Even uit interesse: welke site bedoel je? Niet die van activeeurope neem ik aan?nwolsink schreef:(P.s. wat een shit site van Passportes, zit een bug in de flash film waardoor IE7 telkens hangt)
Passportes 2007
Moderator:Beheerders
De mega is "meer" een dh race die vanaf 3300 meter begint tot in het dal, dit over een km of 25.
De passportes is een toertocht waarvan de verhouding afdalen / klimmen 90/10 % a 80/20% bedraagt. Lengte is 80km (langste afstand, je kan ook voor kortere afstanden rijden). Je pakt dus niet overal de lift omhoog.
De passportes is een toertocht waarvan de verhouding afdalen / klimmen 90/10 % a 80/20% bedraagt. Lengte is 80km (langste afstand, je kan ook voor kortere afstanden rijden). Je pakt dus niet overal de lift omhoog.
keybone collector!!!
Nee, die van passportes zelf http://www.passportesdusoleil.com/ deze dusJ.BL schreef:Even uit interesse: welke site bedoel je? Niet die van activeeurope neem ik aan?nwolsink schreef:(P.s. wat een shit site van Passportes, zit een bug in de flash film waardoor IE7 telkens hangt)
Ik geloof dat ik ze beiden ga doen:jojo schreef:De mega is "meer" een dh race die vanaf 3300 meter begint tot in het dal, dit over een km of 25.
Passportes met de SX Trail
Megavalache met de Demo9
De Megavalanche wil je zeker niet doen met de Demo 9. Way overkill!nwolsink schreef:Ik geloof dat ik ze beiden ga doen:jojo schreef:De mega is "meer" een dh race die vanaf 3300 meter begint tot in het dal, dit over een km of 25.
Megavalache met de Demo9
Neem daar je SX ook maar voor.
In de Megavalanche moet je ook stukken naar boven rijden hé en dat
nog tijdens een race!
Ik heb hem verleden jaar met mijn Big Hit gedaan maar dit jaar neem is
zeker mijn SX.
Grtz
Tbx
Trailhunters.be
Zo te horen wordt ik wel blij met mijn SX, ik moet er echter nog steeds voor de 1ste keer op rijden, de dagen worden al weer langer gelukkigTbx schreef:De Megavalanche wil je zeker niet doen met de Demo 9. Way overkill!nwolsink schreef:Ik geloof dat ik ze beiden ga doen:jojo schreef:De mega is "meer" een dh race die vanaf 3300 meter begint tot in het dal, dit over een km of 25.
Megavalache met de Demo9
Neem daar je SX ook maar voor.
In de Megavalanche moet je ook stukken naar boven rijden hé en dat
nog tijdens een race!
Ik heb hem verleden jaar met mijn Big Hit gedaan maar dit jaar neem is
zeker mijn SX.
Grtz
Tbx

Zijn bovenstaande events ook met een MTB te doen (Hardtail met 8CM voorvering)?
Als je je hebt ingeschreven voor Morgins niet ben ik bang. Of je moet eens mailen naar activeeurope dat je het kunt omzetten. Je moet in je startplaats je naam geven en dan hebben ze je bordje voor je + meer leuke dingen.k@tze schreef:Suri is er ook bij. Weet je wellicht of op een andere lokatie opstappen mogelijk is?
keybone collector!!!
Ja dat kan maar je moet je nummer en spullen wel ophalen in je inschrijfstation... Even naar de organisatie mailen of ze het kunnen overzetten?k@tze schreef:Suri is er ook bij. Weet je wellicht of op een andere lokatie opstappen mogelijk is?
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
Zeg nog effe een vraag, wij rijden op de zaterdag maar is de liftpas (of een barcode op het stuurbodje e.d.) die je krijgt alleen geldig op zaterdag of ook op de vrijdag en de zondag geldig?
Ga woensdag heen en maandag terug, dus zou eventueel een paar dagen liftpas schelen.
Ga woensdag heen en maandag terug, dus zou eventueel een paar dagen liftpas schelen.
My bikes:
EN - Trek Slash 8 - 27,5" (2015)
XC/AM - Trek Stache 9 - 29+ (2016)
4X/pumptrack - Dartmoor Phantom (2013)
EN - Trek Slash 8 - 27,5" (2015)
XC/AM - Trek Stache 9 - 29+ (2016)
4X/pumptrack - Dartmoor Phantom (2013)
nope enkel de dag van de passportes waarvoor je bent ingeschreven. In het verleden heeft er al wel eens een pas bij ingezeten die goed was voor een ritje naar boven op een andere dag, maar die zat er vorig jaar niet meer bij... Dus daar zou ik niet meer op rekenen.RR schreef:Zeg nog effe een vraag, wij rijden op de zaterdag maar is de liftpas (of een barcode op het stuurbodje e.d.) die je krijgt alleen geldig op zaterdag of ook op de vrijdag en de zondag geldig?
Tot dan!
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Waarom hebben wij dat niet gedaan dan?Rinse Appelstroop schreef:Vorig jaar zat in de tas met merchandising nog wel een voucher die ingewisseld kon worden voor één dag gratis liftpas..
Rinse
tip: vergeet niet het kaartje dat je krijgt in je tasje mee te nemen, was voor ons makkelijker geweest om de tocht beter te volgen haha
keybone collector!!!
Je krijgt als het goed is alleen een mailtje van bevestiging dat je je hebt ingeschreven.k@tze schreef:Ik neem aan dat de inschijvers nog informatie krijgen over het hoe en waar via mail voor het event of moet iedereen het maar uitzoeken?
Bij de start ga je naar de VVV waar je je tasje met startnummer krijgt, je naam is voldoende om je tasje te krijgen.
that's all
keybone collector!!!
-
ik heb mu dur zin an..!
maar... chiel en ik starten in les gets, en de camping die we daar op t oog hebben neemt geen reserveringen aan van tevoren. nu zijn we er een week voor de passportes al, maar toch vraag ik me af of iemand iets kan zeggen over de drukte aldaar, qua reserveren... en of iemand al s op de camping gestaan heeft rond de tijd vd passportes?
het is camping alpensports ...!
thanks
maar... chiel en ik starten in les gets, en de camping die we daar op t oog hebben neemt geen reserveringen aan van tevoren. nu zijn we er een week voor de passportes al, maar toch vraag ik me af of iemand iets kan zeggen over de drukte aldaar, qua reserveren... en of iemand al s op de camping gestaan heeft rond de tijd vd passportes?
het is camping alpensports ...!
thanks