ook een financiele overweging geweest. De Elixir CR's kon ik erg goedkoop krijgen zonder schijven. Deze Cirrus schijven zijn heel erg licht (zolang je Ceradure of CarbonTi niet meetelt) en kostte met een set titanium bouten voor zowel voor als achter minder dan een enkele Formula The One. Plus, ze zijn zo nog lichter ook
.
T'is een erg mooi frame ja. Mooie CNC delen. Voor een large ongeveer 2,5 kilo...
En die schijven (afgezien van het feit dat ik ze er niet onaardig uit vond zien) zijn ook een financiele overweging geweest. De Elixir CR's kon ik erg goedkoop krijgen zonder schijven. Deze Cirrus schijven zijn heel erg licht (zolang je Ceradure of CarbonTi niet meetelt) en kostte met een set titanium bouten voor zowel voor als achter minder dan een enkele Formula The One. Plus, ze zijn zo nog lichter ook

T'is een erg mooi frame ja. Mooie CNC delen. Voor een large ongeveer 2,5 kilo...