Wat is de beste....

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Castor
Re:Wat is de beste....

Bericht door Castor » do jul 14, 2005 2:31 pm

Ik vraag ook niet wat mensen persoonlijk de beste vinden maar wat algemeen door de meeste gasten als de beste aanschouwd wordt.

Uitgaand v deze vraag heb ik de Honda en Sunday neergezet, beide systemen vinden velen overtuigend. Als het retail bikes moeten zijn valt de Honda uiteraard af.

Jouw idee over de Demo8 zouden meer mensen kunnen delen, ik hoor erg veel goeds over de 8, zeker omdat hij minder zwaar is dan de 9. Tijdens ritten met de 8 vond ik hem juist erg wendbaar en vooral licht.

Maar.. heeft Duckrip nu wat hij wil?En wat doe je met deze arbitraire lijst frames? :D

N I E L S

Bericht door N I E L S » do jul 14, 2005 9:59 pm

Castor schreef:
Ik vraag ook niet wat mensen persoonlijk de beste vinden maar wat algemeen door de meeste gasten als de beste aanschouwd wordt.

Uitgaand v deze vraag heb ik de Honda en Sunday neergezet, beide systemen vinden velen overtuigend. Als het retail bikes moeten zijn valt de Honda uiteraard af.

Jouw idee over de Demo8 zouden meer mensen kunnen delen, ik hoor erg veel goeds over de 8, zeker omdat hij minder zwaar is dan de 9. Tijdens ritten met de 8 vond ik hem juist erg wendbaar en vooral licht.

Maar.. heeft Duckrip nu wat hij wil?En wat doe je met deze arbitraire lijst frames? :D

Blij zijn dat mn frame tweede staat en teleurgesteld dat ik dus niet vaak mn fiets de schuld kan geven ;)

Drooze @ DirtE19
Contacteer:

Bericht door Drooze @ DirtE19 » zo jul 17, 2005 1:59 pm

mja, maar "t belangerijkste blijft toch persoonlijke voorkeur.

ik bijvoorbeeld stoor me er enorm aan als de kettinglijn langer wordt bij het inveren, zodat je tijdens het trappen elke keer een snok krijgt. bijvoorbeeld zo met single pivot systemen met pivotpoint boven de kettinglijn, of zoals bij vpp systemen.

ik verkies zoieso een fourbar over een vpp.

Plaats reactie