beginners freeride bike?
Moderator:Beheerders
-
-
boeie
p2 idd een hele goede fiets maar leg nou tog is goed uit wat je ermee wilt doen de dirtbaan op winterberg in/op pacour van monsterjam verkennen (lijkt mij erg leuk)
bij ons staan er in eemnes heel wat goede hardtails te koop allen beetje verweg voor jou
als ik jou was zou ik ff kijken bij de lokale dealer in mtben veiling kijker doet wonderen
www.veilingkijker.nl
greetzz
p2 idd een hele goede fiets maar leg nou tog is goed uit wat je ermee wilt doen de dirtbaan op winterberg in/op pacour van monsterjam verkennen (lijkt mij erg leuk)

bij ons staan er in eemnes heel wat goede hardtails te koop allen beetje verweg voor jou
als ik jou was zou ik ff kijken bij de lokale dealer in mtben veiling kijker doet wonderen
www.veilingkijker.nl
greetzz
Laatst gewijzigd door giant atx dh 2 op zo mei 11, 2008 2:07 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
of misschien tog kijken naar een fully
Laatst gewijzigd door giant atx dh 2 op zo mei 11, 2008 10:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
leestekens ook.giant atx dh 2 schreef:boeie
p2 idd een hele goede fiets maar leg nou tog is goed uit wat je ermee wilt doen de dirtbaan op winterberg in/op pacour van monsterjam verkennen (lijkt mij erg leuk)![]()
bij ons staan er in eemnes heel wat goede hardtails te koop allen beetje verwef voor jou
www.veilingkijker.nl
greetzz
-
Santa Cruz schreef:leestekens ook.giant atx dh 2 schreef:boeie
p2 idd een hele goede fiets maar leg nou tog is goed uit wat je ermee wilt doen de dirtbaan op winterberg in/op pacour van monsterjam verkennen (lijkt mij erg leuk)![]()
bij ons staan er in eemnes heel wat goede hardtails te koop allen beetje verwef voor jou
www.veilingkijker.nl
greetzz
srry werk niet met leestekens
-
- Contacteer:
giant atx dh 2 schreef:
Duidelijk gevalletje van opzouten!

Die bovenstaande tekst van jouw daar is voor de gemiddelde forumbezoeker geen touw aan vast te knopen.....leestekens of niet.....Gewoon nederlands is het in elk geval niet!!!
Wel zo prettig als het voor iedereen een BEETJE leesbaar is.In mijn ogen is een forum daarvoor bedoelt....En NIET voor wat MSN-geleuter van een peuter die Chaudfontaine niet weet te vinden,laat staan kan schrijven......

Laatst gewijzigd door illuminatastigmata op zo mei 11, 2008 11:14 am, 1 keer totaal gewijzigd.
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
- Jean-Pierre
Intergratie ?giant atx dh 2 schreef:Santa Cruz schreef:leestekens ook.giant atx dh 2 schreef:boeie
www.veilingkijker.nl
greetzz
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
-
@ giant atx, ik snap alleen niet wat je hiermee bedoelt "allen beetje verweg voor jou "
en wat ik er dus eigenlijk mee wil doen is beetje dirt, street en freeride. En bij freeride denk ik vooral aan bikeparks met gaps en drops enzo.
hoop dat t zo duidelijk was.
cheers
en wat ik er dus eigenlijk mee wil doen is beetje dirt, street en freeride. En bij freeride denk ik vooral aan bikeparks met gaps en drops enzo.
cheers

you can only be free when you have nothing to lose
New bike: UMF Hardy 2 2006
-
nou jij woont in middelburg eemnes is bij hilversum dat is verwegpablow schreef:@ giant atx, ik snap alleen niet wat je hiermee bedoelt "allen beetje verweg voor jou "
cheers
als ik in jou schoenen zou staan zou ikk kiezen voor een een freeride bike dus geen downhill wel een fully (bijv kona cowan ds) of ik heb een gary fisher big earl gehad met een 2003 drop off
drop erg lekkr
en musicsoul
geen van de drie ik denk er gewoon niet aan.
-
Mrtnrider schreef:
de cowan is eigenlijk gewoon de specs van een hardtail maat dan met achrerveer
kona rider heft er een check www.fsd-bikers.tk en dan ernst spilt
en over de prijzen weet ik niets
-
en we zeggen hier dat een hardtailt goed is voor downhillh waarm zou een fully dan niet goed zijn voor street en dirt
Laatst gewijzigd door giant atx dh 2 op ma mei 12, 2008 8:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jean-Pierre
-
- Contacteer:
Ik weet niet of ik het echt duidelijk heb uitgelegd maar wat ik dus eigenlijk wil is een fiets voor freeride waar ik ook beetje street enzo mee kan doen en een fully kost (over het algemeen) gewoon te veel. Dus daarom dacht ik eigenlijk aan een een Giant stp 2 maar weet iemand hoe of waar je het canada model zou kunnen bestellen?
you can only be free when you have nothing to lose
Dat is concentrische trapasmontage (met het lager dan). En voor de duidelijk, dit ding heeft dat NIET.illuminatastigmata schreef:Excentrische trapasmontage à la Kona Cowan ds..........hubertje schreef:En toch sta ik nog steeds te kijken van de SS setup van da spel..
Anyway, dat is volledig offtopic in feite