Welke van de 3 ?

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Lautje

Bericht door Lautje » di nov 11, 2008 12:22 pm

Kerel,

Als ik jou was dat zou ik eerst een knappe tweedehands kopen en er dan echt achter komen wat jouw persoonlijke wensen zijn. Gaat je misschien wel een bak geld schelen..

Ik wens je wijsheid 8)

Insane inda Brain

Bericht door Insane inda Brain » di nov 11, 2008 12:25 pm

Proefritje van half uurtje in een auto zegt ook niet alles natturlijk maar geeft je wel een bepaald gevoel.
En..........als je alles van tevoren weet dan ga je liggen voor je valt, is een gezegde.
Wordt vervolgt..........
Verstand op nul ......en GAAN !!!!!!

nut-case

Bericht door nut-case » di nov 11, 2008 1:40 pm

maar ehh.. weet je t al?
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

Koets

Bericht door Koets » di nov 11, 2008 2:11 pm

2e hands is ook zeker een optie hoor heb ik ook al beetje voor rondgekeken. Maar voor zo`n fiets heb ik zelf liever een nieuwe ivb slijtage garantie etc mja zo ben ik :P. M`n huide Merida heb ik dan wel 2e hands gekocht omdat ik zeker wist dat ie goed onderhouden is.

Maar om ff terug te komen op de FR fiets :) ik heb besloten dat ik voorlopig lekker ga sparen en nog open laat wat het nu echt gaat worden maar grote kans dat het toch onderstaande Demo gaat worden die blijft toch ook heeeeeel mooi. En daarvan weet ik dat het met de garantie etc wel goed zit. Enne grote fiets voor grote jongen is ook wel zo fijn :P

http://www.specialized.com/bc/SBCBkMode ... 11&eid=101

RTG

Bericht door RTG » di nov 11, 2008 4:23 pm

Als je dan toch nog een tijdje wacht... mocht je een keer in het zuiden zijn hier; bij bikes4fun in Vaals hebben ze een testdemo staan, eventueel ook testbaar in het bos meen ik, maar het is je misschien wat te ver weg daarvoor.

Koets

Bericht door Koets » di nov 11, 2008 4:48 pm

Is inderdaad een beetje ver om zo een keer te doen had het al gezien iig wel mooi om eens mee te pakken die testen mocht ik die kant op gaan ooit.

greenie

Bericht door greenie » wo nov 12, 2008 1:12 pm

heb ik het verkeerd op of heb je nu al een frame besteld? :)

Koets

Bericht door Koets » wo nov 12, 2008 1:17 pm

Geen FR frame :)

Heb ander frame van tripod gekocht want m`n Merida frame is toch iets te klein moet de zadelpen er een flink stuk uit laten steken om lekker te kunnen fietsen. En wou een betere achter demper in de fiets en die zit al in dat frame :)

Gaat een Hardtail Dirtjumper worden om maar eerst een mee te beginnen dus ga verder in het dirtjump topic !

Plaats reactie