omdat real life toch echt meer zegt dan fotootjes,
Vette beesten!
Moderator:Beheerders
Nou, hahahaha. Wakker? Zeker teveel bier gedronken vorig weekend.nwolsink schreef:Na beide bikes nog een dag in Winterberg te hebben bereden ben ik toch weer meer naar de Demo9 getrokken en dit met name op de "DH" heb nu de correcte setup voor de vering weer gevonden en dan ben je toch echt sneller met de 9.
Ik drink geen bier, verder wel alles met alcoholmokumpje schreef:Nou, hahahaha. Wakker? Zeker teveel bier gedronken vorig weekend.nwolsink schreef:Na beide bikes nog een dag in Winterberg te hebben bereden ben ik toch weer meer naar de Demo9 getrokken en dit met name op de "DH" heb nu de correcte setup voor de vering weer gevonden en dan ben je toch echt sneller met de 9.
Licht en wendbaar weegt echter niet altijd af tegen beter geveerd en dat is de Demo nu eenmaal. Dit komt o.a. door de linkage vd achtervering en het feit dat ie simpelweg (veel) meer veerweg heeft.woodbimbo schreef:ik snap het niet, ik zou sneller zijn op een lichte en wendbare fiets.. zeker zeker zeker in winterberg.