Zondagsrijders
Moderator:Beheerders
-
-
Whistler kennen ze alleen van de bladjes al die mannen zijn er nog nooit geweest. Sundays idd daar op 1 hand te tellen zelfs bij crankworx. Maar ook b.v. Intense zie je er naar verhouding vrij weinig. Dus zegt niet zoveel over IH.Ironhorse Erik schreef:En eenieder die in Whistler geweest is kent de merken die daar echt populair zijn en idd in bigmac aantallen rondrijden
Kona-Norco-Specialized
Sunday ik heb er 4 geteld, de rest viel niet te tellen
E
Places you have to ride:
Whistler
Finale ligure
Are bikepark
Whistler
Finale ligure
Are bikepark
-
-
- Contacteer:
Ja als je de lagers ook meeneemt in je aanpassing zou het kunnen werken.
Wij hebben ooit een bombproof op zijn bombproofs voorzien van grotere diameter shock-assen, toen gingen de dempers uitlopen
dan ben je dus nog verder van huis.
Denk dat je de essentie van het jutteren pas oplost met serieus oppervlak, dan ga je dus naar MX diameters, rijden die niet met M16 gedraaide massieve assen e.d. ? Gewicht wordt dan wel een probleem. De combi as-shock ook.
Mech weet dat vast wel.
E
Wij hebben ooit een bombproof op zijn bombproofs voorzien van grotere diameter shock-assen, toen gingen de dempers uitlopen

Denk dat je de essentie van het jutteren pas oplost met serieus oppervlak, dan ga je dus naar MX diameters, rijden die niet met M16 gedraaide massieve assen e.d. ? Gewicht wordt dan wel een probleem. De combi as-shock ook.
Mech weet dat vast wel.
E
Je bent zelf lelijk.Bernard schreef:Een sunday is gewoon echt lelijk....
Geef beter je geld uit aan een fatsoenlijke fiets!
Heb van Mike L iig snel reponse gehad. Bart heeft een 2006 (DHX) en ik een 2005 (5th). Daar moeten toch neem ik aan toch nog link / bushing / lager kitjes voor te krijgen zijn.
Zondagsrijder
-
Floris,
Zo moeilijk is het niet, een 2005 sunday heeft een andere dw link(zilver kleurig) en daar past idd alleen een 5th in. Bart heeft een 2006 sunday met een rode dw link hier passen al dhx coil en air dempers in (en nog wat modellen) 2007 past bijna hetzelfde in als 2006 alleen de montage constructie voor de demper is anders.
Met andere woorden wil jij een andere demper rijden als de 5th dan zul je een upgrade kit moeten kopen.
Een tip, je kan es op de diverse internationale forums een gezocht topic starten met dat je een 2006 dw link zoekt. Er is menig coureur geweest die zijn 2006 model verving voor een 2007 puur omdat hij/zij dat mooier vond.
Succes,
Roy
Zo moeilijk is het niet, een 2005 sunday heeft een andere dw link(zilver kleurig) en daar past idd alleen een 5th in. Bart heeft een 2006 sunday met een rode dw link hier passen al dhx coil en air dempers in (en nog wat modellen) 2007 past bijna hetzelfde in als 2006 alleen de montage constructie voor de demper is anders.
Met andere woorden wil jij een andere demper rijden als de 5th dan zul je een upgrade kit moeten kopen.
Een tip, je kan es op de diverse internationale forums een gezocht topic starten met dat je een 2006 dw link zoekt. Er is menig coureur geweest die zijn 2006 model verving voor een 2007 puur omdat hij/zij dat mooier vond.
Succes,
Roy
Dat ik zelf lelijk ben is een feit waar niks aan te doen is, maar dat je vrijwillig op zo'n lelijke fiets gaat rijden, doe je jezelf aan....Don schreef:Je bent zelf lelijk.Bernard schreef:Een sunday is gewoon echt lelijk....
Geef beter je geld uit aan een fatsoenlijke fiets!
Heb van Mike L iig snel reponse gehad. Bart heeft een 2006 (DHX) en ik een 2005 (5th). Daar moeten toch neem ik aan toch nog link / bushing / lager kitjes voor te krijgen zijn.
M.a.w. knap dom.....
Welke kleur is ie?
Vanmiddag opgehaald bij TNT:
http://www.pinkbike.com/photo/1643509/
Moet nog mn achterwiel laten spaken en wat kleine dingetjes hebben.
Vind het eigenlijk heel zuur dat die lak niet top is want die kleur is zooohoooooo vet!!!
http://www.pinkbike.com/photo/1643509/
Moet nog mn achterwiel laten spaken en wat kleine dingetjes hebben.
Vind het eigenlijk heel zuur dat die lak niet top is want die kleur is zooohoooooo vet!!!
Zondagsrijder